Forum

Notifications
Clear all

Fish Trophies

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Vandaag mijn eerste Fish Throphy gekregen πŸ™‚ O0 en gelijk op gehangen in mijn huisje πŸ™‚
De barter voor Fish Trophies kan je vinden: Elmo Whitbread (Fishing Taxidermist), Trader, Bree Town

Quote
Topic starter Posted : 12/09/2016 12:59 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik zie een houten plank aan je muur.... oooh wacht even... Aaaah ja, ik zie een vis! πŸ˜‰ πŸ˜€

ReplyQuote
Posted : 12/09/2016 10:01 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

:- Ik ben beginnend visser he πŸ˜‰ Het is wel leuk om je vis skills om te zetten in trophies.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/09/2016 10:24 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member
ReplyQuote
Posted : 12/09/2016 11:35 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ook leuk, vislocaties met uitzicht πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 12/09/2016 5:50 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Evendim neem ik aan ? Ik ga zeker nog wat trophies binnen hengelen !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 12/09/2016 9:53 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Vandaag een lebethron hengel gemaakt voor mezelf, met +5 fishing skill en begonnen aan mijn vis carriΓ¨re πŸ™‚
8 throphies in Bree-Land gehaald, misschien morgen ff met Dashea op pad, die is al "Lady of Streams" oid, master fisher zeg maar, kijken of ik wat rare fish kan opdoen (heb een website gevonden waar aangegeven word waar je moet vissen.

Vroeger moest je bait hebben, nu alleen een hengel, is wel heel makkelijk gemaakt zo

ReplyQuote
Posted : 13/09/2016 12:30 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Kan ik iemand blij maken met een 6-pound salmon voor aan de muur? Heb er meerdere nu gevangen, kinhouse misschien?

ReplyQuote
Posted : 13/09/2016 1:43 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Kinhouse lijkt mij een geschikte plaats !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/09/2016 2:09 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hebben we een kok die interesse heeft in gevangen vis? Laat dan even een berichtje achter πŸ™‚ (Of vind de gevangen vis in de "Cook" chest in de kinhouse πŸ™‚ )

Ik heb vandaag de "Darter deed gedaan met vissen, 9 verschillende darters vangen, voor de deed en een mooie plak aan je muur! πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 13/09/2016 3:22 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Well done!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 13/09/2016 11:47 pm