Forum

Star Wars - Episode...
 
Notifications
Clear all

Star Wars - Episode IX

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ook al duurt het best nog een tijdje voordat deze film in de bios draait moet de aanwezigheid van STA Leden wel even officieel genoteerd worden.
Volgens bronnen op het internet zou Episode 9 op 20 december 2019 a.s. en dat zal ik maar even als Event datum nemen.

In dit topic probeer zo veel mogelijk spoiler free te zijn 🙂 Ook al weet iedereen dat qua Cast - Billy Dee Williams - Land Calrissian zijn herintrede zal doen :).

Voorstel:

Cinemec Utrecht 🙂

Inschrijven STA Event: Starwars Episode 9 - CineMec Utrecht

Quote
Topic starter Posted : 14/08/2018 5:27 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Niet om te spoileren maar op Reddit is er een draadje verschenen dat de titel van Episode IX gelekt is via de website code van starwars.com

Wil je toch weten wat het druk dan op deze link --->>>> "SPOILER or HOAX - you be the Judge of that"

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/02/2019 4:53 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Very Nice !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/04/2019 9:37 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Vraag me af of niet alles valt onder spoilers? Zoals dit https://www.starwarsawakens.nl/nieuws/sequel-trilogy/the-rise-of-skywalker/ridley-rise-of-skywalker-geeft-duidelijkheid-over-reys-ouders/

Wil je echt niets aan spoilers doen, dan totaal ontheven zijn van alle info omtrent deze deel IX, dus ook geen trailers niets lijkt me?

Maar ze zijn in ieder geval klaar met filmen! https://www.starwarsawakens.nl/nieuws/sequel-trilogy/the-rise-of-skywalker/episode-ix-is-klaar-met-filmen/

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/07/2019 8:08 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Definitie Spoiler:

Een spoiler is informatie die een deel van de plot verklapt van bijvoorbeeld een boek of film, die voor de lezer of kijker verborgen had moeten blijven. Vaak is dit informatie die pas laat in het verhaal verteld wordt. Kennisname vooraf daarvan kan de spanning en verrassing bederven.

het artikel wat je post voldoet dat aan de bovenstaande definitie ? zoja dan is het een spoiler O0

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/07/2019 12:27 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik heb de artikelen van de beide URL's zelf niet gelezen en ik ga dan ook niets meer bekijken van trailers, foto's of het lezen van artikelen etc over IX.

Zo ga ik er lekker bleu in en laat ik me helemaal verrassen! 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/07/2019 12:55 pm