Forum

Notifications
Clear all

Kinship House Chest

Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

De kinship house chest is nu helemaal leeg, nogal erg lang lagen er spullen in die niet werden gepakt of gebruikt.
Merendeel van de items die er in lagen zijn nu (far) below level of de huidige Hobbits A-Team!
Ik heb 2x Upkeep betaald en alle spullen te koop gezet op Auction en de craft ingrediënten bewaard in mijn Shared stash.
Dus mocht iemand iets nodig hebben voor het craften, just ask me.
Zin in je kleding een kleurtje te geven, I have some dyes en ik kan een aantal kleurtjes ook maken.

Inmiddels ook mijn eigen house abandoned en de decoratie items geplaatst in Kinship House en wat over bleef in de Kinship House Chest.
Kan de Message of the Day worden veranderd in de trant van gebruik chest of iets dergelijks.

The Mandorine

Quote
Topic starter Posted : 13/11/2016 9:05 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Het zal met alle goede bedoelingen gedaan zijn, maar het is niet de bedoeling om op eigen houtje de kinship chest leeg te halen en via de auction house te verkopen.
Als iemand van mening is dat er items in de chest zitten die we niet nodig hebben dan eerst even overleg (via het forum bijv.) en dan pas bepalen wat we er mee doen.

Zolang er ruimte in de Kinship is, laten we er alles in zitten wat je zelf niet nodig hebt.

ReplyQuote
Posted : 13/11/2016 5:16 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Oke is waar.. kinship chest was bijna vol 26/30 geloof ik..
maar ik zag geen verandering in de items en er werd bijgestopt, niets weggehaald, ook niet de dingetjes die ik er in deed.
Low level items geworden.. doordat de Hobbit A-team lvl 40 bereikt.
Als de verkoop goed gaat, maak ik nog wel meer maintenance over.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/11/2016 10:35 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Foei Leto!

ReplyQuote
Posted : 14/11/2016 11:03 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ja strenge Kinship leader laat van zich horen. 😀

ReplyQuote
Posted : 14/11/2016 3:24 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Terecht - graag in onderling overleg 🙂

ReplyQuote
Posted : 14/11/2016 3:52 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Már' Arin fellows,

De kinshiphouse chest is onbereikbaar geworden, omdat de kinshiphouse niet meer te betreden is.
Zou de Grand Guildleader aan de toegangshonorarium willen voldoen, zodat de kinshipleden daarna allen de instandhouding kunnen inlossen.

Hierdoor zullen dan ook de Ingredient Crate en Premium Ingredient Crate weer te openen zijn voor de crafters.

Le Hannon ^-^

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/10/2018 8:25 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Kan zijn dat Captain Roestigh dan eerst met de collectebus langs loopt voordat de achterstallige huur betaald wordt.
Het geld groeit bij hem niet op de rug.

8)

ReplyQuote
Posted : 16/10/2018 12:06 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Kosten voor de toegangshonorarium zijn 4,5 gold. ;D

Is het niet mogelijk dat je eerst deze honorarium betaald en daarna bij iedereen even 900 silver per persoon collecteert? ::)

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/10/2018 12:08 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Omdat ik er meerdere items in kwijt wilde kunnen, heb ik maar even 15 vakken ruimte bijgekocht voor in de Housing Storage.

Er zitten nu allerlei Trophies in voor jullie Class-quests.

Onder een ander tabblad vind je optionele ingrediënten voor critical succes tijdens het craften.

En onder de laatste tabblad kun je een paar dyes vinden om je outfit mee te kleuren.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/10/2018 10:44 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

/UP! ::)

Omdat er geen reacties komen, nog maar een keer een post.

Er is een vierde tab bijgeplaatst, namelijk gevuld met Legendary Weapons voor jullie.

Misschien is het voor iedereen handiger om bij de Kinship House uit te loggen, zodat als jullie weer inloggen kijkje kunnen nemen in de Kinship House chest en daarna ook even Universal Ingredient packs kunnen pakken uit de twee kistjes buiten langs het looppad bij de grote toren.

Die Universal Ingredient packs zijn erg handig, je kunt iets makkelijker items craften voor jezelf.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/11/2018 12:19 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Goed idee om na een avondje lotro-en een slaapmutsje te nemen in het kinship huis.
En daar meteen de kinship chest plunderen en die universal ingredients halen als je ze nodig hebt.
Ingredients mag je toch alleen voor je eigen items gebruiken?
Dus die items zijn dan toch meteen account/character bound?

ReplyQuote
Posted : 07/11/2018 2:41 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Wanneer het uitloggen bij de kistjes gedaan wordt, kan bij wijze van dagelijks even snel worden ingelogd, klikken op de kistjes en Universal Ingredient packs er uit halen.

Kost hooguit enkele minuten om dit dagelijks even te doen.

Deze Universal Ingredient packs zorgen er inderdaad voor dat wat er mee word gecraft het account bound is.
Wat inhoud dat je de gecrafte spullen met de Universal Ingredients packs, kunt uitwisselen tussen al je characters op de desbetreffende account!

Maar juist deze Universal Ingredient packs zijn goed te gebruiken om een Craft-level te masteren.
Waarna je dan met gewone ingrediënten, je crits kunt craften voor jezelf of anderen.

Food bijvoorbeeld is niet erg als het account bound wordt, morale flesjes en power flesjes ook niet.
Bepaalde items die gecraft kunnen worden welke wel effect hebben voor de hele fellowship bij gebruik, ondanks toch account bound te zijn.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/11/2018 1:02 pm