Forum

Notifications
Clear all

Raceavond deel 2

Page 1 / 2
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Gezien de gelijkstand van 3 avonden, is er een nieuwe votepoll.

Ik heb ter oore gekregen, dat misschien zaterdagavond leuk is, ivm het langer door kunnen gaan.

We hebben Dinsdag, Woensdag en Vrijdag.
Ik weet van Lantern, dat ie op woensdag niet kan.
Ik weet van mezelf, dat vrijdag lastig is ivm met competitie darten. Maar 13 mei speel ik de laatste wedstrijd, en dan begint het nieuwe seizoen pas eind september. Tijdens het dartseizoen zijn vrijdag lastig voor mij.
Ik weet van Roebar dat vrijdag een lekker begin van het weekend is.

Ik wil meer meningen en ik wil weten of het echt een probleem is, als er een dag word gekozen die niet op de keuze valt.
Ik wil sowieso een datum aankondigen van een race, waarna we allemaal kunnen kijken of we beschikbaar zijn. Als het niet kan, kunnen we datum veranderen. We kunnen natuurlijk niet oneindig blijven veranderen.

Een eventuele optie kan zijn:

Voorbeeld: Van bv 14 races, tellen de beste 10 resultaten.
Inhoudende, dat je is een race kan missen, omdat je "echt" niet kan.

Ik wil graag met iedereen zijn of haar werk, hobby, huiswerk etc rekening houden, maar we moeten ook met elkaar rekening houden en misschien comprimissen sluiten.

Laat je mening en eventueel je vote achter. Kies je voor Elders, graag toelichten in reply

Quote
Topic starter Posted : 02/05/2011 5:49 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Mijn originele keuze was Woensdag.

Maar zaterdag klinkt me ook goed in de oren. Mijn enigste probleem is het racen tijdens het dart seizoen. (die lopen van eind september half mei). Tijdens het seizoen, is mijn thuisavond op vrijdag, wat inhoud dat ik 1x per 2 weken sowieso op vrijdag speel en niet kan. 80% van alle dartteams speelt op vrijdag, wat inhoud dat ik bijna elke vrijdag wel darten moet (spelen om de wedstrijd thuis en uit).

Mijn voordeel is, dat ik 13 mei mijn laatste wedstrijd speel van seizoen 2010/2011, en hopelijk die als kampioen afsluit. We verdedigen een 7 punten voorsprong met nog 2 wedstrijden te gaan (totaal nog 18 punten max te behalen, 9 per wedstrijd, dus we zijn er nog niet, er moet nog gewerkt worden haha).
Daarna maakt het me in de zomertijd niet veel uit welke dag, maar gezien werk/school is misschien zaterdag een goeie optie dan.

Ik wacht even de votes/meningen af. Waarna we hier echt uit zijn en met zijn allen eens zijn, ga ik de 1e datum voorstellen voor de 1e race!

Het schema staat al online

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/05/2011 5:55 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Zaterdag !

ReplyQuote
Posted : 02/05/2011 5:58 pm
Koelikeyou
(@koelikeyou)
Eminent Member

jaaaah zaterdag!!!

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 3:53 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

5 votes dusver, ik weet dat ik en Fiona voted hebben, Maurice en Koe, wies is de 5e? En natuurlijk wie missen er nog? 😛

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/05/2011 7:03 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

'k heb ook gevoted

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 7:05 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

trouwens wat vinden jullie van het idee om STA kampioenschap om en om met potbs te doen op de zondagavonden?

dan de andere avonden op de bonnefooi gebruiken voor allerlei games, zoals Borderlands, PotBS, LOTRO, ToR en / of Mario Karts.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 05/05/2011 3:17 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Is geen slecht idee, maar voor mij makkelijk te zeggen, want ik ben geen piraat 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/05/2011 3:27 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Tot nu toe gaat "Elders" winnen met 3 votes, waarvan 2 100% zaterdag en 1 (die van mij) uitgebreid uitgelegd is maar ook neigt naar zaterdag. Wie missen we als 7e vote?

En, gaat het zaterdag worden, is er iemand die er een probleem mee hebt? (Let wel, het is niet elke zaterdag natuurlijk, en ik kondig een datum ruim optijd aan zodat iedereen kan checken of hij/zij beschikbaar is).

Leto's optie over de zondag, is niet slecht, hoe denken de piraten er over?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/05/2011 3:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

natuurlijk is het 'minder leuk' voor Sytes, als er op zondagavond Mario Karts gereden word.
Ok, dan kan hij een ander spel spelen, maar voor hem is net als voor de rest, zondagavond echt een STA avond, al sinds 2006!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 05/05/2011 3:59 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja, maar Mario Kart is ook STA ::) Alleen dan zonder Sytes, net als het nu Potbs is zonder Dash 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/05/2011 4:09 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ên zonder Leto_jr8!! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 05/05/2011 4:32 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ja, maar Mario Kart is ook STA ::) Alleen dan zonder Sytes, net als het nu Potbs is zonder Dash 😀

Daar ben ik niet helemaal mee eens (of eigenlijk... helemaal niet !!)

PotBS is een Free to Play MMO wat we democratisch gekozen hebben als STA tijdverdrijf tot swtor uit komt. (kost alleen maar tijd en geen geld)

Mario Karts is een leuk alternatiefje maar is NIET free to play.
Je moet toch echt in het bezit zijn van een Wii, het spel Mario Karts en het stuurtje ( 😉 )
(kost dus tijd en geld)

Onder andere Abib en Sytes hebben geen Wii en ik vind niet dat je dan zomaar de STA zondag avond als optie mag kiezen voor een Wii avond.

De Zondag STA game avond gebruiken voor een wii event is voor mij persoonlijk onbespreekbaar!

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 11:47 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Andere games zijn ook niet gratis ;D Dus ik ben het er niet helemaal mee eens. Dat het piraatje spelen nou wel gratis is, is wat anders. Maar eigenlijk, daar gaan we 😛 Voor Piraatje moet je een PC hebben met werkende internet verbinding. Dat kost geld 😉 Beetje plagen mag toch wel 😀

Nu is het Piraatje, straks is het wat anders. Er worden ook MMO's gedaan die wel geld kosten.
Dat iemand geen Wii heeft, maakt niet uit vind ik. Niet iedereen vind het leuk. Ik speel Piraatje niet, ik vind het niet "leuk" genoeg, ondanks dat het niks kost.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/05/2011 12:51 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Dit blijft een hot issue binnen STA denk ik.

Borderlands is nu spotgoedkoop te kopen, trekt desondanks ook niet iedereen aan binnen STA.
En inderdaad ik vind PotBS niet leuk genoeg, maar word beinvloed omdat ik toch LOTRO verder zou willen 'uitspelen', dan weer aan een andere MMO te beginnen. Ik wacht echt gewoon op SWToR als opvolgende MMO na LOTRO.

Wil graag dat we weer met zn allen ook TF2 gaan spelen, naar mijn idee heeft iedereen dat spel?
Zondagavond wilt men steevast als MMOavond zetten? Of als PCgameavond?

Hot hot hot on a tin roof..!!!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/05/2011 1:53 pm
Page 1 / 2