Forum

Notifications
Clear all

Bulk Order

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Na de laatste Armada game tegen Dash kwam bij mij toch het idee om mijn Armada collectie af te maken met de laatste 3 expansions die ik graag wil hebben en in mijn geval is dat:

  1. Rebel Fighter Squadron II
  2. Rogues & Villains
  3. ProfundityΒ 

Zie voor details topic - WAVE III *updated*

Maar misschien zijn er ook nog anderen die hun collectie willen uitbreiden o.i.d. waarbij het idee ontstond waarom bestellen we dat niet in 1 keer bij een webshop o.i.d. en verdelen de verzendkosten (mocht de bestelling verzendkosten hebben) Bijv. als we direct bij FFG zelf bestellen.

Als dit niet het geval is ga ik zelf op termijn kijken hoe ik aan deze expansions kan komen ( wanneer - geen idee )Β 

Nou denk er eens over na doe je niet mee ook goed πŸ™‚

Β 

Β 

Β 

Quote
Topic starter Posted : 30/09/2020 5:12 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Als we een bulkorder kunnen samenstellen dan wil ik wel graag meedoen.

Niet voor Armada maar voor het Star Wars Edge of the Empire Roleplaying Core rulebook.

https://www.fantasyflightgames.com/en/products/star-wars-edge-of-the-empire/products/star-wars-edge-of-the-empire-core-rulebook/

Β 

Β 

ReplyQuote
Posted : 30/09/2020 6:01 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Mijn interesse ligt bij een Raider, die FFG zelf niet in stock heeft. Heb diversen shops al gehad, en nergens te vinden. Heb ook een bericht geplaatst op Echo Base Modern, geen reacties. In een NL Armada groep, alleen een invite gehad om eens te spelen met iemand uit Hoofddorp πŸ™‚

Verder interesse in:

Light Cruiser, Chimaera, Imp. Fighter pack 1 & 2

Β 

Hangt beetje van de prijs af en wat beschikbaar zou zijn, maar een bulk bestelling klinkt best goed

ReplyQuote
Posted : 30/09/2020 10:48 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Als we bij FFG doen kan het boek van Roebar gewoon mee besteld worden.

To Be Continued

ReplyQuote
Topic starter Posted : 30/09/2020 11:53 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

De shop van FFG de komende periode maar even goed in de gaten houden.

Ze hebben veel niet op voorraad. Als we een boodschappenlijstje maken dan kunnen we straks het juiste moment kiezen om te gaan bestellen.

En daarnaast ook de webshops in Nederland in de gaten houden. Ook daar is de beschikbare voorraad zeer wisselend.

ReplyQuote
Posted : 01/10/2020 6:55 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik ben al aan het rondneuzen zag dat FFG nu wel de profundity op voorraad heeft.

Andere webshops zijn de voorraden erg schaars.

We houden het in het gaten.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/10/2020 2:22 pm