Forum

Notifications
Clear all

Datacorn verzamelen per planeet

 Imia
(@imia)
Noble Member

Heeft iemand al wat datacrons verzameld? Wist je dat dat er 5 datacron te verzamelen per planeet?

Wist je ook dat als je datacron vindt, je vaste stat bonus erbij krijgt. Tel dat erbij per planeet, dan is dat wel wat. 🙂

Ik heb op dit moment maar 2 -___-

Quote
Topic starter Posted : 04/01/2012 2:22 pm
(@destruct)
Eminent Member

Ik heb er nu 33, maar het is per planeet verschillend hoeveel er zijn. Sommige zijn imp of rebel only.
En het zijn er in totaal iets van 82 🙂

[ Post made via iPad ]

ReplyQuote
Posted : 06/01/2012 8:50 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Euhmm voor de goede orde en duidelijkheid.. het zijn datacrons, geen datacorns! lol ;D 😀

Corns zijn maiskolven!! 😮 😛 ::) 😉

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/01/2012 10:04 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb er 3 ofzo op Dashni, ik hou me er niet mee bezig nog, das iets wat ik doe op lvl50 en niks meer te doen heb 😀
Ik geniet teveel van het verhaal en heb niet veel zin om er van af te wijken nu

ReplyQuote
Posted : 06/01/2012 10:11 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

datacron vind je op afgelegen plek als je bezig zijn met verhaal te volgen.. datacron staat gewoon voor je neus, maar je ziet het niet.. 🙂

je krijgt tenminste xp door vinden van datacron, 1k xp of misschien meer op hogere lvl planeet. Er zijn maar 5 per planeet ongeveer.

Je krijgt ook leuke stat relic voor terug bij vinden van shards en combinereren ervan.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/01/2012 10:40 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

Weleens moeilijk gehad om datacron te pakken krijgen?

Op Nar Shaddaa vond ik al pittig, vraag me af of volgende planeten nog moeilijker worden?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/01/2012 12:33 pm
(@davyk)
Reputable Member

Tatooine is lastig.
Je moet op een gegeven moment op een ballon springen en wachten tot je er op de juiste plaats af kan.

Goed allemaal leuk en aardig. Maar het is gewoon kut dat als je er bijna bent, de hele ballon gewoon reset! Je raadt het al.

30min voor niks lopen wachten 🙁

Bah...Dit zijn echt stomme bugs

ReplyQuote
Posted : 18/01/2012 7:42 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Dat leuke plankje van de 2e datacron op de Sandcrawler van Tatooine is lastig!
Maar wat leuker is diegene die er wel op komt kan anderen die eraf donderen om een DUEL vragen, dan komt diegene die uitgedaagd word, op dat plankje te staan! Hey wist ik dit maar eerder!
Dan had ik die datacron al! Is trouwens een Red matrix.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/01/2012 7:57 pm
(@davyk)
Reputable Member

Er zijn 2 Datacrons daar Leto 🙂

ReplyQuote
Posted : 18/01/2012 8:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Klopt, de een bovenop, die is makkelijk de ander aan de zijkant bij dat plankje en daar had ik het over.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/01/2012 8:54 am