Forum

Notifications
Clear all

Speltoren

Page 1 / 3
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Nieuw distributieschap kunnen afsluiten.
Deze distributeur heeft naast kaart- en bordspellen ook miniatures.

Wat dacht je van:

Het betreft een Miniatures spel (Star Wars X-Wing Miniatures game van Fantasy Flight Games) maar ze zien er ook mooi uit om gewoon neer te zetten.

Voor meer info kun je contact opnemen!

Quote
Topic starter Posted : 20/03/2013 11:27 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Erg leuk maar heb het spel niet eens 🙁

ReplyQuote
Posted : 21/03/2013 2:11 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik ook niet.
Maar het ging ook om de zin:
maar ze zien er ook mooi uit om gewoon neer te zetten.

Veel details voor een miniature van een game.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/03/2013 9:51 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wups niet gelezen 🙂

ReplyQuote
Posted : 21/03/2013 10:44 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

;D

Maar als je het spel (nog) niet hebt is er wel iets te regelen hoor 😉

"Star Wars X-Wing is een miniaturenspel met dynamische spelregels, fraaie miniaturen en diverse verschillende speelopties.
Deze basisset bevat alles wat je nodig hebt om te starten in het star wars universum namelijk 2 TIE fighters, een X-wing en bijbehorende spelregels, kaarten en dobbelstenen.
Deze basisset is tevens uit te breiden met de verschillende expansiepacks."

ReplyQuote
Topic starter Posted : 21/03/2013 11:30 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wel gaaf 🙂

ReplyQuote
Posted : 23/03/2013 3:11 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb op youtube aan gameplay filmpjes gekeken van deze game maar dat ziet er complex uit !:)

ReplyQuote
Posted : 24/03/2013 1:48 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Van de X-Wing Miniatures game is ook een video tutorial.

http://www.fantasyflightgames.com/ffg_content/media/XWingFlash/xwing_tutorial_fullpage.html

Tabletop games zijn meestal vrij complex door de vele regeltjes en tabelletjes maar na het zien van de filmpjes lijkt het best mee te vallen.

Die maneuver dial en maneuver templates zijn slim bedacht om te bewegen zonder gedoe met meetlatjes en genoemde tabellen.

Op Zuiderspel (spellenbeurs) heb ik ze in het echt mogen aanschouwen en de miniatures zin er gewoon mooi uit.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/04/2013 9:38 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Bestel maar, bestel maar, bestel maar.

Binnenkort gaat Speltoren inkopen bij de leverancier van o.a. Fantasy Flight Games (o.a. Star Wars miniatures) en Ultra-Pro (card sleeves, portfolio's) e.d.

Veel, vooral Engelstalige, games kunnen besteld worden.
Maar ook speelgoed waaronder Cars spaarpotten, Cobi bouwsteen dozen, Grumpy Cat, Pixel Bags.

Als er nog wensen zijn, dan kan ik die mee bestellen (verkoop nagenoeg tegen inkoopprijs).
laat maar weten waar je naar op zoek bent en als het te verkrijgen is bij deze leverancier, maak ik een interessante prijs.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 25/05/2015 2:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Wat kost bij jou de Pro Matte Sleeves: Clear UP-84490 ( http://www.summoner.nl/productinfo.php?product_id=44047 )
Ik denk aan 6 of 8 zakjes, misschien 10 zakjes.. wat precies past in een brievenbuspakketje.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 26/05/2015 1:09 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

De Cars spaarpot waar kan ik die zien en hoe duur is deze ?

ReplyQuote
Posted : 26/05/2015 6:21 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member




lengte 23 cm.
Fabrikant is Bullyland GmbH

Bovenste 2 STA prijs €15,00 (adviesprijs is €25)
Onderste 2 STA prijs €13,00 (adviesprijs is €21)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/05/2015 10:01 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Wat kost bij jou de Pro Matte Sleeves: Clear UP-84490 ( http://www.summoner.nl/productinfo.php?product_id=44047 )
Ik denk aan 6 of 8 zakjes, misschien 10 zakjes.. wat precies past in een brievenbuspakketje.

STA prijs voor deze sleeves, €2,50 per zakje (inclusief verzenden als brievenbuspakket bij minimale afname van 6 stuks).

ReplyQuote
Topic starter Posted : 26/05/2015 10:21 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

STA prijs voor deze sleeves, €2,50 per zakje (inclusief verzenden als brievenbuspakket bij minimale afname van 6 stuks).

Ah geweldig, dat klinkt goed! Mij alleen benieuwen hoeveel pakjes er in een brievenbuspakketje gaan?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 27/05/2015 11:30 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

STA prijs voor deze sleeves, €2,50 per zakje (inclusief verzenden als brievenbuspakket bij minimale afname van 6 stuks).

Ah geweldig, dat klinkt goed! Mij alleen benieuwen hoeveel pakjes er in een brievenbuspakketje gaan?

In de brievenbus doosjes die ik gebruik kun je makkelijk 12 pakjes in kwijt.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 27/05/2015 5:17 pm
Page 1 / 3