Forum

Notifications
Clear all

Even voorstellen

(@Anonymous)

Hallo allemaal,

Ik ben Shealah, begon vanaf de release van GW2 te spelen, vond het een geweldige game, maar door tijdgebrek moest ik helaas tijdelijk stoppen. Vanaf vandaag ben ik weer begonnen met spelen, voelt weer erg goed, en wil me graag aansluiten bij een guild.
In een guild zoek ik vooral gezelligheid, geen gedoe en het liefst een groep met wat oudere spelers. Ik ben zelf 21, waarschijnlijk jonger dan de meesten hier, maar heb ervaren hoe het is om in zowel een guild met jonge spelers te zitten als in ÊÊn met oudere. Geloof me, het eerste vond ik vreselijk, het tweede beviel goed.

Ik heb verschillende games gespeeld en uitgeprobeerd, speel nu nog deels WoW, maar zal de meeste tijd aan GW2 gaan besteden.

Hoop dat ik hier welkom ben en een ingame invite mag krijgen 😉

Zie jullie hopelijk ingame,
Shealah (ingame: Sheame / Sheagu)

Quote
Posted : 11/11/2013 2:38 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Hallo Shealah.
Bedankt voor je introductie en voor je interesse om de STA guild in GW2 te joinen.
De dingen die je zoekt in een guild passen allemaal bij STA.
Gezelligheid, geen gedoe en oudere spelers. Dat laatste gaat vanzelf trouwens met de jaren.

Om eerlijk te zijn zijn we niet alle dagen in GW2 te vinden dus het kan zijn dat je het wat te rustig gaat vinden.
Maar zodra ÊÊn van de officers ingame is, krijg je een invite. Dan kun je nog altijd besluiten wat je wil.

Tot binnenkort

Roebar

ReplyQuote
Posted : 12/11/2013 11:45 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Hoi Shealah,

Ondertussen vanuit het forum alvast een warm welkom bij de guild! Tot hopelijk snel in-game 🙂

ReplyQuote
Posted : 13/11/2013 8:06 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik hoorde via de STA Underground dat deze vrolijke gast al weer vertrokken is?

ReplyQuote
Posted : 29/11/2013 2:05 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Zou zomaar kunnen.
Hij is even lid geweest van de STA guild in GW2 en heeft zelfs een kleine donatie gedaan.
Daarna met de noorderzon vertrokken.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 29/11/2013 6:31 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Nog steeds is ie member van deze forum en zelfs op dit moment online! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 29/11/2013 7:46 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja dat zag ik dus vandaar me post 🙂

ReplyQuote
Posted : 30/11/2013 1:20 am
(@Anonymous)

Deze site staat vastgezet in mijn tabbladen, vandaar dat het kan zijn dat ik hier online lijk te zijn. Dat is ook de reden dat ik hier nu (bij het uitzoeken ervan) weer terecht kom en de laatste reacties zie 😉

Allereerst is hij een zij 🙂 Verder dank voor het welkom, maar dat ik dit welkom niet heb gezien is omdat ik vrij snel weer uit de guild ben gestapt. Met een reden die ik ook heel duidelijk heb beschreven, per mail, aan iemand ingame. Jammer dat dit niet naar voren is gebracht en mijn vertrek ineens plotseling en 'als met de noorderzon vertrokken' lijkt te zijn.

Veel plezier allemaal verder ingame 🙂

ReplyQuote
Posted : 23/12/2013 9:07 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Leuk een ZIJ 🙂 maar dan kom je toch af en toe een postje maken 🙂 & virtueel een bakkie doen O0

ReplyQuote
Posted : 23/12/2013 11:12 am