Forum

Solar F1 Night 2021...
 
Notifications
Clear all

Solar F1 Night 2021 Regelement(en) seizoen 6:

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Regelement(en) seizoen 6:

 

Ingame regels & settings:

- 18 minuten kwalificatie + 50% race afstand

- Spelersauto

- Geen constructeurs titel

- AI 65

- Damage, LOW

- Dynamisch weer

- Alle circuits op de kalender

- Safetycar gevoeligheid: LOW 

- Vervangende AI speler: Scoort geen punten voor de tussenstand, AI niveau 50

 

Algemene regels:

- Vaste starttijd van 20:10u! Je kan altijd aansluiten in zowel de kwalificatie en-/of de race

- Safetycar regel: 1 ALT + F4 per persoon per race! De auto van de speler moet total loss zijn (En niet na opzettelijk total loss omdat je je vleugel eraf rijd en denk “Ik gooi het maar op een ALT F4”). Dit geld voor de eerste 50% van ronde 1! Dit geeft de ruimte om je plek te vinden en van daaruit je race (opmars) te beginnen.

- Bij technische mankementen van een deelnemers onherroepelijk de wedstrijd uitstellen! (hieronder vallen bv: defecten aan stuurtjes/controllers of software problemen waardoor er niet meer normaal bestuurd kan worden)

- Bij persoonlijke mankementen de wedstrijd uitstellen (Dit is op aanvraag en hangt af van de situatie. Geen zin, een biertje doen met vrienden etc vallen hier niet onder!)

- Vakantie aanvraag: Ga je op vakantie? En wil je geen achterstand oplopen? Meld dit aan de wedstrijdleiding, zodat we de officiële races kunnen opschuiven. Maakt het je niet uit dat je een achterstand oploopt, geef dan wel je afwezigheid aan en er word gewoon doorgeracet.

- Het misbruiken/gebruiken van bugs, exploits of andere gaten ingame die jou een voordeel opleveren zullen bestraft worden met een DSQ (Voorbeeld: Plaatsen winnen tijdens een safetycar situatie. Als de game aangeeft dat jij je voorganger moet inhalen in een rijdende stoet, blijf je gewoon achter hem!) Iedereen die ziet dat er misbruik gemaakt word gaarne melden!

 

Persoonlijke regels:

- Kom optijd!(In uitzonderlijke gevallen kunnen we even wachten, maar meld het bij de wedstrijdleiding)

- 1 livery per seizoen (Of je vraagt het even aan) 

- Sportiviteit is goed, maar ga geen cadeautjes weggeven

- Uitbreiding van deelnemersveld indien mogelijk of gewenst

- Hou je emoties in bedwang!

- Prijsuitreiking kampioenschap per seizoen in REAL LIFE onder het genot van een borrel en een nootje

- "Solar F1 Night" trophy voor de kampioen

- “Solar F1 Mystery” trophy voor de winnaar van de mystery doelstelling

 

**EDIT**

Tevens, als er interesse is in de podiums bij de wedstrijdverslagen, zou ik graag van iedereen onderstaande screenshot willen ontvangen van zijn seizoen 6 coureur. Ik vraag dit maar 1x, aangezien meerdere keren vragen niet helpt en ik er dan ook geen tijd in ga steken.

2022 03 23 14 05 18 Greenshot

 

This topic was modified 2 years ago by Dashea
Quote
Topic starter Posted : 23/03/2022 8:01 am
Leto reacted
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Gaan met die banaan!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/03/2022 11:04 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Let's Go ! 

ReplyQuote
Posted : 23/03/2022 11:50 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hoofdpost aangepast met:

Tevens, als er interesse is in de podiums bij de wedstrijdverslagen, zou ik graag van iedereen onderstaande screenshot willen ontvangen van zijn seizoen 6 coureur. Ik vraag dit maar 1x, aangezien meerdere keren vragen niet helpt en ik er dan ook geen tijd in ga steken.

2022 03 23 14 05 18 Greenshot

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/03/2022 10:55 am