Forum

Notifications
Clear all

RESULTS #1 SMKC 2011 GP Evening #1 May 20th RESULTS

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hier is even de voorlopige uitslag van 20 mei 2011.

Er werden 5 cups verreden voor de punten. Cup 4 is gesplit in 2 uitslagen, daarna bij elkaar op geteld. Na de 1e 2 races in cup viel, werden de kleurtjes van Rainbow Road teveel voor Roepie en raakten ze disconnected. Hierna werd door gereden, maar de 3e en 4e race van cup telden niet mee voor het eindresultaat. De cup hierna, werden alleen de 1e en 2e race verrekend voor het eindresultaat.

Daarna werd nog een 5e cup verreden. Leto had niet in de gaten dat deze voor de punten ging, dit werd unaniem besloten op TS door 6 van de 7 courreurs. Ik zal dan ook geen strafpunten geven aan Leto voor kiezen van Maple Treeway.

De voorlopige tussenstand is als volgt:

1) Dash 46 punten
2) Fiona 36 punten
3) Sebas 33 punten
4) Leto 22 punten
5) Roepie 16 punten
5) Koelikeyou 16 punten
7) Lantern 14 punten

De complete uitslagen en foto's komen zo snel mogelijk online!

Iedereen bedankt voor de leuke avond, de competitie is erg leuk en spannend. Ik heb zitten zweten 😀
Ik kijk uit naar de volgende race avond!

Tot dan!

Quote
Topic starter Posted : 21/05/2011 1:05 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/05/2011 1:21 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Was erg grappig !

De 1e cup viel een beetje in het water door huishoudelijke zaken 😉
In de 2e cup lag ik zooooo goed in Sherbert 2e maar iedereen had het op mij gemunt en het begon met Fiona! en de rest
volgde al heel snel met Green Shells, Red Shells, Bullit, etc en toen eindigde nog 7e 🙁
In de 4e cup ben ik gereden met een Nun Chuck maar dat bracht weinig succes.

Koetje en ik hebben Red Bull tot ons genomen om het maximale concentratie niveau te behalen 😉

Op naar de volgende Race Avond 🙂

ReplyQuote
Posted : 21/05/2011 1:56 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

tsja er was geen 5e cup gepland, ik dacht dat er in de reglementen stond dat er 4 cups per avond gereden werd en de cups erna gewoon voor de plezier en fun.

en wanneer ik aan het rijden bent met Mario Karts zit Marloes op de laptop, dus helaas geen TS dan mogelijk.
plus moet ik wel zeggen dat toen ik TS effe aan had staan voor de lol om te horen wat er werd gepraat en ook dat Marloes kon meeluisteren.
hoorde ik een hele hoge snerpende piepgeluid steeds continue op de achtergrond, dus daarom TS uitgezet, was erg irritant.

Argh maar 22 punten,.. doe ik het eindelijk eens goed op Rainbow Road, 2e plaats geloof ik.
En zelfs 1 cup eerste geworden, maar telt dus niet mee.. zo jammer.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/05/2011 4:49 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nee die van Rainbow road moest gesplitst worden, vanwege disconnect. En de daarna 2 eerste van de cup erop werden erbij opgeteld.

Wat TS betreft, dat piepende geluid kwam door jou 🙂 Je microfoon stond kennelijk te open of te dicht op de geluidboxen, waardoor het ging zingen. Als je de microfoon mute dan kan je wel luisteren.
Op schema stond idd 4 cups, met de optie om eventueel meer te rijden naar mate daar interesse voor is. Die was er wel, alleen kon jij het niet weten dus, wat wel jammer is natuurlijk. Misschien volgende keer wel TS maar microfoon muten?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/05/2011 9:27 pm