Forum

** LEES MIJ: Guild ...
 
Notifications
Clear all

[Sticky] ** LEES MIJ: Guild INFO **

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

** Solar Trade Alliance Guild Profile ** ** 2022 edit** 

Opgericht: October 2004

Voor de mensen die de Solar Trade Alliance wil joinen is hier een overzicht van de Guild.

Solar Trade Alliance is opgericht in october 2004 en begon haar bestaan als Starwars Galaxies guild. De guild is hoofdzakelijk een casual guild dat wil zeggen
dat we geen Hardcore Raiders zijn en mensen zijn ook niet verplicht om aan events mee te doen. Het is Guild wat hoofzakelijk bestaat uit oudere gamers (30+).

Wij spelen gewoon voor de fun en hebben ook geen vaste online tijden.

Wat zijn typische STA leden:

. Volwassen spelers. Zowel in gedrag als leeftijd
. Sociale spelers die rekening houden met elkaar voor wat betreft game style en taalgebruik (misbruikt wordt gestraft 🙂 )
. Casual spelers die genieten van iedere minuut dat ze ingame zijn en niet gamen omdat het 'moet'

Wij gebruiken teamspeak ts.tradealliance.nl (info staat op de website voor members)

Wij verlangen van ieder STA lid dat ze een registratie doen op http://www.tradealliance.nl

Wij hanteren een soort van Ranking systeem:

. Recruit - mensen krijgen een recruit rank als basis rank en dit is INGAME rank en geen registratie op de website hebt (foei!).
. Members - de rank member krijg je als je zowel INGAME als op de website actief bent met name op het forum!
. Officers - Officer rank wordt alleen door de Guild Leader uitgedeeld.
. Guildleader - dat ben ik en ik zorg voor de website en de algemene richting van de guild in samenspraak met de officers.Beschermer van de Solar Trade Alliance Legacy.

De huidige Officerstaf:

. Roebar - forumnaam, Roebar - ingamenaam
. Dashea - forumnaam, Dashea - ingamenaam
. Abib - forumnaam, Abib - ingamenaam
. Sytes - forumnaam, Hykaru - ingamenaam

Dit zijn ook de mensen waar naar je moet wenden inzake recruitment of andere guild gerelateerde zaken.

Zijn er andere zaken en je wilt daar kontakt over kan je me mailen op lantern@tradealliance.nl

 

Quote
Topic starter Posted : 10/01/2012 8:49 am