Forum

Het grote TV Series...
 
Notifications
Clear all

Het grote TV Series topic

Page 1 / 14
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

We hebben al een aantal topics over de diverse TV series dus het leek me handing om een verzameltopic te maken.

Welke TV series volgen jullie allemaal op dit moment?

Wij kijken Games of Thrones, Touch en Homeland. ik werd vandaag getipt voor deze serie: ZERO HOUR

Hank Galliston (Anthony Edwards), publisher of a paranormal-skeptics magazine gets caught up in a hunt for the holiest of relics going back to the early days of Nazi Germany after his wife, Laila (Jacinda Barrett), is abducted.

Quote
Topic starter Posted : 03/06/2013 3:31 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Atm Game of Thrones, verder niks.

Ga even kijken naar die series die je noemt, wat het is

ReplyQuote
Posted : 03/06/2013 4:53 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Game of Thrones, The Borgias, Johan Falk, Supernatural, Dexter (binnenkort start laatste seizoen). We gaan binnenkort een nieuwe poging wagen voor het kijken van Borgen.

[ Post made via iPad ]

ReplyQuote
Posted : 05/06/2013 1:30 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wij zijn net begonnen met de "The Following"

plot: about an FBI agent trying to catch a serial killer and his murderous cult

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/06/2013 11:09 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

We hebben ook gedownload :

* Da Vinci Demons

* Arrow

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/06/2013 10:17 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Vonden we hier allebei een beetje tegenvallen.

Da Vinci halverwege de eerste aflevering gestopt. Veel potentie maar erg slechte uitwerking, naar onze mening. We vergeleken het wel met The Borgias uit hetzelfde tijdgewricht.

Arrow was het ook niet. We zijn tot afl. 2 gekomen voor we het opgaven πŸ™‚

Maar.... smaak is persoonlijk! Succes met kijken dus. Als het bevalt heb je een mooi aantal afleveringen in het vooruitzicht met op zichzelf interessante verhaallijnen.

ReplyQuote
Posted : 19/06/2013 11:24 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Da Vinci's Demons - is een aardige serie niet een topper maar leuk om even te kijken.

Arrow hebben nog niet bekeken dus daar kunnen we nog geen oordeel over geven. Arrow lijkt mij een beetje zoals de serie "The Cape"

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/06/2013 12:15 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Basli is nu Falling Skies aan het kijken.
Serie uit 2011
Survival na alien invasie. Hoor er goede verhalen over.

Zit nu in Seizoen 3 volgens mij.

ReplyQuote
Posted : 20/06/2013 4:30 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Falling Skies was leuk om te zien, zit me nu af te vragen of ik ooit aan seizoen 2 begonnen ben, of dat die er niet was, hmm....

ReplyQuote
Posted : 21/06/2013 9:38 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik volg Continuum, Sarah Connor Chronicles heb ik afgekeken, wat een raar einde hehe..
Falling Skies ben ik aan het binnenhalen, lijkt me een leuke serie, nu seizoen 3, evenals Arrow.
Revolution ben ik ook aan het volgen.

Battlestar Galactica ben ik eerst compleet aan het maken met webisodes, miniseries, etc etc.
Dan in de correcte volgorde allemaal bekijken binnenkort.

The 4400 toch ook maar binnengehaald, omdat ik die niet gezien had.
Fringe seizoen 5 en dan als die bekeken is kan ie ook weer verwijderd worden van mn eHDD.

Elementary en Hannibal schijnen ook goed gewaardeerde series te zijn.
En Hawaii Five-0 is ook een serie wat ik volg.. leuk vermaak!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/06/2013 11:59 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ben der uit! Falling Skies had ik tot en met seizoen 2 gekeken, nu begonnen aan seizoen 3 en al tot en met episode 3 gekeken πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 25/06/2013 6:21 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Binnenkort begint bij HBO een heuse piraten serie "Black Sails" en is misschien wel de moeite waard om te kijken !

Het plot:
Het verhaal speelt zich af in 1715. De piraterij in de CaraΓ―ben beleeft een gouden tijdperk. New Providence Island, een voormalige Britse kolonie, is nu een vrijhaven zonder God noch gebod, waar beruchte zeeroverskapiteins de scepter zwaaien. De meest gevreesde onder hen is Kapitein Flint. Maar de Britse Marine staat op het punt om terug te slaan en onder die omstandigheden leren we andere facetten van de bikkelharde piraat kennen. Gedreven door diepe, complexe en zelfs romantische motieven, bundelt Flint zijn krachten met de indrukwekkende Eleanor Guthrie, de dochter van de plaatselijke smokkelkoning die de buit van de piraten omzet in contanten. Samen smeden ze een plan om de ultieme prijs binnen te halen en het voortbestaan van hun levenswijze te verzekeren. Hun tegenstanders zijn echter niet van de minsten. Er zijn de rivaliserende kapiteins die Flint benijden om zijn macht. Er is de vader van Eleanor, die andere plannen heeft voor het eiland. En er is John Silver, een jonge zeeman die recent werd gemonsterd en continu probeert om zijn kapitein in het geheim de wind uit de zeilen te halen.[1]

Lijkt mij wel leuk !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/03/2014 11:36 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Mooi.
Sinds 1 maart ben ik overgestapt naar UPC (telefoon, TV en internet) en heb daar 4 maanden gratie HBO bij gekregen. Dat komt dan wellicht mooi uit.

Deze ga ik even inplotten.

ReplyQuote
Posted : 07/03/2014 4:13 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Hmm vanavond aflevering 6 al.
Toch maar even opnemen.

ReplyQuote
Posted : 07/03/2014 4:29 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Black Sails, Elementary, Almost Human, Banshee, Helix, Falling Skies,Revolution en nog meer series ben ik aan het verzamelen idd.
Lijken me stuk voor stuk goede series.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/03/2014 2:05 pm
Page 1 / 14