Forum

Notifications
Clear all

Scheduled Maintenance for Game Update 1.2: April 12, 2012

Page 3 / 3
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

En waarom zou dat nu geen nut hebben dan? De hogere levels kunnen items die ze niet nodig hebben in de bank doen, zodat de lagere levels, of members later op de level komen, er iets aan hebben.

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 2:00 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Agree.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/04/2012 2:29 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Guildbank heeft JUIST nut tijdens het levelen. Maar goed dat is mijn idee.
Ik zie alleen maar voordelen. Al is het extra opslag. En lorreboer moet van z'n zut af.
Geeft ook een goed signaal naar mogelijke kandidaten voor de guild.

Credits kan een probleem zijn natuurlijk maar met 2 chars 50k ophoesten is overheen te komen.

Helaas wordt het pas mogelijk als we met een man of 8 het nut van een GB inzien en er de credits voor (over) hebben.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 3:11 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Guildbank is altijd handig! Dus zeker doen !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/04/2012 3:31 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ok dan, maar dan uiteraard ook dat iedereen die actief is binnen guild en swtor meebetaald.
Als er nu al mensen zeggen geen genoeg credits hebben, hoeven we niet te beginnen aan de guildbank.
Ik heb 'maar' 200k credits. Ook ik net als anderen, hebben deze credits nodig voor de skills etc..

Maar goed. ::)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 3:53 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Misschien moet ik Akjab maar eens aan het slicen zetten.. Levert dat nu nog steeds veel op?

ReplyQuote
Posted : 19/04/2012 3:41 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Slicing levert over het algemeen meer op dan wat je betaald voor missie.
Slicing heb ik zelf ook op Lorreboer, zou in goede combo zijn met Cybertech voor schematics, nou welgeteld 1x keer gehad. Wel had ik Slicing vrij snel op 400, het levert credits op.

Weer effe opgezocht, maar inderdaad Treasure Hunting zou goed moeten passen bij Artifice.
Waarschijnlijk moet jij steeds veel resources kopen, omdat je TH niet gelijktijdig hebt geleveld als met Artifice. Ook omdat je weinig speelt, haal je weinig credits binnen, maar geef je het wel uit, ja dan ben je zo arm.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/04/2012 10:28 am
Page 3 / 3