Forum

Sollucetomnibus - M...
 
Notifications
Clear all

Sollucetomnibus - Member Class & Tradeskill

Page 2 / 2
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Belangrijke mededeling !!!

Roepert, de leukste gnome van Qeynos, heeft een carrière switch gemaakt in zijn tradeskill.
Nee, nee niet in zijn master class als Warden. De ervaring leert dat de guildmembertjes zijn pleistertjes en troostende woordjes heel hard nodig hebben tijdens een rondje Stormhold.

Dus alleen de tradeskill.
Op magische wijze is zijn level 28 Jeweler skill door wat gebrabbel van de tradeskill counselor, Amy Recolo, volledig uit Roepert's geheugen gewist. In een oogwenk was hij weer een level 9 artisan. 
Gelukkig is deze magische ingreep niet onopgemerkt gebleven want nog nauwelijks bekomen van zijn brainwash kreeg Roepert een mailtje van een of andere baron met een lucratief aanbod om naar New Halas af te reizen voor wat hulp in het crafting wereldje aldaar.

Op naar New Halas waar Tami Swifthammer al naar Roepert stond uit te kijken.
Er waren wat problemen met het organiseren van de plaatselijke festiviteiten en daar was Roepert's hulp voor nodig.
Om te bepalen waarmee Roepert kon helpen werd loopbaanscan uitgevoerd waaruit bleek dat Roepert het beste door kon gaan als Scholar. Een gnome is niet zo geschikt als Craftsman of Outfitter. Kleine tere vingertjes en zo.

Scholar Roepert was er klaar voor en begon spontaan met Juffrouw Tami Swifthammer over 'equipment' te praten. Altijd succes en Roepert mocht een greep in de koekjestrommel doen. Wel iets te letterlijk want zijn eerste taak was het vullen van een aantal 'cookie Jars'. Juf Tami had de smaak te pakken want de arme gnome Roepert werd vervolgens op pad gestuurd om een paar kapotte spinnewielen te vervangen en een lokale rattenplaag op te lossen door vallen te maken. Zonder iedereen te vermoeien met de overige taken, uiteindelijk heeft hij een aanslag op de Cairn of the Huntress kunnen voorkomen. Roepert de super gnome.
Tijdens het uitvoeren van deze taken kwamen er weer flarden van zijn oude Artisan en scholar tradeskills naar boven en binnen no-time was Roepert, de slimste gnome van New Halas, een level 19 Scholar.

Gnomen houden niet zo van de kou dus Roepert was blij dat Tami Swifthammer geen nieuwe taken meer voor hem had zodat hij terug kon naar het behaaglijke Qeynos.
Eenmaal terug op honk in de Ironforge Exchange was het tijd om de carrière switch definitief te maken.
Met knikkende knietjes liep Roepert naar Devona Ironforge om zijn nieuwe keuze kenbaar te maken.

"Jeweler is niets voor mij" zei hij. "veel te netjes en te priegelig"
"Ik wil in potjes roeren en experimenteren met stofjes. Het moet stinken, pruttelen en roken"
"aha, weer een provisioner" viel Devona hem in de reden.
Met een vernietigende blik keek Roeper haar aan. "You wanna talk equi...." ontsnapte aan zijn lippen maar hij kon zich gelukkig net op tijd inhouden.
"nee Devona, nee" Ik ben een gnome, ik ben een scholar dus er is maar één profession dat op mijn kleine doch aantrekkelijk lijf geschreven is. Ik..... Roepert, de leukste gnome van Qeynos, ben vanaf nu de meest indrukkwekkende leverancier van potions, poisons en smeerseltjes.

Maak plaats (klein beetje maar) voor Roepert de Alchemist !

Ben je op zoek naar:
- poisons om je wapens net wat extra Oempf te geven zodra het een vijand raakt?
- potions om jezelf net dat beetje Poepoe te geven als je power en health zienderogen slinkt?
- smeerseltjes om jezelf te verwennen en net dat beetje Olala te geven voor een combat skill boost?

Geef dan je roots, gems, soft metals en loams aan Roepert die ze met een handjesomdraai verwerkt in één of meer van de genoemde alchemist items.

You wanna talk equipment?

 

ReplyQuote
Posted : 10/11/2020 3:35 pm
Leto and Abib reacted
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Starterspost aangepast.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/11/2020 8:16 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Wow dat is een hele koele reactie op zo'n mooi leuk grappig verhaal hoor Lantern! 😜 

We kunnen trouwens nog steeds wel allemaal aan de haal gaan met Tinkering en/of Adorning.

Goed dat je die beslissing nam Roebar! Het moet wel leuk blijven inderdaad ipv. iets tegen je zin blijven doen.

Grappig nu zijn je beide toons die lekker kunnen roeren, mixen en kokerellen. 🤭 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/11/2020 9:39 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

🤣

ReplyQuote
Posted : 11/11/2020 3:29 pm
Page 2 / 2