Forum

Notifications
Clear all

Guild Wars 2,refer a friend

Page 1 / 4
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Clicky speciaal voor Leto!

[ Post made via Android ]

Quote
Topic starter Posted : 08/11/2012 2:39 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Dank je... ja ik wil het zeker wel proberen op mijn laptop. πŸ™‚

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/11/2012 5:25 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Cool Leto. Ik hoop dat GW2 een beetje draait op je laptop.
En ik hoop dat je net zo positief overdonderd bent door GW2 als ik en de rest van STA.

Want dan gaan we je binnenkort vast vaker zien in GW2 toch?

ReplyQuote
Posted : 09/11/2012 5:50 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Leto!...Leto!...Leto!... ;D

Ik hoop dat het je gaat bevallen. We missen je in game!

ReplyQuote
Posted : 09/11/2012 10:54 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Jammere is dat ik komend weekend best druk ben met allerlei andere dingen maar ja..
Donderdag moet wel lukken en vrijdag een halve dag en dan mss heb ik zondag nog...

Ik heb Guild Wars 1 gespeeld met de 1e uitbreiding, daarna verdween mijn interesse.
Ik weet wat Arenanet kan leveren.. GW2 zal zeker mooi zijn, maar moet wel speelbaar zijn op mn laptop.
En niet dat ik alle video instellingen op laag/nul moet gaan zetten.

PS: de tijd staat nog steeds verkeerd in dit forum. Zo'n kwartier te ver vooruit lopend.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 10/11/2012 4:57 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

De tijd word niet eerder als december aangepast denk ik dan πŸ˜€

Ik zit ff te wachten tot gw2 met meer info komt, over het hoe en wanneer we een friend kunnen adden.

Wat je iig kan doen, ondanks dat je weinig tijd hebt, is kijken of je laptop het aankan. Speelervaring vergt idd meer tijd, maar dan weet je iig of hij het kan πŸ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/11/2012 1:19 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Anders check deze vast.

http://www.notebookcheck.net/Guild-Wars-2-Benchmarked.81604.0.html

Testen op verschillende laptop grafische kaarten.
Geeft ook een beeld van GW2 in de verschillende settings (low, high, ultra)
Zelfs Low ziet er nog mooi uit.

ReplyQuote
Posted : 11/11/2012 1:44 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

@ Dash - ja is waar, testen of het werkt op mn laptop. speelervaring vind ik toch ook belangrijk, maar dat heb ik wel door na 2 dagen denk ik, zodat ik een oordeel kan vellen.

@ Roebar - thx voor het opzoeken! ik ga kijken.

edit: ik zie al dat mn hardware er niet tussen staat, maar veelal gesproken wordt over Intel en niet AMD.
doch met de Refer a Friend mogelijkheid ben ik blij te kunnen testen op mijn eigen laptop hoe het draait, want ik wil toch wel een beetje aan graphics kunnen aanzetten en niet enkel Best Performance.

Ik ga niks beloven, maar van wat ik zie op internet ziet het er erg leuk uit, ook speelt wel beetje mee dat ik de Guild Wars speelervaring ken van jaren geleden toen ik GW1 speelde. Maar het is flink anders nu in GW2, want nu kun je elkaar wel zien buiten de steden.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/11/2012 2:04 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb nooit GW1 gedaan, maar was best wel verkocht aan GW2 toen ik begon ermee.

De inmens grote maps, het onderwaterwereldje ziet er ook gaaf uit, dat terug lvl systeem is mooi bedacht, pvp is groot. Het heeft veel pluspunten. Ik heb nu deze week een beetje doorgekregen hoe craften in elkaar zit (nooit eerder onder de loep genomen).

Ik ben zelf de teleurstelling van SWTOR helemaal te boven πŸ˜€

ReplyQuote
Topic starter Posted : 11/11/2012 2:50 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

GW1 heb ik gespeeld nog voordat SWG uitkwam, ook voordat de eerste uitbreiding kwam van GW1.
En ik ga na 18 november toch weer kijken in SWTOR. Wil wel zien hoe ze het gaan aanpakken met F2P en monthly fee.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 12/11/2012 1:58 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik heb nog geen mail ontvangen of whatsoever...?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 13/11/2012 1:07 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik geloof dat we de 15e de instructies en mogelijk krijgen om jouw mail in te voeren

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/11/2012 1:04 am
sytes
(@sytes)
Noble Member

If you’re an existing Guild Wars 2 player, you’ll have the chance to invite three friends to experience the world of Tyria during our special Free Trial that begins at 9:00 AM Pacific (6:00 PM CET) on November 15. Your guest will receive an invitation with a unique serial code that will allow them to play for free just in time for our epic Lost Shores world event. Supplies of trial keys are limited, so get your invites out early!

Inviting a friend is easy: just log in to your Guild Wars Account at https://account.guildwars2.com/ . Click on the β€œInvite a Friend” button and follow the instructions.

ReplyQuote
Posted : 14/11/2012 2:03 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Als het goed is, ben je zelfs lvl80 om een maximale speel ervaring op te doen, dacht dat ik dat las ergens

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/11/2012 12:24 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Dat zou ik wel erg wazig vinden dan. Volgens mij mis je dan juist de maximale speelervaring.
Had jij Leto al uitgenodigd Dash? Anders kan ik dat vanavond pas doen.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 14/11/2012 6:13 pm
Page 1 / 4