Forum

Solar F1 2020 Seaso...
 
Notifications
Clear all

Solar F1 2020 Season 4 - RECAP

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nu dat de laatste races van Seizoen4 erop zitten is het tijd om eens terug te blikken.

Solar F1 2020 Seizoen 4 werd versterkt door de rijders Maarten West en Ssander en dat pakte zeer goed uit qua gezelligheid en competitie. Het gat tussen Croky & Dashea en de rest werd hierdoor kleiner en dat resulteerde in verrassende uitslagen. Persoonlijk vond ik het leukste seizoen tot nu toe met enerzijds persoonlijke progressie en anderzijds de enthousiasme in het uitdiepen van de raceteams - de teams kregen een naam, een gezicht  en een verhaal.

Seizoen 4 werd wederom zeker in de de tweede helft geplaagd door gezeur en frustraties van rijders wat naar mijn mening helemaal niet nodig is en daar trek ik de lijn. Ik wil heel graag een seizoen 5 rijden maar zonder gezeur en frustraties - laten we er van genieten dat we dit doen met z'n allen als "vrienden" onder elkaar. Kan je dit niet handelen? - is daar de deur -> click

M3Racing is er klaar voor om nog een seizoen in F1 2020 te gaan rijden. 

Hulde naar de wedstrijdleider 🙂

Quote
Topic starter Posted : 28/07/2021 5:16 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member
Mijn recap:

 

In het begin teveel geprobeerd Croky bij te houden (met de controller), wat resulteerde in fouten.

Sander en Maarten, leuke aanwinst! Vooral voor Croky, want het werd wel erg makkelijk voor hem.

Overstap naar stuurtje is positief voor de beleving, negatief voor mijn snelheid en race pace.

Ik heb veel tijd gestoken in ideeën en ontwerpen en bijhouden van, vroeg me op een gegeven moment wel af waarom ik het deed?

Mijn frustraties en mopper avonturen staat los van STA en F1, ik zal als er een 5e seizoen komt, mijn microfoon uit zetten.

Het verlies van Dashea account zit me goed dwars! Ik snap niet dat ze het gewoon negeren. Ik besteed tijd en geld om leuke liveries en outfits etc te scoren, zodat ik in My Team en multiplayer een mooie auto had. 

Als seizoen 5 besproken gaat worden, laat ik de invulling geheel aan jullie over.

Meer weet ik niet voor nu, ik ga naar huis, pizza in de oven gooien 

This post was modified 3 years ago by Dashea
ReplyQuote
Posted : 28/07/2021 6:25 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @dashea

Ik heb veel tijd gestoken in ideeën en ontwerpen en bijhouden van, vroeg me op een gegeven moment wel af waarom ik het deed

Dit vind ik niet helemaal terecht want er is zeker feedback gekomen maar het komt altijd van dezelfde personen en dat is wel jammer.

Ben ook van mening dat iemand zijn schouders eronder moet zetten om een nieuw seizoen werkelijkheid te laten worden anders word het niks.

 

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/07/2021 11:49 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dat bedoel ik dus, het is het gevoel wat ik kreeg. Zeker met het laatste wat ik aan het ontwerpen was, het podium plaatje. Als ik 6 dagen lang moet vragen om een stukje screenshot omdat ik het af wil hebben voor de volgende race zodat ik het introduceren kan bij de volgende telling, dan word zo'n gevoel wel gevoerd zeg maar

ReplyQuote
Posted : 29/07/2021 8:17 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @dashea

Als ik 6 dagen lang moet vragen om een stukje screenshot omdat ik het af wil hebben voor de volgende race zodat ik het introduceren kan bij de volgende telling, dan word zo'n gevoel wel gevoerd zeg maar

Ja ik begrijp dat en ervaar dat ook sinds 2004 🙂 maar dat is toch een kwestie van doorgaan 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 29/07/2021 9:23 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Seizoen 4 was voor mij een prettige ervaring. Allereerst doordat we met meer spelers waren waardoor er voor iedereen meer competitie ontstond, maar zeker ook doordat ik met de aanschaf van een stuurtje van een hoop frustratie verlost was. Veel bewondering voor de tijd die Dashea erin stopt en de resultaten die dat oplevert  

Jammer dat ik wegens een blessure er even tussenuit was, wat niet bepaald meewerkte bij mijn positie in de ranking. Anderzijds… ik ben op mijn standaard Gridpositie geëindigd 😉

Wel kost de voorbereiding voor twee races op een avond veel tijd waardoor andere games of zelfs het simpel maken en posten van screenshots of samenvatting erbij inschiet.

Al met al heb ik zin in seizoen 5 na de zomerpauze. Zou leuk zijn als onze Wookiegnome er ook bij komt! (Ik weet het… ijdele hoop… ik zal ook tijd vrij moeten maken voor die andere sim)

ReplyQuote
Posted : 30/07/2021 10:38 pm
Roebar reacted
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @abib

Zou leuk zijn als onze Wookiegnome er ook bij komt! (Ik weet het… ijdele hoop… ik zal ook tijd vrij moeten maken voor die andere sim)

Zeker mee eens maar dan moeten de frustraties en stress echt de deur uit 😛 want je weet het " That's 'cause droids don't pull people's arms out of their sockets when they lose. Wookiees are known to do that." 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 31/07/2021 1:54 pm
Leto, Roebar and Abib reacted
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

Het was een leuk seizoen, maar wel met enige frustraties. Een bedankje voor Dashea zijn input is wel op zijn plaats natuurlijk. Mooie tussenstanden en andere ideeën. Waarvan ik een constructeurs kampioenschap wel erg ondersteun. En ben ook erg blij met Maarten en Sander die erbij zijn gekomen. Extra gezelligheid.

 

Hopelijk zien we elkaar weer bij een seizoen 5. Met minder frustraties. 

This post was modified 3 years ago by NeCRoSKy
ReplyQuote
Posted : 01/08/2021 2:04 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

leuk Seizoen zeker het begin bedankt Dashea voor het organiseren word zeker gewaardeerd

jamer dat er aan het einde veel frustraties en gezeur was

ReplyQuote
Posted : 02/08/2021 5:24 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nou een en al love ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2021 11:53 pm