Forum

Het grote F1 2020 S...
 
Notifications
Clear all

[Closed] Het grote F1 2020 Solar Trade Alliance Wereldkampioenschap Topic

Page 3 / 4
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

@lantern je kan zelf kiezen wat je doet, qua banden strategie.Β  Rook je ze op moet je 2 doen, ben je zuinig 1.

Posted : 06/10/2020 5:41 pm
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

Ik ben eigenlijk ook wel voor een korter kampioenschap. 10 lijkt me prima.

Posted : 06/10/2020 5:44 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Moeten we niet een polletje maken voor de dag dat we willen racen ?

Posted : 07/10/2020 11:42 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Lijkt me een goed plan, ik zal er 1 aanmaken πŸ™‚

Tevens, kunnen we niet allemaal (deelnemers) 2 circuits uitkiezen en die in het kampioenschap doen?

Topic starter Posted : 07/10/2020 1:59 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

- Één ronde kwalificatie + opwarmronde + race (Trainingen, baan verkennen en leren rijden kan je ruim voor de aangegeven datum doen)

- Volledig AI veld als aanvulling

- Lichte schade

- Fairplay (geen Mario Kart botsingen)

- Eigen bolides (alle bolides zijn gelijk in multiplayer)

- Aantal pitstops is ook beetje afhankelijk van je rijgedrag πŸ˜‰ vanaf 25% race distance ben je sowieso conform de regels 1 pitstop verplicht ivm rijden op 2 soorten banden

- Volledige weercondities

- Op Steam instellen dat onze Roebar kan meekijken (Volgens Leto kan je meerdere schermen openen, dus theoretisch kan hij dan iedereen tegelijk volgen)

- 25% of 50% race distance?

- Kampioenschap Grand Prix op donderdagavond (Alleen Abib nog even voten)

- Sterkte AI veld? (Moet nog bepaald worden door iedereen, voorkeuren graag melden)

- Een 10 Grand Prix kampioenschap of een 12 (bij 12 kiest elke deelnemer 2 Grand Prix uit)

- Startdatum donderdag 15 oktober 2020?

Β 

Even druk op de ketel zetten, graag even meekijken en de laatste puntjes op de "i" zetten!

Β 

Verdere aanvullingen of opties graag melden, zodat wij hierover kunnen discussiΓ«ren. De ORANJE velden graag snel oplossen!

Β 

Topic starter Posted : 08/10/2020 1:58 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin
Posted by: @dashea

25% of 50% race distance?

- Kampioenschap Grand Prix op donderdagavond (Alleen Abib nog even voten)

- Sterkte AI veld? (Moet nog bepaald worden door iedereen, voorkeuren graag melden)

- Een 10 Grand Prix kampioenschap of een 12 (bij 12 kiest elke deelnemer 2 Grand Prix uit)

- Startdatum donderdag 15 oktober 2020?

1. altijd weer die Abib 😘Β 

2. Gewoon normale AI dat de mindere spelers (lees ik) ook beetje kunnen racen en niet dat je in niemandsland rijdt

3. Gewoon 10x - lang zat denk ikΒ 

4. zie 1.Β 

Posted : 08/10/2020 2:04 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wat is normale AI voor jullie? Misschien moeten jullie dan even test races rijden om te zien wat voor jullie te doen is. Standaard is geloof ik 20, maar ik weet bv nu al dat dat voor Necro en mij te weinig is. Maakt op zich niet uit, maar als 20 voor jullie ook te makkelijk is, moeten we hem wel verhogen denk ik.

Ik rijd nu een kampioenschap op 40 en Necro geloof ik 45. Ik zou wel hoger willen, maar mijn controller werkt nog steeds niet vloeiend.

Dus als iedereen dan even wil testen welke AI difficultyΒ  voor jou leuk is om te vechten, dan kunnen we een gemiddelde nemen oid?

Topic starter Posted : 08/10/2020 2:15 pm
NeCRoSKy
(@necrosky)
Eminent Member

1. 25% dat duurt 30-40 minuten. Dan zouden eventueel nog een tweede race kunnen doen.

2. Denk dat 35 een mooie start is.

3. 12 GP is prima. 10 ook.Β 

4. 15 oktober is ook prima.

5.Β  Abib😂

Posted : 08/10/2020 2:52 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Allemaal prima!

Posted : 08/10/2020 10:09 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Na wat test rondjes gereden te hebben met Abib is de schade optie wel een een dingetje dus schade ok maar dan wel zeer light 😉 anders heb ik 10x DNF 😛Β 

Posted : 09/10/2020 11:51 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja geen extreme schade, gewoon de lichtste versieΒ 

Topic starter Posted : 10/10/2020 12:20 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

- Één ronde kwalificatie + opwarmronde + race (Trainingen, baan verkennen en leren rijden kan je ruim voor de aangegeven datum doen)

- Volledig AI veld als aanvulling

- Lichte schade

- Fairplay (geen Mario Kart botsingen)

- Eigen bolides (alle bolides zijn gelijk in multiplayer)

- Aantal pitstops is ook beetje afhankelijk van je rijgedrag πŸ˜‰ vanaf 25% race distance ben je sowieso conform de regels 1 pitstop verplicht ivm rijden op 2 soorten banden

- Volledige weercondities

- Op Steam instellen dat onze Roebar kan meekijken (Volgens Leto kan je meerdere schermen openen, dus theoretisch kan hij dan iedereen tegelijk volgen)

- 25%Β 

- Kampioenschap Grand Prix op donderdagavond

- Sterkte AI veld is lichte schade (de eerste setting boven "no damage dus")Β 

- Een 10 Grand Prix kampioenschap

- Startdatum donderdag 15 oktober 2020

Topic starter Posted : 10/10/2020 1:41 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb alles op groen gezet!

Nu wil ik 10 Grand Prix horen, en dacht ik zo te doen dat Necrosky en ik 1 GP kiezen, en jullie allemaal 2 om aan de 10 te komen.

Necrosky:Β 

Dashea:

Lantern:

Hykaru:

Leto:

Abib:

Topic starter Posted : 10/10/2020 1:51 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik kies voor ItaliΓ« en Oostenrijk, eigenlijk gewoon random omdat ik het twee mooie landen vind hahaha. 😆Β 

Β 

The Mandorine

Posted : 10/10/2020 2:21 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Necrosky:Β 

Dashea:

Lantern:

Hykaru:

Leto: ItaliΓ« & Oostenrijk

Abib:

Topic starter Posted : 10/10/2020 2:25 pm
Page 3 / 4