Forum

Notifications
Clear all

Reboot 2016

Page 1 / 3
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

We hebben lotro weer uit het stof gehaald om weer gezamelijk Middle Earth onveilig te maken. Een vraag die we kunnen stellen is:

Wat zijn onze stretch goals?:

Laten we dat eens gaan pollen!

Quote
Topic starter Posted : 15/08/2016 1:28 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ultimate stretch goal gekozen, Helmsdeep.
Of we dat gaan halen is nog maar de vraag want dat gaat wel even duren.
En niet iedereen heeft de benodigde expansions dus het vergt hier en daar nog wel investeringen.

Maar als we weer een tijdje met elkaar veel plezier kunnen hebben in een MMO, dan is er eigenlijk geen stretch goal nodig.

ReplyQuote
Posted : 15/08/2016 2:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

En niet iedereen heeft de benodigde expansions dus het vergt hier en daar nog wel investeringen.
Zoals je ziet hoeven de expansions amper wat te kosten.. want we hebben allemaal Turbine Points verzameld?! 🙂

Net nog effe slotje 5 gekocht voor costumes.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/08/2016 3:27 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

LOL ik heb maar 270 turbine points

ReplyQuote
Topic starter Posted : 15/08/2016 3:29 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hmm oké... ben ik benieuwd naar wat de anderen hebben... ik geloof niet dat ik Life Time kocht voor LOTR?
Elke maand krijg ik 500 Turbine Points. ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/08/2016 4:30 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Misschien dit: Steely Dawn Pack aanschaffen voor maar 80 eurocent?

Immerse yourself in the legendary world of J. R. R. Tolkien with the exclusive Steely Dawn Pack for The Lord of the Rings Online™. Ideal for growing adventurers, the Steely Dawn Pack includes:

- Steely Dawn Cosmetic Armor Set: Prepare yourself for adventure with the Steely Dawn armor set. This cosmetic set pairs bright white armor with dark grey trim for a very cool look.
- Evendim Quest Pack: Explore the ruined city of Annúminas on the shores of Lake Evendim and aid Aragorn in re-forging Narsil, the Blade That Was Broken!
- Five 100% XP Boosts: Build your legend even faster with these five boosts that grant you 100% additional experience on quests, monster kills, and more for 60 minutes.
- 500 Turbine Points: Customize your experience in Middle-earth with 500 Turbine Points. Buy cosmetic gear, rare mounts, experience boosts, buffs, and more.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/08/2016 4:36 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Hmm oké... ben ik benieuwd naar wat de anderen hebben... ik geloof niet dat ik Life Time kocht voor LOTR?
Elke maand krijg ik 500 Turbine Points. ;D

Jawel Leto. Jij hebt wel degelijk een Lifetime subscription gekocht.

Check onderstaande link waarin jij je ongezouten mening geeft over het nieuws dat Lotro F2P wordt ;D

http://www.tradealliance.nl/phpbb/viewtopic.php?f=154&t=11997#p22085

En als je een Lifetime sub hebt (of VIP), dan krijg je iedere maand 500 Turbine Points.

ReplyQuote
Posted : 15/08/2016 6:25 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hahaha oké oké yup ongezouten inderdaad, want teveel zout is slecht voor de interne mens. 😉
Verrek zeg.. vandaar die 500 TPs maandelijks, leuk om die post van 6 jaar terug te lezen haha. 😀
LifeTime en dan waag ik het dit spel te deïnstalleren van mijn computer?! ::)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/08/2016 10:25 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Was weer ouderwets gezellig gistereren in Bree Land op naar vanavond of sla ik dan door? ??? ::)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/08/2016 9:34 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ha! Mag best hoor zo nu en dan op jouw leeftijd. En sommige hebben het inderdaad laat gemaakt ja! 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 16/08/2016 9:57 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja klopt gelukkig wist ik tegen 0:30 te loggen :).

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/08/2016 10:06 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Lolletje met Leto uithalen! 🙂

Verstoppen onder de brug en hij kon mij niet vinden hahaaha, classic! 😉

ReplyQuote
Posted : 16/08/2016 3:00 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

LOL - overnieuw begonnen?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/08/2016 3:04 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik heb niks meer, geen oude account, zie wel waar het schip stranden gaat 🙂

Ik heb mijn lute gekocht en mijn files zijn klaar om muziek te spelen op het plein 😉

ReplyQuote
Posted : 16/08/2016 3:42 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik speel hoofdzakelijk met Enitram - lvl 23 Champion en ben bezig in de Bree/Barrow Downs Quest gebied. Ik pak redelijk veel van die Reputation Quests wat dat levert weer turbine punten op !.

Mijn doel is nu eens verder te kunnen komen dan de Lone Lands ( Forsaken Inn ). Ultieme doel is Helms Deep zoals de poll uitwijst.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/08/2016 12:53 pm
Page 1 / 3