Forum

Notifications
Clear all

Dash's Fleet build

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ben bezig op http://armadawarlords.hivelabs.solutions/fleet_builder.php?faction=e met het opbouwen van een fleet, wat niet makkelijk is zonder eigenlijk de fysieke stukken 🙂 Dat werkt toch lekkerder

Ik ben inmiddels tot zo ver gekomen, graag wat reacties en hulp eventueel. (Verbruikte punten staan onder bij Tarkin)

Commander:

Stardestroyer #1 (Flagship):

Stardestroyer #2:

Squadrons:

Quote
Topic starter Posted : 13/08/2017 8:17 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Geen idee of ik als Rebel mag reageren maar ik zou alles eruit halen en alleen met schepen zonder upgrades spelen ;D
Maar zonder gekheid. Volgens mij is de regel, 1 upgrade per schip. Dan heeft je Flagship er dus 4 teveel.

ReplyQuote
Posted : 13/08/2017 8:59 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dat was het dus, ik heb ze ingevuld omdat ik hem wilde opslaan, maar hij gaf steeds aan dat dingen niet ingevuld waren.

Maar één dus idd, dat klopt

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/08/2017 9:07 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Flagship aangepast, 265 punten totaal kom ik nu

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/08/2017 9:11 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Helemaal top !

Die Tie Fighter Squadron kaart geldt voor 1 squadron dus zeg je ik heb 4 squadrons op tafel staan is het kaart punten x 4.

De core set heeft TIE Fighter squadron (6x) en de punten op de Tie Fighter kaart is 8 - 6x8 = 42 punten (core set)

ReplyQuote
Posted : 13/08/2017 9:20 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Je hebt die Howlrunner kaart in de core set en bij de gewone tie-fighter zie je bovenin 5x sq staan, dus 5 squadrons

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/08/2017 9:36 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Meer kan ik er niet uithalen denk ik, de Stardestroyer en die 6 tie-fighters plus mijn 4 bounty hunters

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/08/2017 9:37 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Excuus het klopt 5x normale squadrons plus de Howlrunner kaart 🙂

Je kan uit meerdere core sets lenen eventueel

ReplyQuote
Posted : 13/08/2017 11:03 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Update:

Nu 2 stardestroyers, 359 punten.

Dus 41 over mochten we voor 400 punten gaan toch, opvullen met squadrons in dat geval

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/08/2017 1:58 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Even tussendoor, bestaat deze prijs wel?! https://www.ooshopping.nl/speelgoed-spellen/star-wars-armada.p.5689605?gclid=EAIaIQobChMInPbi5I3W1QIVxJUbCh3ocwEwEAQYAiABEgKtL_D_BwE&gclsrc ="aw.ds" ??? 😮

Hahaha. Ik denk dat hier sprake is van een komma probleem. Zal €129,90 moeten zijn in plaats van 12,99.
Maar als je een exemplaar voor die prijs kan krijgen, dan heb je een hele goede deal. Zelfs met verzendkosten erbij. 😀

ReplyQuote
Posted : 14/08/2017 9:58 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

KUCH OFFTOPIC ! @Leto maak voor dit soort vragen even een andere topic aan 🙂 #danku

ReplyQuote
Posted : 14/08/2017 10:43 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

KUCH OFFTOPIC ! @Leto maak voor dit soort vragen even een andere topic aan 🙂 #dankuWil je een glas water? ;D
Was een tip voor Dash zijn vlootuitbreiding. ::)

ontopic: mooie Fleet build Dash! 😉

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 14/08/2017 11:03 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Voor €12,99 wil ik wel 2 setjes kopen hoor 🙂

Heb al geprobeerd het item in de winkelwagen te krijgen, maar krijg een website error. Wilde zien of ie in de winkelwagen ook die prijs had

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/08/2017 11:29 am