Forum

Voorstel: Idee voor...
 
Notifications
Clear all

Voorstel: Idee voor Constructeurstitel in S4?

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik zat te denken om een constructeurstitel in het leven te roepen voor seizoen 4.

Β 

Hierbij gaan we alvorens het seizoen, een eerlijke loting houden wie er teamgenoten worden en zo krijgen we naast de coureurstitel een 2e titel erbij, alleen voor deze titel moet je met 2 man vechten om die binnen te slepen!

Β 

Afhankelijk van het aantal deelnemers waar we straks op uitkomen, krijgen we 4 of 5 teams die de strijd aangaan voor de constructeurstitel, naast het behalen van hun eigen resultaten, telt je team resultaat ook mee (Dus opzettelijk crashen omdat je geen zin meer hebt beΓ―nvloed je je teamgenoot ook mee, aangezien jullie een team vormen).

Β 

Ik hoor graag reacties! πŸ™‚

Quote
Topic starter Posted : 27/04/2021 3:28 pm
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

Uitstekend idee!

ReplyQuote
Posted : 27/04/2021 3:35 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Zo dan zal er 1 persoon ZWAAR teleurgesteld worden! 😜Β 

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/04/2021 3:46 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

@leto-the-mandorine Ik denk dat het gewoon oefenen word πŸ˜‰ Ik denk dat die test controller al veel gaat doen voor je

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/04/2021 4:10 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Heb er wat vragen over:

Team = player + player of AI + player?

Livery is dat voor beide auto’s hetzelfde ?

ReplyQuote
Posted : 27/04/2021 7:22 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Player + playerΒ 

Livery is optioneel dan of je hetzelfde gaat, hangt ook af of je beide alles hetzelfde kan krijgen, maar ik zou het optioneel houden.

Als koppels bekend zijn, kunnen ze een team naam verzinnen bv

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/04/2021 7:38 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Kan bv wel zeggen dezelfde kleurstelling te nemen, en dan livery optioneelΒ 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/04/2021 7:39 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Leuk idee maar misschien voor seizoen5? We hebben nu 2 nieuwe rijders met een leuk competitieniveau erbij en ik ben heel benieuwd hoe het seizoen 4 er dan uit gaat zien qua ranking.

Als ik heel eerlijk ben vind ik leuker om met me eigen team te rijden (voor nu) zonder dat je afhankelijk bent van een andere rijder.

Als we teams doen ben ik wel sterk voorstander voor dezelfde liveries zoals in de echte F1 want dan heb je ook echt een team πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 27/04/2021 11:23 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Het is een leuke aanvulling op het geheel, dat je niet alleen voor jezelf rijd, maar ook voor het team.

Ik vind het goed als we dat voor S5 op de plank liggen.

Zelfde livery kan wel lastig zijn, niet iedereen heeft bv extra livery en daardoor ben je bv al gauw gelimiteerd tot de standaard πŸ™‚ Maar dan kunnen we dan wel brainstormen

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/04/2021 11:32 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Seizoen 4 nog eerst gebruiken als kennismaking met de 2 tot 4 nieuwe coureurs inderdaad.
Seizoen 5 met constructeurstitel, speler + speler inderdaad, op naam is al voldoende lijkt mij?

Voor mijzelf vind ik de livery en kleur totaal niet boeiend op de baan, ik zie het vaak niet eens goed.
Het zijn de punten die tijdens de races worden behaald en dat wordt opgeteld, heeft een kleur/livery geheel geen invloed op.
Smaken verschillen en de twee liveries die ik heb ben ik tevreden mee.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 28/04/2021 8:48 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Kunnen we wel de team namen ergens meegeven opdat deze in de race resultaten komt te staan?

ReplyQuote
Posted : 28/04/2021 11:46 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nee, teamnamen zitten alleen in je My Team spelmodus.

Daarom is dat een telling die wij handmatig zouden moeten gaan bijhouden

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/04/2021 12:00 pm