Forum

Squad

Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Is het eigenlijk mogelijk een NON Jedi of Non Droid squad te bouwen met totaal andere characters dan de gebruikelijk die overal ziet?
Het lijkt mij leuk om een totaal andere squad te hebben dan iedereen.

Ik heb nu als main squad:

Jedi Consular
IG88
Qui Con Gin
Ahsoka
Clone Wars Chewbacca
Rey

Reserve: Greedo

Ik zou wat meer andere types willen hebben en minder Jedi achtige

Quote
Topic starter Posted : 20/06/2016 10:52 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Er zijn genoeg Ewoks om een Ewok squad te maken.
Of nu je Dengar kan krijgen een total Bounty Hunter squad.
Is wel leuk, dan heb je iets om te gaan sparen.

ReplyQuote
Posted : 20/06/2016 11:13 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hehe nou ewoks zijn niet DE chars die ik zoek πŸ™‚

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/06/2016 11:19 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

We lachen wel op de Ewoks, maar ik heb op lvl80 tegen een full Ewok squad gevochten en ik had het er heel veel moeite mee!
En dan vecht je tegen AI dus, kan je nagaan in de handen van een speler! πŸ™‚

Het is lastig om af te wijken van de standaard, omdat een hoop "onbekende" of "niet populaire" characters gewoon niet sterk genoeg zijn.

ReplyQuote
Posted : 20/06/2016 12:18 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Het gaat mij meer om de fun dan om de sterkste squadron.
Dus zo'n thema squad vind ik wel leuk.
Ik heb nu HK47, IG86 en die Magma Guard. Nog 2 en ik heb een droids squad.

Een Bounty Hunter squad lijkt mij ook leuk.

En ik ga toch eens naar die Ewoks kijken. Wolf in beertjeskleren ;D

ReplyQuote
Posted : 20/06/2016 4:23 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Droid squad is ook erg leuk, en ook sterk olv Poggle the Lesser πŸ™‚

Je kan zoveel kanten op eigenlijk, zelf vind ik het leuk om een main squad te onderhouden, en verder iedereen langzaam te upgraden.
Heb momenteel meer characters al klaar staan voor 7 sterren, alleen de credits ontbreken πŸ™‚ Shards vergaren is makkelijker dan credits πŸ˜›

Ik vind Rey een erg sterk character, heb al paar een een 1-hit kill gehad van der. Ze is alleen lastig te farmen, met 6 kansen op hard mode (light en dark).
Je hebt dan wel weer in de guildshop Rey voor 400 punten, maar ik ben bezig met de Gamorrean Guard πŸ˜‰

Het houd je in ieder geval bezig πŸ˜€

Onze Division squad is het sterkst πŸ˜‰

ReplyQuote
Posted : 20/06/2016 4:31 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik speel ook meer voor het verzamelen van poppetjes dan alleen maar het oppimpen van mijn squad.
Ben nu wel bezig om een 7 ster te krijgen maar voor de rest een beetje van alles nog wat waarbij ik dagelijks wel even kijk wat er nodig is voor de guild,
Maar credits zijn inderdaad wel ff een ding in deze game :'(

ReplyQuote
Topic starter Posted : 20/06/2016 6:22 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Yup credits, ik heb al voor 8 miljoen aan ster updates in de wachtrij, variΓ«rend vanaf 4* tot 7* (Bane heb ik bijna 285 shards van verzameld, die moet van 3* naar 7* toe bijvoorbeeld)

ReplyQuote
Posted : 20/06/2016 9:22 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik moet zeggen dat Rey echt wel een lekker character is om mee te spelen en zit nu standaard in mijn Main Squad - staat ook al in mijn starterpost.

Gisteren Darth Vader unlocked maar daar doe ik niks mee.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 28/06/2016 11:13 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Darth Vader is niet verkeerd hoor, hoge health en die saber throw is deadly! Zeker wanneer je tegenstander meerdere negative status' heeft, elk rode vakje is een percentage extra damage op zijn saber throw.

Maar Rey is super deadly, niet normaal gewoon, ik probeer ook in de arena liever geen Rey in de squad uit te zoeken, Dooku wil nog wel eens een 1-hit kill krijgen van der :/

ReplyQuote
Posted : 28/06/2016 12:20 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik speel nog steeds met deze Main Squad:

Jedi Consular
IG88
Ahsoka
Clone Wars Chewbacca
Rey

Qui Con Gin Tonic beetje afgevallen en probeer nu Luminara mijn Jedi Consular te laten vervangen

ReplyQuote
Topic starter Posted : 02/08/2016 1:20 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Mijn A-Team:

Luminara is gear 8, Rey, Yoda, Fives en Kylo zijn gear 9

Character list (de hoogste in power dan):

Ben momenteel bezig om Han Solo (stormtrooper) te levelen, voor een tank. Hij is 5*, maar heb 85 shards dus kan een 6* maken. Dan moet ie nog in lvl omhoog, wat al met al een hoop geld gaat kosten.

Rey is echt een beest! Is het echt waard om die shards via de LS/DS hardmode te verzamelen en je gewonnen punten in te leveren voor Rey in de guildshop. Ik heb haar al vanaf 5* als vaste member van mijn A-Team πŸ™‚
Dankzij de powerups, heb zij nu ook wat extra health en defense, waardoor ze beter klappen kan incasseren

ReplyQuote
Posted : 02/08/2016 2:00 pm