Forum

** TEAM PRESENTATIE...
 
Notifications
Clear all

** TEAM PRESENTATIE ** Het nieuwe team van Dashea

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Kort na afloop van seizoen, liet Dashea een bom vallen in de paddock! Hij verliet van team van Mandalorian F1 voor een nieuw avontuur.

Inmiddels was de grote presentatie daar en wij mochten een exclusief interview houden met de coureur zelf.

Dashea heeft de overstap gemaakt naar het nieuwe F1 team genaamd "Het Snelle Printje F1 Racing" van eigenaar Ken Jemenog. Wij vroegen Dashea om uitleg te geven wat er allemaal afgespeeld heeft en waarom hij deze keuze gemaakt heeft?

"Ken en ik zaten vroeger bij elkaar op school, eigenlijk al vanaf de kleuterschool. Als kind spraken we wel eens over racen met autootjes, maar dat heeft ieder kind wel eigenlijk. Brandweerman, politieagent of autocoureur. Ik heb in mijn jongere jaren de kans gekregen om in de karts te stappen en deed dat verdienstelijk goed. Uiteindelijk werd ik gespot en kwam in het junioren programma van Mandalorian F1.

Ken en ik waren elkaar een tijdje uit het oog geraakt, we zagen soms wel hoe het ging op de Feesboek, maar ik wist niet dat hij bezig was met het opzetten van een F1 team! Halverwege afgelopen seizoen belde hij mij op. Na een lang gesprek over vroeger en nu begon hij over de F1 te praten en het kwam er op neer dat hij mij een aanbod deed om voor hem te komen rijden.

Ik moest er wel even over nadenken, want het is niet niks om met een compleet nieuw team zo'n avontuur te beginnen en meteen succesvol te kunnen zijn. Maar hij heeft mij overtuigd van het kunnen van zijn team. Ken heeft na zijn opleiding geïnvesteerd in zijn bedrijf dat printplaten maakt voor dure computeronderdelen. Net als F1 de top van de autosport is, zijn zijn printplaten de top van de industrie. Ik wilde het eerst niet geloven, maar ik werd uitgenodigd op de fabriek voor een demonstratie en ik kan je zeggen met eigen ogen gezien te hebben hoe snel deze printplaten zijn!

Daar komt dus ook de teamnaam vandaan, Het Snelle Printje F1 Racing! En met een coureur die weet wat het is om te winnen, hopen we samen vele successen te behalen!

Ik zie trouwens  Dobbert dat je nog met een oude microfoon loopt. Misschien kan ik een goed woordje voor je doen bij onze hoofdsponsor Monomic!"

Dashea heeft veel zin in het nieuw avontuur, maar houd wel voor ogen dat hij en het team nog wel aan elkaar moeten wennen, maar aan motivatie geen gebrek!

We mochten namens het team een paar foto's delen van de presentatie van de auto en ik moet zeggen, als de auto half zo snel is als dat hij eruit ziet staan we voor een mooi eerste seizoen van dit nieuwe F1 team!

Dit was Dobbert Doornstruik van "F1 Nieuws voor dummies", tot de volgende keer!

2022 07 08 13 48 31 Greenshot
2022 07 08 13 49 20 Greenshot
2022 07 08 13 49 09 Greenshot
2022 07 08 13 48 48 Greenshot
Quote
Topic starter Posted : 01/08/2022 6:47 am
Leto reacted
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nice en gefeliciteerd met het nieuwe F1 team ! 
M3Racing is nog druk in overleg over het aankomende seizoen - later meer

ReplyQuote
Posted : 01/08/2022 4:55 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Het betaald zich uit om rijke vrindjes te hebben! Goed om zo’n grote concurrent van ASML op te zien komen in de STA F1 GP championship. Vanuit het zonnige Barbados, waar de voorbereidingen voor het komende seizoen in volle gang zijn, wensen we Dashea en Het Snelle Printje F1 Racing team veel succes in het komende seizoen!

ReplyQuote
Posted : 01/08/2022 5:30 pm
Lantern reacted