Forum

Betreffende niet ku...
 
Notifications
Clear all

Betreffende niet kunnen racen

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wij hadden het op TS er zo over, dat Abib en later Lantern zich afmelden en uiteindelijk bleven we met 3 man over want Leto dacht "Oh 2 afmeldingen, ik ga een documentaire kijken" zonder iets te zeggen.

Ik ben wel een klein beetje teleurgesteld als ik heel eerlijk mag zijn.

Nu had Abib al aangegeven dat het wel eens kon gebeuren op de donderdag dat ie niet kon, Lantern zal een goede reden hebben. Nou is goed, geen probleem. Hier hadden we het nog niet echt over gehad wat te doen bij uitvallers. Vind het persoonlijk jammer dat Leto zich dan niet even afmeld eigenlijk na het zien van 2 afvallers, maar misschien ben ik een ouwe zeur?

Dus op de TS gooide Sytes erin, 24 uur van te voren afmelden (of goede reden hebben) en dan een AI reserver coureur onder jouw naam laten invallen. Die kan voor jou dus punten verdienen.

Wij hebben met zijn drietjes lekker getraind, een wet race gehad en de brokstukken kunnen oprapen (die foto's op discord). Afijn, even goed een leuke avond 🙂

Dus bespreek het hier even, wat te doen bij afmelding?

Quote
Topic starter Posted : 15/10/2020 11:17 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Buiten het feit dat ik een goede reden heb ben ik wel mee eens dat er een afmeldregeling afgesproken moet worden om het kampioensschap toch door te laten gaan. AI vervanger is fine by me.

 

ReplyQuote
Posted : 16/10/2020 12:07 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Idee:

- 24 uur van te voren afmelden (uitzonderingen daar gelaten)

- Inzetten van de AI reserve coureurs die onder de naam van de deelnemer rijden (AI skill nog nader te bepalen)

- Niet afgemeld is een BLACK FLAG voor de race(s) (als goed is kan je iemand uitzonderen van deelname?), dus geen punten

- Wij brengen voorrijkosten in rekening 😉 😛

This post was modified 4 years ago by Dashea
ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/10/2020 4:42 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Amen.. ik had het netter kunnen doen ja. Zal ik de volgende keer anders doen. 🤐 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/10/2020 5:35 pm