Forum

Notifications
Clear all

sons of orion

(@owoliega)
Prominent Member

weet niet wat jullie ervan denken maar ze zouden een quest dag inlassen

Kunnen jullie ff laten weten wanneer het best past voor jullie

😉

Quote
Topic starter Posted : 28/12/2005 8:37 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Ik dacht aan maandag of donderdag

ReplyQuote
Posted : 29/12/2005 12:47 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Ik heb vraag aan Lino 😛

Doet SoO ook aan bossraids, volgens owo is het te klein en te weinig lvl 60.. dat klopt dus he?

Tenzij in de toekomst samenwerken met andere bekende guild zoals BBB?

ReplyQuote
Posted : 24/02/2006 12:01 pm
 Lino
(@lino)
Active Member

Wil dat wel idd doen, maar helaas de higher lvls vertrekken. 🙁 Ik zie veel oud SoO members opduiken bij Dude ...... ze hebben mij ook al geprobeerd over te halen maar dat stopte snel toen ze merkte dat ik de leader ben :p.

Een tijd geleden is een alliance aangeboden geworden door DNA (VVV, Freestylers en Dude where is my mount), om zo genoeg mensen bij elkaar te krijgen voor MC enzo. Maar ze wilde opeens toch maar niet omdat ze niet nog een 4e guild erbij wilde, ze hadden wel een optie nog om SoO te mergen met een van hun guilds. MOOI NIET

Ik geef SoO niet op dan blijf ik liever een kleine alt guild of nog als enige in de guild. Denk dat de higher lvls pas blijven op het moment dat ik zelf een lvl60 zal hebben. Weet niet hoelang Benvzijl nog zal blijven, want die staat te springen om die higher instances te gaan doen. Al zegt ie zelf niet bij SoO weg te willen.

Op het moment dat ik een lvl60 heb zal ik idd wel boss runs gaan doen, maar het zal voor mij wel ff duren voordat ik een lvl60 heb. Voor nu probeer ik zovaak mogelijk andere te helpen met de lower instances, ik heb toch een grote character keus :p

Ik kan iedere dag.

ReplyQuote
Posted : 24/02/2006 3:03 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Moet effe wennen met dit nieuwe layout 😛

post hier je email en/of MSN.. dan kan ik effe rondmailen/rondvragen 🙂

Post edited by: imia, at: 2006/02/28 09:01

ReplyQuote
Posted : 27/02/2006 11:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

bevalt het jullie een beetje bij Sons of Orion?

zitten jullie daar allemaal bij?

ook Rob?

Post edited by: Imia, at: 2006/05/02 17:16

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/05/2006 6:43 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Het bevallen ons erg goed in Sons of orion, zijn daar hoop bekende ex-swgers. Erg leuk 😀

Rob staat daar niet bij, omdat hij al heel lang in andere guild zit en wil niet gelijk weggaan. Dus ingame hou ik wel contact met hem en speel met hem mee.

PS: profile aangepast

Post edited by: Imia, at: 2006/05/02 17:16

ReplyQuote
Posted : 02/05/2006 7:13 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ah ok ja is wel leuk met bekenden van SWG.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/05/2006 8:09 pm