Forum

F1 Solar 50s Season...
 
Notifications
Clear all

[Closed] F1 Solar 50s Season 2 Action Photos!

Page 1 / 2
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Race 1, Australië:

 

 

Race 2, Bahrein:

 

 

 

This topic was modified 3 years ago by Dashea
Topic starter Posted : 04/12/2020 3:12 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Race 3, Vietnam:

De valse starts! 😀

Schade door de valse start, waarom bleef Necro dan ook stilstaan 😉

Leto kust het muurtje bij de (valse) start!

Dringen in de eerste bochten!

Lantern laat wat los!

Tijdens de eerste VSC, na mijn drive-through kwam ik als 7e terug op de baan, ging deze paarse knakker hier vrijwel stilstaan. Aangezien je niet mag inhalen, werd het achter mij ook druk, ik werd aangetikt van achter, BAM 5 seconden penalty. Ik besluit er voorbij te gaan, toen gebeurde de volgende foto waarbij ik door mijn achterligger werd aagetikt tegen de muur aan, BAM weer 5 seconden erbij...

That was too close!

That was too close part 2

Race 4, China:

Hier heb ik geen foto's van doordat ik met verbindingsproblemen uitviel, ik heb geen highlight dus ondanks dat de AI Dashea wel de wedstrijd won

This post was modified 3 years ago by Dashea
Topic starter Posted : 11/12/2020 10:17 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Foto's Vietnam online!

Waar blijven jullie foto's? Ben ik de enige fotograaf hier 😛

Topic starter Posted : 11/12/2020 4:19 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Mooie Foto’s

Posted : 11/12/2020 7:52 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Race 5, Nederland:

 

 

Race 6, Spanje:

 

DNF! Dus geen foto's van mijn kant...

 

Race 7, Monaco:

 

Topic starter Posted : 18/12/2020 8:28 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik zou het toch echt leuk vinden als er meer fotografen opstaan! 🙂 

De actie vanuit jullie oogpunt 🙂

Topic starter Posted : 18/12/2020 8:30 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Mooie foto’s maar met de laatst paar DNF en DSQ lukt het niet om foto’s te posten anders zou ik ze plaatsen.

Posted : 18/12/2020 8:58 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Jij hebt natuurlijk al eens gepost, maar zou graag van andere ook wat willen zien, hoe waren hun acties, crashes etc. Ik kan die helaas niet pakken, ik moet echt mazzel hebben als ik handmatig naar jullie zoek in de foto modus. 

 

Leto heeft voor het eerst gefinisht, dus ben benieuwd of hij zijn highlights kan gebruiken voor foto's 

Topic starter Posted : 18/12/2020 9:04 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Race 5 - Zandvoort

Ongelooflijk dat ik hier nog als derde geëindigd ben.....

Posted : 20/12/2020 1:58 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Spanje - De Crash van Dash

 

Posted : 20/12/2020 2:29 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nice

Posted : 20/12/2020 2:40 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Toch wel gaaf zo'n klapper! Al was ik er niet blij mee uiteraard 😂😛

Topic starter Posted : 20/12/2020 2:58 pm
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

Zo dat was een flinke! Mooi gefotografeerd!

Posted : 20/12/2020 3:25 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Leuk om de acties van andere zo mee te krijgen, we horen elkaar wel mopperen etc, maar we hebben er vaak geen beeld bij 

Topic starter Posted : 20/12/2020 6:50 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Race 8, Azerbeidzjan:

Dit is op zich een heel interessante baan met een paar pittige bochten erin. Ik startte hier blijkbaar met een andere strategie dan Necrosky, en pakte de leiding nadat hij zijn zachte bandjes moest wisselen. Ik keek nog naar de tijd toen hij de pit uitkwam, iets van 18 seconden oid.

Maar ik verremde mij eigen, nog steeds geen idee hoe dit gebeuren kon, ik remde gewoon optijd maar belande op de uitloopstrook van 1 van de 90 graden bochten in het begin van de baan. In zijn achteruit, terug de baan op, niks aan de hand. Wat er daarna gebeurde snap ik nog minder van, ik stond ineens rechts geparkeerd in de muur, 1 rechter rode voorvleugel als gevolg. Daarop probeerde ik mijn auto weer recht te krijgen, wat ook niet echt vlekkeloos verliep, Croky stond erbij en keek naar.

Daarna kreeg ik weer een disconnect, snap er niks van. Ik kon gelukkig weer deelnemen daarna. Met nog een ronde of 6 á 7 te gaan ging ik voor rode banden en ik was echt snel onderweg daarmee. Ik kon tijd technisch nog 3e worden en zat op de finishlijn met nog 2 ronden te gaan binnen een seconde van 3 AI auto's toen het noodlot toesloeg. Ik zag dat Lantern de eerste bocht blijkbaar gemist had, en terug kwam de baan op. Hij raakte hierbij een de achterste van die 3 AI die ik kon inhalen en ik klapte voor ik kon reageren vol in die AI. Oranje linker voorvleugel. Ik probeerde zo snel mogelijk door te rijden, maar een bocht verder klapte ik in de muur en een rode rechter voorvleugel als gevolg.

En aangezien we dus in de één na laatste ronde zaten, zaten punten er niet meer. En toen zag ik dat Necrosky ook uitviel en toen was mijn teleurstelling nog groter. Ik ging op rood voor de 3e plek, en had met het uitvallen van Necrosky dus zelfs 2e kunnen worden, maar helaas het gebeurd, uithuilen en op naar Canada.

 

Race 9, Canada:

This post was modified 3 years ago by Dashea
Topic starter Posted : 23/12/2020 8:20 am
Page 1 / 2