Forum

Reset - Solar F1 20...
 
Notifications
Clear all

Reset - Solar F1 2020 Season 5

Page 2 / 2
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik wil geen party crasher zijn maar dit topic was om het klassement te resetten naar een gelijkwaardige competitieΒ  en ik snap ieders wens waar ik zelf ook feedback op gegeven heb maar moeten we hier niet eerst een klap op geven dan kan ieder weer zijn verlanglijst seizoen 6 aan de Race Sint meegeven πŸ˜€

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/12/2021 1:40 pm
Maarten West
(@maarten-west)
Eminent Member

Ik denk als we toch opnieuw starten dan kunnen we in ieder geval al wat dingen misschien bespreken.Β 

Kunnen we naast punten strippen gelijk wat nieuwe dingen aanpakken toch die we tijdens het racen al hebben besproken met elkaar.
Het is toch een nieuwe start en we hebben gaande weg S5 best wel wat nuttige dingen geconstateerd zoals:Β 

- Regen > Ik vind alleen maar regen races geen zak aan, het tegen argument is het is lekker dynamisch.Β 
Ik vind een hele race van een uur met meerdere safety cars verre van dynamisch, alle auto's zijn gelijk en je hebt geen slibstream in de regen inhalen zonder gevaarlijke acties is ook minder mogelijk. Β 

Monaco > Dat niemand hier plezier in heeft, en dat dit officieel gezien niet kan want Max of Hamilton doet hem ook gewoon.Β 
We krijgen er niet voor betaald, en het moet zeker niet al werken aanvoelen :).Β 

- Originele auto's > Dit hebben vorig seizoen en tijdens deze races ook benoemd dat dit leuk zou zijn.Β 
Dit heeft geen invloed op de competitie maar wel een leuke twist.Β 

Maar dinsdag dus een herstart gelijk de eerste 2 banen? Of gaat het voorstel eerst naar de eerste kamer? πŸ™‚Β 

ReplyQuote
Posted : 11/12/2021 2:35 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Geen idee hoeveel kamers we nodig hebben, maar ik ga geen knopen doorhakken als er geen overeenstemming is geweestΒ 

ReplyQuote
Posted : 11/12/2021 6:22 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member
Posted by: @dashea

Hoe had je dit gedacht? Lijkt mij idd leuk als we met meer humans kunnen racen, maar het word ook drukker op bv voice

Klopt, maar we kunnen daar best rekening mee houden om het rustig te houden en alleen het nodige te zeggen, wanneer nodig tijdens de race.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 12/12/2021 12:14 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

@leto-the-mandorine ik bedoel ook, hoe wou je meer players aantrekken?Β 

ReplyQuote
Posted : 12/12/2021 12:28 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Als aanvulling op dit onderwerp omdat het een beetje ondergesneeuwd raakt door allerlei aanpassingen etc --> http://www.tradealliance.nl/community/f1-2020/poll-reset-seizoen-5-aanvulling-op-lanterns-post/

Β 

ReplyQuote
Posted : 12/12/2021 11:20 am
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

Ik vind het prima hoor, behalve de racelijn weg πŸ™‚ Ik heb gewoon te weinig tijd om racelijn te leren op elke baan. Ik rij in principe alleen nog op dinsdag met jullie.

ReplyQuote
Posted : 14/12/2021 7:29 pm
Lantern reacted
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ben blij dat we eruit zijn en met frisse moed een leuk seizoen tegemoet gaan ! Heb gisteren genoten van beide races ook al eindigde Silverstone in tranen na een rijdersfout.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/12/2021 2:10 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Op naar een competitief seizoen! πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 15/12/2021 3:41 pm
Lantern reacted
Page 2 / 2