Forum

Notifications
Clear all

Crafting services!

Page 2 / 2
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Vanavond in de kinshiphouse stash? En als het goed is heb je voldoende ruimte toch in je bank? 60 of 75 per karakter en ook nog eens de Shared Storage.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 2:35 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ok zal er op letten.

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 2:37 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Die shared storage is maar 20 volgens mij, valt best tegen

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/08/2016 3:04 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hmm oh dan heb ik blijkbaar bijgekocht.. want op mijn account is de shared storage 90. 😉

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 3:20 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Storage chest in Kinship house is standaard 30 slots. Roestigh zal in het begin streng huishouden om te voorkomen dat de chest vol raakt met onnodige items.
Afhankelijk van de bankrekening van de Kinship kunnen we natuurlijk altijd slots uitbreiden.

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 4:33 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Wederom /kick = bewaar alle ingrediënten en resources, komen later altijd van pas!
Mocht je geen of weinig ruimte hebben, dan kun je het COD opsturen per ingame mail naar Tinigrifi of in de kinship house chest droppen!
Spaar het wel een beetje op zodat ik me niet helemaal blauw betaal aan mail. 😉
Alsook heb je een bepaalde ingrediënt/resource nodig, laat het weten!
Kortom posten in deze thread! Uiteraard ook voor crafting services!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 31/08/2016 2:46 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Om er nog een uitleg bij te doen.. voor het bewaren van alle soorten resources en ingrediënten.

De wens van mij en andere crafters die het leuk vinden dingen te maken voor de andere ATSers.
Denk aan scrolls, potions, skillbuffs, damagebuffs, gear etc..
Wanneer we gebruik maken van scrolls, potions en/of buffs, kunnen we moeilijkere/zwaardere tegenstanders aan.
Uiteraard ook wanneer we beter gear kunnen craften dan wat er te looten valt.

Discuss! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 01/09/2016 4:18 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Roes, mijn loremaster en scholar kan leuke buff scrolls maken.
En natuurlijk de Fire Oils die gretig aftrek vinden bij onze hunters.

Roestigh is heel handig met oorbelletjes en ringetjes

Roepert maakt allelei crafting tools.

Handigste is als je ingame naar de crafter een mail stuurt met wat je zoekt.
Item X met basic skills y en z (strength en agility bijv), welk level en eventueel wat je huidige skills zijn.
De crafter kan dan eventuele missende materials doorgeven en eventuele kosten van supplier items.

Voorstel is om per char crafting professional en tier (inclusief voor welke levels die tiers zijn) op te geven zodat we weten bij wie we moeten zijn.

Volgens mij hebben we alle professions met de hoogste tiers wel in de Kinship zitten.

ReplyQuote
Posted : 01/09/2016 5:15 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Voorstel is om per char crafting professional en tier (inclusief voor welke levels die tiers zijn) op te geven zodat we weten bij wie we moeten zijn.Hiervoor een nieuwe thread aanmaken of anders zou Dash in zijn eerste post van 2009 in deze thread dan moeten aanpassen met namen en profs.

Kijk uiteraard is het leuk als we elkaar kunnen helpen de profs te masteren etc. Ook kun je grote stacks van bepaalde resources/ingrediënten te koop zetten in Auction, met de keuze dat alleen kinship members deze kunnen kopen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 01/09/2016 5:43 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Voor het aanbieden van crafting diensten en het zoeken van een crafter is een nieuw topic gemaakt.

http://www.tradealliance.nl/phpbb/viewtopic.php?f=154&t=13032

Dit topic kunnen we blijven gebruiken voor algemene crafting services en vragen.

ReplyQuote
Posted : 03/09/2016 3:55 pm
Page 2 / 2