Forum

Notifications
Clear all

Seizoen 5, en nu?

Page 1 / 2
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik had gehoopt dat we gisteren allemaal op TS zouden zijn, zodat we konden die discussiëren over 2020 en 2021.

Nu iedereen door een mooie deal in het bezit is gekomen van 2021, rees de vraag om over te stappen naar 2021. Hetzij door seizoen 5 te eindigen zoals ie is en seizoen 6 te starten in 2021, of seizoen 5 door te starten in 2021 (dus met behoud van punten en verreden races komen niet terug).

Ik zou graag zien dat wij als groep hier uit gaan komen, want er is wat verdeeldheid. Ik hoop dat we hier onze meningen en onderbouwingen kunnen geven en samen naar verder verloop van ons leuke racegroepje kunnen, zou het jammer vinden als we mensen verliezen moeten door een meningsverschil of desinteresse! 

Dus, wat het ook is dat jij graag zou willen, vertel het hier en geef een onderbouwing aub 

Quote
Topic starter Posted : 03/11/2021 9:48 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wat mij betreft maakt het niet zo heel veel uit, ik vind het leuk om met jullie te racen elke dinsdagavond, dus 2020 seizoen 5 afmaken of 2021 overstappen/seizoen 6 ben ik beide content mee.

Mijn onderbouwingen:

2020, het liefst zou ik hem wegdoen. Maar dit komt alleen maar door het verlies van de online functie van mijn main steam account, alwaar ik een leuk account heb opgebouwd met veel unlocks uit de item shop en podium passen. Dit heeft geld gekost, dus ik ben daar gewoon pissig om. Dat is eigenlijk de enige reden waarvoor ik nu zeg, weg met 2020.
Maar... Ik vind het racen wel gewoon leuk, ik vind jullie leuk (nog wel 😉 😛 ) en ik vind de progressie nog steeds leuk die je toch bij iedereen nog steeds ziet.

2021, deze versie neemt wat nieuwe dingen mee die gewoon interessant zijn zoals het  nieuwe damage model, de kerbs die lastiger zijn gemaakt en de broodjes in de kerbs in bochten. De AI die strijdlustiger is, en de handling van de auto is sterk verbeterd tov toen 2021 net uitkwam. Het spel start ook sneller op! (ALT + F4 issues 😀 ) Dus wat dat betreft zou ik ook graag 2021 willen doen, ook omdat we al 4 seizoenen 2020 gehad hebben en inmiddels de 5e gestart zijn.

Dus nogmaals, ik vind beide keuzes ok!

Ik hoop dat we eruit kunnen komen met zijn allen wat we gaan doen, zonder verliezen van personen

ReplyQuote
Topic starter Posted : 03/11/2021 9:58 am
sytes
(@sytes)
Noble Member

Ik leg mijn beslissing neer bij de wedstrijdleiding wat zij besluiten vind ik oke

ReplyQuote
Posted : 03/11/2021 10:26 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik vind alles best en leg het besluit bij de wedstrijdleiding.

ReplyQuote
Posted : 04/11/2021 1:50 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Om wat duidelijkheid te geven, als voorbeeld:

Seizoen 5 doorstarten zou er als volgt uit zien in de kalender

S5 2020 2021 Kalender

Hier zijn de verreden circuits uitgehaald, de short verwijderd en Portimoa en Imola toegevoegd. De puntentelling blijft zoals hij is, dus de resultaten blijven staan.

Dit is nu nog een voorbeeld als we verder gaan in 2021

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/11/2021 4:13 pm
(@sderoos)
New Member

Ik heb 2020 al verwijderd

ReplyQuote
Posted : 04/11/2021 4:18 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik ga 2020 dan ook verwijderen, want ik kom ruimte tekort op mn 1 TB SSD 😆 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/11/2021 7:08 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Prima voorstel. Belangrijkste vind ik dat we lekker met zijn allen bezig zijn. 

ReplyQuote
Posted : 04/11/2021 8:06 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Seizoen 5 zal verder gaan in 2021!

 

Behaalde punten uit 2020 worden verrekend via het forum, ingame 2021 heb je deze niet en deze tussenstand is dan ook niet de echte.

4 races zullen niet terugkeren in seizoen 5, aangezien deze al verreden zijn, zoals te zien is op de kalender hier:

S5 2020 2021 Kalender

Ik zou graag aanstaande dinsdag gebruiken om de AI te bepalen in een aantal testraces. Dan kunnen we die week erna gewoon verder met Spanje en Monaco.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/11/2021 11:00 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wat een paupe spel is dat jo dat F1 2021 - kan niet eens met Livery en sponsors kiezen van M3Racing. Ga er geen tijd in steken om dat te fixen. Heb voor 2020 echt uren werk aan gehad. 

ReplyQuote
Posted : 07/11/2021 5:19 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

En dat houd in? Standaard pakkie livery? 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/11/2021 5:33 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Het spel heb natuurlijk aan het begin andere dingen/mogelijkheden dan zijn voorloper(s)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/11/2021 5:34 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik speelde gewoon met standaard livery maar ook de (standaard) sponsors zijn er niet.

ReplyQuote
Posted : 07/11/2021 5:58 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Zitten wat nieuwe in geloof ik, en niet alle van voorgaande wellicht 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/11/2021 6:02 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

Klopt helemaal zitten er behoorlijk wat minder in moest er een unlocken om een beetje behoorlijk wagen te kunnen maken sponsor zitten nu ook in de standaard pas dus je moet meer onlocken dan vroeger vergeten niet je mail te kijken krijg je 5000 punten

ReplyQuote
Posted : 07/11/2021 7:32 pm
Page 1 / 2