Forum

Seizoen 6 vooruitbl...
 
Notifications
Clear all

Seizoen 6 vooruitblik: Hoe gaat het in seizoen 6?

Page 2 / 3
Roebar
(@roebar)
Famed Member

lijkt me toch niet handig als iedereen elkaars posts kan verwijderen (doet er niet toe of dat met of zonder vraag is om te bevestigen)...

ReplyQuote
Posted : 20/02/2022 9:05 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Voor de test even gekeken mijn eigen bericht geprobeerd te verwijderen, daar kreeg ik de bevestiging voor dus, het is dus een 2 stappenplan in ieder geval 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/02/2022 9:28 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Alleen een herstart bij twee of meer uitvallers in de eerste ronde. Dan hoeven jullie minder vaak frustraties op te bouwen als ik er weer eens uitlig in ronde een.

ReplyQuote
Posted : 20/02/2022 10:07 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Up!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/02/2022 12:35 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Persoonlijk moet je denk nog een weekje aankijken en dan de balans opmaken.

ReplyQuote
Posted : 26/02/2022 1:00 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik probeer gewoon een beetje te motiveren, aangezien het niet al te vlot gaat 😛

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/02/2022 1:44 pm
Maarten West
(@maarten-west)
Eminent Member

Bij deze mijn puntjes: 

-Officiële raceteams (De beleving is toch veel gaver als we met echte F1 auto's rijden in plaats van zuurstokken)
-Ik heb zitten denken maar ik ben toch tegen überhaupt alt F4's roepen. Geven en nemen iedereen doet maar voorzichtig bij de start en anders pech. 

- Verminderde damage 
- Minder AI misschien maar 8 AI auto's (AI zelfde niveau ze zijn nu al irritant genoeg) 
- Gewoon starten om 20:10 
- Prijsuitreiking seizoen kampioen in REAL LIFE met een drankje en een nootje (Dit is de belangrijkste!) 

 

ReplyQuote
Posted : 26/02/2022 3:53 pm
Leto reacted
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

De hoofdpost is aangepast met een opsomming dusver!

Bekijk het en reageer waar nodig, als ik iedereen gezien  heb hier (/me kijkt naar Croky en Sander) word de opsomming definitief en kunnen de S6 gaan opstellen na overleg welke ideetjes doorgaan voor S6

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/02/2022 12:05 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @dashea

- Afschaffing van de Safety Car (SC)

Niet mee eens - als je daar aan begint kan je beter Mario Kart gaan spelen en is het einde zoek. Dan wil ik het Damage Model eraf want (onzin reden)

Posted by: @dashea

- Minder AI tegenstanders (voorstel is 8) 

Deze snap ik niet.

Posted by: @dashea

- Afschaffen van de ALT F4 regel

Deze is pittig en kan heel zuur zijn maar als iedereen hier voor is stem ik daar op in wegens de impasse te door breken over ALT F4 Mening.

Persoonlijk blijf ik bij mijn standpunt dat iedereen een goede en eerlijke start verdient zodat je een gezamelijk een race kan rijden. Misschien kan je hem scherper zetten:

1. Iedereen heeft recht op 1 ALT F4 per race

2. Alleen bij de start - dit houdt in tot en met de eerste bocht daarna vervalt je ALT F4 call. 

Voor dat iedereen gaat reageren kijk even naar afgelopen seizoen want iedereen heeft ook gebruik van gemaakt  van ALT F4.

 

ReplyQuote
Posted : 27/02/2022 11:48 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member
Posted by: @lantern
Posted by: @dashea

- Afschaffing van de Safety Car (SC)

Niet mee eens - als je daar aan begint kan je beter Mario Kart gaan spelen en is het einde zoek. Dan wil ik het Damage Model eraf want (onzin reden)

Ik noteer alleen de voorstellen, ook degene die ik wel op dinsdagavond gehoord heb maar niet hier naar voren gegooid zijn

Posted by: @dashea

- Minder AI tegenstanders (voorstel is 8) 

Deze snap ik niet.

Deze is van @Maarten-west 

Posted by: @dashea

- Afschaffen van de ALT F4 regel

Deze is pittig en kan heel zuur zijn maar als iedereen hier voor is stem ik daar op in wegens de impasse te door breken over ALT F4 Mening.

Persoonlijk blijf ik bij mijn standpunt dat iedereen een goede en eerlijke start verdient zodat je een gezamelijk een race kan rijden. Misschien kan je hem scherper zetten:

1. Iedereen heeft recht op 1 ALT F4 per race

2. Alleen bij de start - dit houdt in tot en met de eerste bocht daarna vervalt je ALT F4 call. 

Voor dat iedereen gaat reageren kijk even naar afgelopen seizoen want iedereen heeft ook gebruik van gemaakt  van ALT F4.

De ALT F4 discussie is denk ik de grootste die beslist moet worden voor seizoen 6. Ik gun ook iedereen zijn race uiteraard, maar teveel herstarts kan flink frustrerend zijn

 

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/02/2022 12:33 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

- Alle races in nacht/zonsondergang

gewoon de normaale starttijden

Officiële teams gebruiken WEL

vind ik oke maar maar een player per team geen uitzondering en het kiezen gaat met de eindstand van het seizoen omgekeerd laste mag eerst kiezen en zo verder

Geen constructeurs helemaal mee eens

ai naar 65 het is s7 moeten we aan kunnen

Damage model, zo laag mogelijk (Damage uit doen we niet aan) mee eens

Dynamisch weer (zoals het nu ook staat) mee eens

Minder AI tegenstanders (voorstel is 8)  gewoon zo als het is zeker als we met een egt team gaan rijden

Afschaffing van de Safety Car (SC) niet mee eens (warshijdenlijk heeft het wijnig nut om dan nog mee te rijden)het word dan een tt dit is nadelig voor de top rijders maar mogen de minder rijders ook wat heben om soms terug te komen we rijden toch met elkaar

ALT F4 aleen met totaal los niet met damage om wat voor reden dan ook geen uit zondering wat nu geburt

Prijsuitreiking kampioenschap per seizoen in REAL LIFE onder het genot van een borrel en een nootje lijkt me leuk

 

ReplyQuote
Posted : 27/02/2022 3:27 pm
Maarten West
(@maarten-west)
Eminent Member

- Minder AI tegenstanders (voorstel is 8) 

@latern: Deze snap ik niet.

Maarten: Liever geen AI maar veel mensen vinden dit wel leuk, daarom iets minder AI zodat je sneller bij de kop kan komen. 

 

Persoonlijk blijf ik bij mijn standpunt dat iedereen een goede en eerlijke start verdient zodat je een gezamelijk een race kan rijden. Misschien kan je hem scherper zetten:

1. Iedereen heeft recht op 1 ALT F4 per race

2. Alleen bij de start - dit houdt in tot en met de eerste bocht daarna vervalt je ALT F4 call. 

Voor dat iedereen gaat reageren kijk even naar afgelopen seizoen want iedereen heeft ook gebruik van gemaakt  van ALT F4.

Maarten: Ik heb ook een keer een Alt F4 verzoek gedaan toen klapte ik in de muur. De andere keren dat het fout gaat heb ik het geaccepteerd omdat ik geen zin heb om te ALT F4en, en weer opnieuw te beginnen. 
Misschien alleen een ALT F4 als je door toedoen van iemand anders menselijke speler total loss wordt gereden.  

 

ReplyQuote
Posted : 27/02/2022 4:06 pm
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

En ik ben van mening dat iedereen altijd aan de kant gaat voor me...! 🙂 Zoals een echte rus betaamd.

Nee uhh ik vind alles best, lijkt me een goed idee om een keer met echte liveries te rijden met ook dito  verschillen. Misschien dat dat een spannender race geeft. Eens een keertje testen?

 

Voor de rest prima allemaal.

ReplyQuote
Posted : 27/02/2022 4:19 pm
(@sderoos)
New Member

Ik heb er nog steeds veel plezier in, ondanks de vele bugs en onterechte straffen. Het is dat we met werk de laatste en komende weken ontzettend druk zijn, anders waren we nog wat fanatieker. Daardoor hoeven jullie ook niet heel veel rekening met mij te houden m.b.t. het opstellen van de regelementen, ik pas mij aan.

Wat mijn voorkeur zou hebben:

- Ik ben niet voor de 1x alt-f4 pr/pp, maar alleen wanneer iemand total loss is door toedoen van een ander. Wanneer je alleen schade hebt gewoon doorrijden.

- 90% procent van alle ergernissen komt door de AI. Persoonlijk zou ik die er uit schoppen totdat deze wel op niveau zijn.

- De raceavond is mij eigenlijk te lang. Misschien een idee om een 50% en een 25% race te doen iedere avond? Voordat het seizoen begint moet wel bekend zijn voor welke races dit geldt, misschien wat wisselen in de volgorde om de minder leuke banen wat korter te houden. Misschien zelfs met 1-lap kwalificeren. 

- Mocht afschaffen van de AI niet doorgevoerd worden wens ik wel het afschaffen van de SC. 

- Voorstander van de echte liveries

ReplyQuote
Posted : 28/02/2022 10:32 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Kleine extra aanpassing:

  • geen game versie wissel tijdens een kampioenschap.
ReplyQuote
Posted : 02/03/2022 10:26 pm
Page 2 / 3