Forum

Star Wars CCG Te Ko...
 
Notifications
Clear all

Star Wars CCG Te Koop/Te ruil

(@martindb)
New Member

Hallo allen,

ik ben net nieuw op dit forum omdat het me nu eindelijk lukte om me aan te melden (kon een tijdje niet?).

tot mijn grote vreugde kwam ik ook hier topics tegen met het spelen, ruilen en kopen/verkopen van star wars ccg. Dat vind ik altijd leuk om plotseling tegen te komen dus vandaar deze topic. Ik heb nog geen kant en klare want lijst (wel in mijn hoofd niet op papier) en ook geen haves list (maar ik heb er een hoop te ruil/koop).

Mocht je dus nog iets zoeken voor je eigen verzameling of deck OF heb je wellicht zelf iets waar je niets meer mee doet (maar mij wellicht wel blij mee maakt) stuur dan een berichtje of post het hier onder. Wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.

groeten
Martin

Quote
Topic starter Posted : 01/02/2017 5:17 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Welkom Martin!

En ik heb meer te ruilen/verkopen dan dat ik bepaalde kaarten zoek.
Zijn er nog maar een paar welke ik zoek voor mijn speeldecks. 🙂

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 01/02/2017 7:47 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Welkom op het forum Martindb.
Er is hier genoeg te vinden over computer, console, board en card games.
Dat en nog heel veel andere onderwerpen.
En als je iets niet kan vinden dan vraag het. Er is vast wel iemand die een antwoord geeft.

ReplyQuote
Posted : 01/02/2017 9:37 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hallo ik ben net nieuw op dit forum omdat het me nu eindelijk lukte om me aan te melden (kon een tijdje niet?).

Hoi Martin welkom op onze website O0 en dat je niet kon registreren kan misschien te maken hebben dat je direct op het forum wilde registreren ( http://www.tradealliance.nl/phpbb ) dat kon inderdaad niet. Het had wel via http://www.tradealliance.nl moeten kunnen 🙂

ReplyQuote
Posted : 01/02/2017 10:43 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

That's no moon!

ReplyQuote
Posted : 02/02/2017 4:36 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoi Martin,

Ben je actief CCG speler of collector ? doe je ook nog andere board/cardgames? speel je ook PC games? etc?

ReplyQuote
Posted : 03/02/2017 12:50 pm
(@martindb)
New Member

Hoi

Ik ben actief speler in een groep van rond de 12 man. We spelen 1/2 keer per maand op zaterdag in utrecht en op donderdagavond in amsterdam. We hebben inmiddels ook onze eigen officiele league en organiseren 2x per jaar een toernooi (1 april in tilburg en 22 juli het NK in amsterdam).

Verder reizen we soms met een aantal naar toernooien in europa.

Andere spellen spaar ik niet. Ik hou wel van bordspellen spelen maar ik heb met een fulltime baan, studie en gezin meestal nog maar net tijd voor de ccg dus daar gaat dan ook de meeste tijd in zitten. Wordt er hier actief gespeeld?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/02/2017 9:54 pm
(@martindb)
New Member

Hoi

Ik ben actief speler in een groep van rond de 12 man. We spelen 1/2 keer per maand op zaterdag in utrecht en op donderdagavond in amsterdam. We hebben inmiddels ook onze eigen officiele league en organiseren 2x per jaar een toernooi (1 april in tilburg en 22 juli het NK in amsterdam).

Verder reizen we soms met een aantal naar toernooien in europa.

Andere spellen spaar ik niet. Ik hou wel van bordspellen spelen maar ik heb met een fulltime baan, studie en gezin meestal nog maar net tijd voor de ccg dus daar gaat dan ook de meeste tijd in zitten. Wordt er hier actief gespeeld?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/02/2017 9:54 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hoi Martindb (database?) Nee ik ben geen actieve speler met deck building/card trading maar een potje CCG vind ik wel leuk om te doen.

ReplyQuote
Posted : 13/02/2017 1:38 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Martin ik heb je twee PM's gestuurd. Alle kaarten die jij zoekt heb ik nog.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 26/02/2017 9:55 am