Forum

Het grote "Wanneer ...
 
Notifications
Clear all

Het grote "Wanneer begint seizoen 5" topic!

Page 1 / 2
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Deze topic is voor de onderhandelingen over de begindatum van seizoen 5!

Gooi hier je voorstel(len) in, bespreek het met elkaar.

Bekijk tevens wat jullie willen met eventuele regelements veranderingen en settings.

Ik zal in deze main post de voorstellen bij elkaar proberen te houden voor een overzicht.

Quote
Topic starter Posted : 31/07/2021 10:57 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Voorstel Seizoen 5

  1. Geen gezeik & gezeur - gewoon gezellig racen
  2. Deelname aan seizoen/race dan ga je er gewoon voor en probeert het seizoen of de race uit te rijden en niet na 3 ronden zeggen "tot de volgende week" - doe dan niet mee.
  3. Wil je tijdens de race stoppen rij naar de PIT straat en stap daaruit.
  4. Inclusief de korte baantjes
  5. Meer feedback van elke rijder i.p.v. steeds dezelfde mensen.
  6. Racesettings zoals we reden in Seizoen 4 (50%, beperkt schade, etc, etc.)
  7. Give some love to the organisator 🙂 ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ 
ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 9:51 am
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

Ik haak voorlopig even af. Ik weet niet wat en hoe het loopt met mijn werk en vakantie. 

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 11:00 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

@necrosky Heb je meer informatie qua datums?

Het starten van seizoen 5 kan toch als iedereen terug is van vakantie?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 5:17 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

ik wil wel aan seizoen 5 mee doen maar dan moet een regel wel veranderen de track limits of we gaan naar strict of we  accepteren dat je tot de max kan gaan met de regels die we nu heben niet een vaag grijs gebied wat we nu hebben (heb geen zin meer in discussie) de gane is de scheidsregter

 

en wat misschien een verandering kan zijn zo dat het veld digter bij elkaar komt is on traction control max te zetten voor iedereen (dit is een suggesties)

 

en voor de rest ben ik het met lantern eens

 

 

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 5:20 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member
afbeelding

 Voor de organisator! 😘 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 5:21 pm
Lantern reacted
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

@leto-the-mandorine 1 september ben ik weer thuis. Maar ik heb daarna zandvoort en m'n nieuwe job begint ook, daar wil ik extra aandacht aan besteden en waarschijnlijk ook mezelf bijscholen in nieuwe technieken. Dus ik weet het pas daarna. 

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 7:20 pm
Leto reacted
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik sluit me aan bij de punten van Lantern, goede voorzet…. Ik weet alleen niet of ik punt 5 juist interpreteer.

Frustraties zul je van mijn kan niet meer zien. De oorzaak ervan is ondervangen met de aanschaf van mijn stuurtje. ‘Gezeur’ over het spel dat raar doet zal zeker voorbijkomen. Eens in de zoveel tijd reageert het spel niet zoals verwacht en daar klaag ik graag over 😉

Het idee om de instellingen gelijk te trekken vind ik ook interessant. Daarmee kun je verschillen tussen stuur en controller wegnemen. Maar dat lijkt me dan wel iets dat iedereen consequent moet controleren voor de eerste kwalificatie gereden wordt.

vanuit een trainingsperspectief zou ik een baan per week wel kunnen apprecieren. Tijd ontbreekt om twee banen redelijk te kunnen oefenen.

Tot slot, start na medio september ivm vakanties. Kunnen we onze harige gnome verleiden met een start in oktober?

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 7:25 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

@Dashea bedankt voor het initieren van de discussie voor seizoen 5 

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 7:27 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Gelijktrekken dmv bv de traction control kan, maar hoe gaan we Dit controleren?

Dan zal iedereen bv verplicht moeten recorder en uploaden naar de STA YouTube. Waarbij je na het starten van je recording, in de instellingen je bewijs laat zien. 

Vind dat wel een lastig idee, hoe wil je dat gaan vormgeven? 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2021 9:54 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

De opmaak voor scores en uitslagen zijn iig klaar voor S5

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2021 9:55 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @dashea

De opmaak voor scores en uitslagen zijn iig klaar voor S5

Kijk nu maken we progressie ! - Mijn livery voor seizoen 5 is ook al klaar. 🍒

Posted by: @dashea

Gelijktrekken dmv bv de traction control kan, maar hoe gaan we Dit controleren?

Dan zal iedereen bv verplicht moeten recorder en uploaden naar de STA YouTube. Waarbij je na het starten van je recording, in de instellingen je bewijs laat zien. 

Vind dat wel een lastig idee, hoe wil je dat gaan vormgeven? 

Dit (idee van @Sytes & @abib) wordt een zeer lastig verhaal in zowel uitvoer als controle en wat ook weer frustraties/discussies gaat op leveren ben ik bang. 

Mijn advies - gewoon lekker gaan racen en laten het we het vooral niet te moeilijk maken. De ingestelde regels/settings zorgen voor het kader waarin we kunnen bewegen.

 

ReplyQuote
Posted : 03/08/2021 10:48 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Klopt. Als we zouden afspreken allemaal dezelfde instellingen te gebruiken is het een kwestie van vertrouwen en accepteren dat het soms toch fout gaat. Als ik alleen al kijk hoe vaak ik vergeet een sessie op te nemen wanneer ik het wel wil….

ReplyQuote
Posted : 03/08/2021 12:08 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

#krekelgeluid

ReplyQuote
Posted : 01/09/2021 3:49 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

When you're ready! 🙂

Graag even goed doornemen met alle deelnemers wat je wel en niet wilt en ik denk misschien ff binnenkort een dinsdagje een 70AI test?

Het schema is al klaar, ook de scorelijst en overwinnings podiums

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/09/2021 9:48 pm
Page 1 / 2