Forum

Notifications
Clear all

Welcome Back week again?

Page 3 / 3
sytes
(@sytes)
Noble Member

Het blijkt dat er bij mijn Lifetime aan de vraag wat fout gegaan is volgens codemasters wel raar want er stond duidelijk actief dus loop ik de korting mis ik ga nog een tweede mail sturen naar codemasters met het verzoek als ik alsnog de korting kan krijgen (stond ook in de eerste mail maar ik kreeg geen reactie op zij reageerde alleen dat er wat fout gegaan was met de betaling) moet wel zeggen dat de suport van codemasters mij een beetje tegenvalt

Mocht ik geen Lifetime kunnen krijgen dan abonneer ik mij wel af en toe voor een maand

ReplyQuote
Posted : 15/08/2009 11:02 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Jammer dat het sytes en imoan niet is gelukt om de lifetime sub aanbieding te krijgen.
Ik hoop dat Codemasters een beetje schappelijk is en de sub alsnog met korting kan aanbieden.
Dan hebben we een ieder geval wel een goede basis om te groeien met de STA kinship.
Daarnaast was het erg gezellig om met een flinke groep STA-lieden in de wereld van Lord of the Rings rond te lopen.

Fingers crossed

ReplyQuote
Posted : 16/08/2009 1:43 am
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ja toch wel jammer, ook omdat Sytes het ruim 1 dag voor het aflopen van de actieperiode heeft gesubscribed.
Natuurlijk ook dat het bij Imoan niet lukte met creditcard.

Hoop zeker dat Codemasters schappelijk zal reageren.
Ikzelf ben idd lifetimesubbed. Ik wist even niet hoe ik dat kon zien, totdat ik klikte op de blauwe dooslogo van LOTRO.
En zag dus deze gegevens:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/08/2009 2:08 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb nog niks gehoord van ze 🙁

ReplyQuote
Posted : 16/08/2009 4:05 am
sytes
(@sytes)
Noble Member

Ik heb dus mijn e-mail teruggekregen

Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Lord of the Rings Online.

Unfortunately the offer was only valid from 3rd august to 10th August and has now ended. We will be unable to extend this offer.
Sorry for any inconvenience

Ik heb dus voor 10 augustus een aanvraag ingediend hij was erkend en dat kunnen ze bij Codemasters zien stond ook in mijn vorige mail toch willen ze op een of andere reden geen life time aan mij geven voor een gereduceerde prijs ik moet zeggen dat hun Customer Services erg tegenvalt ik heb bij soe ook wel eens problemen gehad maar die werden netjes opgelost

ReplyQuote
Posted : 17/08/2009 5:36 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Mailtjes worden altijd maar half gelezen (zowel bij SOE als bij Codemasters)
Je moet gewoon een mailtje terugsturen dat je het begrijpt maar dat je voor 10 augustus al hebt aangemeld en dat er blijkbaar bij codemasters iets is foutgegaan bij het verwerken.

Ze zien iets staan met lifetime subscription offer en sturen een kant en klaar antwoord terug dat de actie is afgelopen zonder de hele strekking van de mail te lezen.

"Unfortunately the offer was only valid from 3rd august to 10th August and has now ended. We will be unable to extend this offer. Sorry for any inconvenience" is duidelijk een standaard reply op de tientallen verzoeken die ze na 10 augustus hebben gekregen waarschijnlijk.

Bij soe heb ik ook zoiets gehad met een refund van een half jaar subscription.
3 mailtjes later begrepen ze het nog steeds niet (en zo slecht is mijn engels nu ook weer niet)
Pas met een live chat sessie kon ik ze aan hun verstand brengen wat de bedoeling was en dat werd ook zonder verdere problemen opgelost.

Iets van:
Thank you for your reply. I understand that the lifetime subscription offer was valid to 10th August.
However in my case I subscribed on 9th August (before the offer was closed) and my subscription was active. Something went terribly wrong because and I found out my lifetime subscription was not active after 10th August.
Please can you check what happened and correct my Lifetime subscription for the reduced fee.

Thanks in advance,
bla bla bla, slijm slijm slijn

ReplyQuote
Posted : 17/08/2009 6:25 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Inderdaad, word maara half gelezen, ze krijgen tig mails over lifetime denk ik.
Ze kunnen echt wel zien wanneer je sub begon en dus je die lifetime aanvroeg, dat moeten ze gewoon recht zetten, vind ik

ReplyQuote
Posted : 17/08/2009 8:39 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

Dat was trouwens al de tweede mail die ik gestuurd had in de eerste kreeg ik alleen als antwoord dat de betaling niet doorgegaan was ( reden wisten ze niet ) maar lag wel een mij volgens hun en dat ik maar een andere betalings mogelijkheid moet zoeken toen gaven ze totaal geen reactie op het Lifetime abonnement probleem ondanks dat dat toen ook in de mail stond heel misschien dat ik nog wel een derde mail stuur

ReplyQuote
Posted : 17/08/2009 9:21 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Nou ik heb niks gekregen - Ik heb mijn email naar turbine gestuurd :S . Waar kan je die codemasters customers support emailen?

ReplyQuote
Posted : 17/08/2009 9:38 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

For any Customer Service enquires, please e-mail custservice@codemasters.com

http://www.codemasters.nl/support/details.php

Turbine is de ontwikkelaar en beheert alleen de US servers. De europese servers worden beheerd door Codemasters

ReplyQuote
Posted : 17/08/2009 11:45 pm
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Sytes is de 110 euro wel van je rekening/paypal/creditcard afgeschreven?
Want dan zou je een goede troef hebben om te zeggen dat je wel op tijd had willen subscriben voor lifetimsub.
Of heb je misschien een mailtje of iets anders waaruit blijkt dat je wel degelijk op tijd was en de bevestiging kreeg.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/08/2009 7:43 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Door La'dash heb ik een Lifetime Subcription kunnen nemen voor € 149.99 🙂 Thx Dash!

ReplyQuote
Posted : 23/08/2009 1:33 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Your welcome :-*

ReplyQuote
Posted : 23/08/2009 11:30 am
Page 3 / 3