Forum

Lantern dubbele CCG...
 
Notifications
Clear all

Lantern dubbele CCG kaarten

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hier mijn compleet overzicht - wie kan ik blij maken:

Quote
Topic starter Posted : 19/04/2015 2:20 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Lantern, ik raad je aan van elke kaart die je in bezit hebt minimaal 2 er van te bewaren voor decks samen te stellen.
Van een aantal karakters, dieren, wapens, devices, vehicles, starships zelfs meerdere, 4 stuks bijvoorbeeld.

Dus niet al je dubbelen wegdoen! Aan Sytes en jou heb ik de overbodige dubbelen gegeven omdat ik van de kaarten die ik jullie gegeven hebt wel 6 tot 10x dubbel had. Vandaar..

Een persoonlijke deck bestaat niet uit 60 verschillende kaarten, maar juist enkele kaarten zijn dubbel in je persoonlijke deck omdat tenslotte een leger soldaten niet bestaat uit 1 bijvoorbeeld. Of een vloot schepen ook niet! 😉

Daarbij wapens en devices, wil je er ook meerdere van hebben, omdat je een aantal karakters wilt uitrusten met wapens en/of devices, evenals de starships in je deck, wil je ook er een aantal voorzien van wapens.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/04/2015 6:02 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb ook een lijst gegeven van 3 kaarten of meer. 1 voor de collectie en 1 voor te spelen vandaar < 3 lijst

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/04/2015 6:08 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik heb ook een lijst gegeven van 3 kaarten of meer. 1 voor de collectie en 1 voor te spelen vandaar < 3 lijst

[ Post made via iPhone ]

Als je 1 voor je collectie wilt behouden, dan heb je toch 2 nodig voor spelen/deck.
Of die kaart voor collectie daar speel je eventueel ook mee als nodig?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/04/2015 6:18 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Sorry moest zo zijn:

Ik heb ook een lijst gegeven van 3 kaarten of meer. 1 voor de collectie en 1 voor te spelen vandaar > 3 lijst

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/04/2015 9:21 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Okey right ik denk dat ik je nu begrijp.
Anyway zolang je maar van iedere kaart in je bezit minimaal 2 kaarten zelf houdt voor je decks later.
En dan die 1e extra voor je collectie.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/04/2015 9:25 pm