Forum

[MMO] New World - S...
 
Notifications
Clear all

[MMO] New World - Sand Box

Page 1 / 2
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

In 2016 is er nieuws post op de website geweest over New World - MMO gemaakt door Amazon Gaming:

http://www.tradealliance.nl/index.php/amazon-gaming-studio-new-world-open-ended-sandbox-mmo/

Nu 3 jaar later staat deze game op het punt van uitkomen - mei 2020 a.s. 

newworld

New World is a massively multiplayer, open-ended sandbox MMO set in a cursed and supernatural version of Northern America in the 17th century. Players can be anything they want from farmers to soldiers to lone wolves, as what you do, and whom you work with or against is entirely up to you. The land of New World will be evolving one that changes with the seasons, weather, and time of day.

You can work with others to reclaim monster-haunted wilds and build new civilizations. Or if you’d prefer, you can go solo, surviving in the face of horrific monsters and blood-thirsty player bandits. New World is focused on emergent gameplay with rich social features – including Twitch integration with broadcaster-led events, achievements, and rewards.

Nu zijn er online al vele ingame filmpjes verschenen  en dat ziet er echt wel gaaf uit. Het is een 17de eeuwse setting in een alternatief jasje.

BETA Sign-up: https://www.newworld.com/en-us/beta-sign-up

Ik heb me ingeschreven voor de BETA.

 

Quote
Topic starter Posted : 09/01/2020 10:35 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Signed up voor closed beta

ReplyQuote
Posted : 09/01/2020 12:07 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
EXPLORER,
Thanks for your request to explore New World during our beta period. We'll conduct many tests between now and the official launch of New World. If a slot becomes available for testing during the Open Beta Test, we'll send you an invitation with instructions on how to download, install and play New World.
ReplyQuote
Topic starter Posted : 09/01/2020 12:21 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Interessant! Classless karakters, player driven economy en settlements doet sterk denken aan elementen die SWG leuk maaten en snode genist worden in hedendaagse MMO’s. 

ReplyQuote
Posted : 09/01/2020 12:33 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
This item will be available on May 26, 2020 at 12:00 AM PST
Pre-order now!
 
Sold by Amazon.com Services LLC.
ReplyQuote
Topic starter Posted : 29/03/2020 10:56 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ook deze MMO heeft last van de Corona Crisis

Amazon Game Studios announced today that their upcoming MMO, New World, is being delayed from its May release until August 25. The studio says that due to the coronavirus pandemic, employees are (rightfully) working from home, which has had an impact on New World's development. 

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 10/04/2020 9:56 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

 

Nieuwe Gameplay video - NDA Safe.

Ik hou hem in de gaten 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 30/06/2020 4:37 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Even wat info:

When is the game coming out?

New World will launch on August 25, 2020.

Do I need an Amazon account to play it?

No, you do not need an Amazon account in order to play New World. You will need a Steam account to launch the game.

How much will the game cost?
 
There are 3 versions of the Game - Standard, Deluxe Edition and Steelbook
 
 
 
 
 
  • CPU - Intel® Core™ i7-2600K, AMD Ryzen™ 5 1400

  • GPU - NVIDIA® GTX 970, AMD Radeon™ R9 390X

  • Mem - 16GB RAM

  • Disk - SSD

  • OS - Windows®10 64-bit, DirectX 12

I pre-ordered the game on Amazon. How do I access the Closed Beta when it is live?

When the New World Closed Beta launches on July 23, you will receive an email from Amazon with your Steam code and redemption instructions to access the Closed Beta on Steam.

 
 
ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/07/2020 7:55 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

@lantern

En ga je ook pre-orderen?
Ik ga me er nog eens verder in verdiepen en dan toch even kijken of ik wel of niet een preorder ga doen.

ReplyQuote
Posted : 01/07/2020 8:43 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @roebar

En ga je ook pre-orderen?

Normaal was ik van Pre Order maar ik heb me lesje wel geleerd met Secret World bijv. Ik moet wel zeggen dat ik €39,- een schappelijke prijs vind. 

Posted by: @roebar

Ik ga me er nog eens verder in verdiepen

Ja daar ben ik mee bezig of het voor mij een long term kan worden of dat ik na uurtje spelen zeg bah - next. 

Eerst maar eens kijken welke Faction het zou kunnen gaan worden.

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/07/2020 8:54 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Het hele systeem erin mbt. Character Progression en Crafting is heel erg aantrekkelijk weer ja.. 
Dat systeem mis ik veelal in hedendaagse games, doch gaat dit spel weer werken met monthly fees?
Plus dit is weer een MMO, wat veel tijd vraagt dus niet echt een game voor een avondje per week a 2 weken.

LOTRO is zelfs minder uitgebreid en daar konden we ook niet meer dagen per week aan.
Dan hebben we nog Star Citizen, Fortnite, GTA 5 online,..dus nee geen pre-order voor mij.
Diablo 4 komt er ook aan en dat is een spel wat ik gewoon graag wilt spelen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 01/07/2020 9:51 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Interessant!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 01/07/2020 3:41 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

@leto-the-mandorine

 

doch gaat dit spel weer werken met monthly fees?
Nee, buy2play

Plus dit is weer een MMO, wat veel tijd vraagt dus niet echt een game voor een avondje per week a 2 weken.
Dat een game veel tijd vraagt is een feit. Voor mij geldt dat voor iedere game en niet specifiek voor een MMO

LOTRO is zelfs minder uitgebreid en daar konden we ook niet meer dagen per week aan.
Dat ligt volgens mij iets genuanceerder. Lotro is en blijft leuk maar de uitdaging is ver te zoeken. Lotro is veel te simpel gemaakt.

Dan hebben we nog Star Citizen, Fortnite, GTA 5 online,..dus nee geen pre-order voor mij.
voor mij alleen Star Citizen, maar dat kan nog wel even duren voordat er een echte release komt.
Hoewel, de single player, Squadron 42 zou zomaar eens eind dit jaar, begin volgend jaar uit kunnen komen.
dus als New World waar maakt wat ze beweren over het spel, dan vind ik het een overweging waard.

Diablo 4 komt er ook aan en dat is een spel wat ik gewoon graag wilt spelen
Ja Diablo is een leuk hack&slash game

ReplyQuote
Posted : 02/07/2020 7:01 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Overview Video over wat is New World

Star Citizen is voor mij mijn next thing maar dat gaat nog wel even duren.

Heb nu best veel Youtube gameplay en info gezien en ik vind hem interessant vanwege de verschillende content en grafisch is het een plaatje.

Het doet mij een beetje denken aan Guild Wars2 qua setting.

 

 

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/07/2020 10:46 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member
Posted by: @lantern

 

Eerst maar eens kijken welke Faction het zou kunnen gaan worden.

 

 

Mijn voorkeur gaat uit naar de Syndicate

"The Syndicate is a secretive organization of boundless guile and intellect in search of forbidden knowledge to usher in a new age of enlightenment. "

Dan The Covenant

"The Covenant is a fanatical order that has charged itself with cleansing the land of heretics and defilers so that its true holy nature can flourish and justice can be restored."

De Marauders komen bij mij op de laatste plaats.

"The Marauders are a ruthless military force bent on establishing a free nation where anyone with the strength to do so can prosper and profit."

ReplyQuote
Posted : 05/07/2020 10:36 am
Page 1 / 2