Forum

Deelname SSWAC - Th...
 
Notifications
Clear all
Poll results: Wil je nog deelnemen aan The Corellian Conflict Campaign van SSWAC
Voter(s): 6
Poll is closed Oct 06, 2021
Ja, graag The Force is strong in me  -  votes: 5 / 83.3%
5
83.3%
Nee, Ik heb The force verloren  -  votes: 1 / 16.7%
1
16.7%

Deelname SSWAC - The Corellian Conflict Campaign Poll

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nu we weer bij elkaar mogen kruipen leek het mij een goed idee om het enthousiasme van deelnemers aan The Corellian Conflict Campaign te peilen door een poll en zo te kijken om men nog graag door wilt met deze Campaign die nu exact 2 jaar stil staat.

Bij een positieve uitslag zullen we snel weer een afspraken gaan maken !

Mocht de meerderheid het niet meer zien zitten dan is dat ook goed maar dan zal de campaign op persoonlijk iniatitief verder gaan met 1 op 1 battles.

Poll is 14 dagen geldig.

Quote
Topic starter Posted : 22/09/2021 5:08 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel iets minder enthousiast ben geworden, maar misschien komt dat doordat het zolang geduurd heeft ivm corona etc 

ReplyQuote
Posted : 22/09/2021 5:12 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja daarom ook deze poll. Ik vind het zonde als het niet meer gebruikt wordt en wil zelf wel verder spelen of iemand er gelukkig mee maken.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/09/2021 5:17 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Na wat wikken en wegen uiteindelijk voor ‘nee’ gekozen.

Armada is een complexe game met veel regels. Daar is niets mis mee maar brengt wel met zich mee dat je daardoor wat meer meer routine moet hebben om in ieder geval de basisregels zo goed te kennen waardoor er geen discussie kan ontstaan. Routine krijg je door Armada om regelmatige basis te spelen en dat lijkt steeds een uitdaging te zijn.

Wat ik zelf heb gemerkt is dat, voor mij althans, de regels niet altijd logisch zijn of in ieder geval ruimte bieden voor eigen interpretatie waardoor er onduidelijkheid is over wat wel en niet mag. Door vaak te spelen raak je beter bekend met de basisregels zodat de focus meer op de speciale/specifieke regels gelegd kan worden. Die zijn volgens mij wel doorslaggevend voor een ‘win or lose’.

Neemt niet weg dat het als STA gezamenlijk een spel spelen (of het nu Armada is of iets geheel anders) voor mij voorop staat. Dus als er een STA keuze gemaakt wordt om de campaign voort te zetten of gekozen wordt om losse battles te plannen, dan staat mijn vloot, inclusief admiral Roe(ack)bar klaar, om de galaxy van het Imperial scum te verlossen.

ReplyQuote
Posted : 23/09/2021 9:20 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Thanks voor de replies en votes en dat brengt ons tot een voorzichtige 'reboot' van de campaign.

Het spelen van de campaign vergt inspanning van de spelers zoals beschikbaarheid , regels (uhm) en de wil om te vechten als een leeuw met het genot van een sapje en een nootje.  

De statistiek van de Campaign kan je hier vinden: https://www.tradealliance.nl/sswac/

Zouden we vervolg kunnen geven op: *POSTPONED* SSWAC armada The Corellian Conflict part 7

Mocht je andere ideeën hebben laat het weten.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/09/2021 12:18 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Het lastigst blijft natuurlijk om data te vinden waarop we (bijna) allemaal kunnen…

ReplyQuote
Posted : 25/09/2021 8:34 pm