Forum

Notifications
Clear all

Guild House

Page 1 / 3
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hallo allemaal,

Voor een guild house hebben wij een guild bank nodig, een guild bank kost 600.000 credits!

Guild house daarentegen maar 5000 credits.

Zou iedereen willen meesparen? Dat zou ik zeer waarderen, aangezien ik degene ben die de aankoop moet doen.

Jullie Guildleader

Quote
Topic starter Posted : 21/07/2015 3:34 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Tuurlijk spaar ik mee!

ReplyQuote
Posted : 21/07/2015 4:23 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Yup ik doe mee, maar graag dan de Tatooine guildhouse kopen?

Sterker nog, als ik rechten krijg in dat guildhouse, ben ik zelfs bereid al mijn furniture te verhuizen naar de guildhouse.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/07/2015 4:54 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Is een Guild stronghold niet 15 mil op Tatooine?

Als we allemaal een ton (100.000 credits) doneren aan Dashlyn, kan er een guild house komen. (Dash, Lantern, Leto, Roebar, Sytes, Abib = 600k)(Check je oude(re) Dark Side characters ook voor credits/resources/items, je kan alles mailen naar je Light Side characters, of delen via je Legacy vault).

Voorkeuren voor planet? (Volgens verschilt de prijs per planet ook nogal).

ReplyQuote
Topic starter Posted : 22/07/2015 12:16 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Helaas credits kun je niet delen via Legacy Stronghold Storage, althans mij nooit gelukt en kon voorheen ook niet.
Of mailen vanuit een Dark Side karakter naar Light Side karakter of vice versa kan, betwijfel ik?

Okey ja zou kunnen dat Tatooine de duurste is.
Er blijft voor ons eigenlijk weinig keus dan Coruscant te nemen als GH voor 50.000 credits.
Zie hier: http://dulfy.net/2014/07/25/swtor-galactic-strongholds-tours-and-unlock-pricings/
En hier: http://swtorstrongholds.com/stronghold-starter-guide/

Kunnen we voorlopig wel vooruit als iedereen 100k zou storten, maar ik denk niet dat iedereen 100k credits heeft, wel 50k vermoed ik op Light Side.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 22/07/2015 9:08 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

niet Vlagschip? O0

http://dulfy.net/2014/08/05/swtor-guild-flagship-unlocking-costs-guide/

Je krijgt namelijk buff op het land als je vlagschip rond de planeet vliegt.

http://www.torhead.com/ability/72zjyne/flagship-orbital-support

ReplyQuote
Posted : 22/07/2015 4:21 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb met mijn hoogste level dark side char 100k credits voor de guild bank.
Helaas niet mogelijk om credits via mail te verzenden omdat ik geen subscriber ben.
Dus we moeten een keer naar de fleet om de credits te traden (ik neem aan dat dit moet kunnen)

ReplyQuote
Posted : 22/07/2015 10:50 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Subscribers kunnen gewoon credits mailen van Light naar Dark en vice versa Leto, heb het zelf gedaan 🙂

Misschien als oplossing Roebar, kan je wel credits mailen/overdragen naar een Dark character? Dan kan ik het bv doormailen naar de Light kant

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/07/2015 12:54 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

@ Imia: Ik denk eerst maar een guildhouse, bij een ship las ik dat het geen ruk voorstelt, totdat je diversen updates gedaan hebt ofzo

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/07/2015 12:56 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb even gechecked ik kan 6k doneren meer heb ik niet op mijn chars atm.

ReplyQuote
Posted : 23/07/2015 2:12 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Misschien als oplossing Roebar, kan je wel credits mailen/overdragen naar een Dark character? Dan kan ik het bv doormailen naar de Light kant

Als non subscriber kan ik maar 1 item per keer mailen. Credits kan ik helemaal niet mailen. Zelfs niet van dark naar dark of light naar light.
Dus zal toch een fleet bezoekje moet worden mits light en dark Side chars bij elkaar kunnen komen.

ReplyQuote
Posted : 23/07/2015 9:54 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Dan doen we en fleet bezoekje met 1 van darks 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/07/2015 10:48 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Light en Dark karakters zien elkaar toch niet op Fleetship??? Ieder Side gaat naar zijn eigen fleetship naar mijn idee?

Hmm dan is het sinds kort dat je zelfs ook credits kunt mailen tussen Light en Dark side.
Ik ga het eens proberen.. aangezien ik Preffered Status heb.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/07/2015 11:56 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik ontmoet hem dan met een Dark char op de fleet 🙂 Niet een Light 😀

En ja, ik heb al mijn credits gemaild van Dark naar Light, maar ik heb een subscription dus, weet niet of het voor jou werkt.

In mijn stronghold heb ik een Legacy vault, ik kan met Light en Dark alles er in doen en gebruiken, zolang het niet "Bound" is 🙂

Volgens mij hebben diversen steden ook een Legacy vault, weet niet zeker

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/07/2015 12:16 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Klopt in mijn 3 huizen heb ik ook een Legacy Stronghold Storage Vault. En deze heeft 3 tabs vol spullen.
Toegankelijk voor zowel Light als Dark Side karakters idd.

Ja in vele steden staat die Legacy Vault er ook inderdaad, volgens mij ook op de Fleet ergens?

net getest, ook als Preffered Player kun je geen credits versturen, enkel hooguit 1 item per keer.

Enige oplossing is dan inderdaad dat ik vanuit Dark Side, dan 100k betaal aan een van jou Dark Side karakters Dash.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/07/2015 12:48 pm
Page 1 / 3