Forum

Notifications
Clear all

Avondje oefen 😛

Page 4 / 5
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Skillz 😉

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 3:08 pm
Koelikeyou
(@koelikeyou)
Eminent Member

Krijg je als beginneling ook niet extra punten?? ;D
Ik heb nog niet zo'n snelle kart als jullie... scheelt een hoop.....

Maar zal me niet laten kennen en ga vechten tot het bittere eind >:D

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 3:58 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Over karts gesproken.. in WFC kun je dus schijnbaar niet alle karts of motoren kiezen?
je moet eerst bijv. 50CC of 100CC hebben afgesloten?

Koelikoe heeft toch niet alleen keuzes uit karts en geen motoren?
Hmhm dus wat je behaald in singleplay is van invloed op voertuigkeuze in multiplay/wfc??

Gaat het de bedoeling worden dat er van elke MKC een foto van de eindstand gemaakt wordt?
Staat er een fotocamera op een statief naast de bank? met kabeltje en drukknop om steeds snel een foto te kunnen maken?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 4:20 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dat laat ik in handen van de wedstrijd commissaris 🙂

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 4:50 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

De licentie waarmee je speelt in single, en dus karts/bikes/characters unlocked, kun je gebruiken in multiplay.

Bij ons spelen we op mijn licentie, die is 100% unlocked. (Wat overigens niet wil zeggen dat wij daarom "meestal" winnen. Fiona speelt meestal met de standaard kart en bike!)

Ik, en voor de zekerheid mag iedereen het doen, maak een foto van een eindscore, zoals je ze al vaker langs heb zien komen hier. Die stand word overgenomen, niet de punten. Punten word gedaan zoals vermeld in de andere topic.

Wil je er meer uithalen, hier is een lijst.
Alles wat te unlocken valt:

Unlockable Characters:
King Boo – Win 50cc Star Cup
Diddy Kong – Win all 50cc Cups
Baby Daisy – Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Wii Grand Prix Cups
Mii (Outfit A) – Win 100cc Special Cup
Mii (Outfit B) – Unlock 32 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Mii (Outfit C) - Get 15,000 points in VS mode – *unconfirmed & probably fake
Dry Bones – Win 100cc Leaf Cup
Bowser Jr. – Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Retro Grand Prix Cups
Daisy – Win 150cc Special Cup
Dry Bowser – Attain at least 1 Star Rank for all 150cc Wii Grand Prix Cups
Funky Kong – Unlock 4 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Baby Luigi – Unlock 8 Expert Staff Ghost Data in Time Trials
Birdo – Play Time Trials on 16 different courses/Get 250 wins online
Toadette – Play Time Trials on all 32 different courses
Rosalina - With a Super Mario Galaxy save, win a series of Grand Prix cups/Without Galaxy save, Attain at least 1 Star Rank for all Mirror Grand Prix Cup

Unlockable Karts:
Cheep Charger (small kart) – Attain at least 1 Star Rank for all 50cc Retro Grand Prix Cups
Blue Falcon (small kart) – Win Mirror Lightning Cup
Rally Romper (small kart) – Unlock 1 Expert Staff Ghost Data in Time Trials

Turbo Blooper (medium kart) – Win 50cc Leaf Cup
Royal Racer (medium kart) – Win 150cc Leaf Cup
B-Dasher (medium kart) – Unlock 24 Expert Staff Ghost data

Piranha Prowler (large kart) – Win 50cc Special Cup
Dragonetti (large kart) – Win 150cc Lightning Cup
Aero Glider (large kart) – Win all 150cc Retro Grand Prix Cups with 1 star or better

Unlockable Bikes:
Quacker (small bike) – Win 150cc Star Cup
Bubble Bike (small bike) – Win Mirror Leaf Cup
Magikruiser (small bike) – Play Time Trials on 8 different courses

Rapide (medium bike) – Win 100cc Lightning Cup
Nitrocycle (medium bike) – Attain at least 1 Star Rank for all 100cc Wii Grand Prix Cups
Dolphin Dasher (medium bike) – Win Mirror Star Cup

Twinkle Star (large bike) – Win 100cc Star Cup
Phantom (large bike) – Win Mirror Special Cup
Torpedo (large bike) – Unlock 12 Expert Staff Ghost Data in Time Trials

Misc Unlockables:
Picture option to send to Wii Message Board – Complete all 8 Cups in a class
Karts & Bikes (50cc) – Earn trophies in all 50cc Grand Prix Cups
Karts & Bikes (100cc) – Earn trophies in all 100cc Grand Prix Cups
Mirror Class – Win all 150cc Cups
Alternate Title Screen – Win all Cups

Expert ghosts
Defeat a normal course ghost with a time at least seven seconds faster to unlock the expert ghost for that course.

Alternate title screen and ending sequence
Get a “One Star” rank or better in all Cups, including those in Mirror mode to unlock an alternate title screen and ending sequence.

Special credits
Win all trophies in a class to view the credits and see a congratulations screen featuring your Mii with Mario and Peach. Win all Grand Prix Cups to get another congratulations screen featuring your Mii with all the racers.

Quick start
When the countdown starts, wait until the “2″ begins to disappear, then hold 2 to get a boost at the start of the race.

Quick recovery
When you fall into an obstacle, press 2 precisely when you land to get a temporary boost.

Profile name stars
You can add a star next to your profile name on the results screen and the Wi-Fi races by completing all Grand Prix races with a certain rank:

One star profile name: Earn a “One Star” rank in all Grand Prix races.
Two star profile name: Earn a “Two Star” rank in all Grand Prix races.
Three star profile name: Earn a “Three Star” rank in all Grand Prix races.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/05/2011 5:34 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

PS @ Leto: Mijn reactie op jouw reactie nog gelezen over "Kom aan.. dat is low :-" ?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/05/2011 5:46 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Yup! ;D

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 6:01 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nog steeds low of zit je me te stangen?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/05/2011 6:55 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Nee ik ben je niet aan het stangen.
Ik heb echt je reactie gelezen!
Dat vroeg je toch? 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 7:04 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Das mooi, dat vroeg ik inderdaad. Alleen waarom neem je dat wel aan en als ik zeg dat wij disconnected waren niet?
Ik vind jammer dat wij, of ik, dan meteen als low aangestipt worden om iets wat geen smoes is

Maar ik laat het er maar bij, heb mijn zegje gedaan. Het is zoals het er staat, en niet anders

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/05/2011 7:08 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wanneer weer ? genoeg gepraat !
Roep maar wat 😛 Hoef pas 13 mei te darten weer 😀

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/05/2011 8:23 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

D@sh.. ik heb het niet over het disconnected gehad, omdat ik het eerst niet wist en daarnaast kan iemand er zeker niks aan doen wanneer ie disconnected.

Doch gewoon.. wanneer iemand wint, give him the thrill!

En dat indekken al dan niet uit grap/gein of niet..
Is niet nodig toch?

Zo van ja maar wij hebben express iets niet gedaan of juist wel, daardoor.. blah blah.
Bedoel 2x winnen op een zelfde track en hoe dan ook of whatever.. het is kicken.
En zeker ook wanneer je (ik dus) in een overall standing op het eind de winnaar bent is dat ook gaaf.
Of 2e etc..

3e worden of 2e worden op Rainbow is ook erg tof zeker als je er heel veel moeite voor moet doen om op de baan te blijven.
En ondanks dat er toch steeds van af dondert.

2 mensen eindigen steeds steevast bovenaan als er dan van 1 van die 2 personen voorbij gestreefd word tijdens een track of zelfs als in een eindstand.. is dat geweldig!
Dan om erna te lezen wat er allemaal wel vooraf gegaan is of wat er niet of juist wel is gedaan, doet een beetje afbreuk.

Ik vond het little low om dus afbreuk te doen al dan niet uit grap (wat moeilijk te bevatten is uit witte tekst in een zwart forum) voor de mensen die winnen, wanneer het niet steeds dezelfde personen zijn.

Dan nog.. wanneer men op een motor gaat rijden en een rond auto stuur in de handen houdt, ja dat gaat niet werken! ;D

Anyway ik wilde er verder niet meer op ingaan.. anders zet het wellicht kwaad bloed.
Wat ik niet wil..

..voor enkelen kost het eenmaal veel moeite om te winnen en met extra geluk uiteraard.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 04/05/2011 9:26 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

D@sh.. ik heb het niet over het disconnected gehad, omdat ik het eerst niet wist en daarnaast kan iemand er zeker niks aan doen wanneer ie disconnected.

Doch gewoon.. wanneer iemand wint, give him the thrill!

Dat jij die eerste maple won, fantastisch.
Omdat er stevast altijd dezelfde bovenaan staan, maak ik het lolletje dat wij zo aan het vechten waren, dat er een ander met de overwinning vandoor ging. Dat was de grap, misschien verkeerd gevallen bij jou.
Dat je de 2e maple won, fantastisch. Alleen maak ik de melding dat er 2 mensen niet meereden. Ik vind dat het best gezegt mag worden, en niet om jou een steek onder de riem te doen.

Ik reageer alleen maar hierop:
Hey waar is die foto dan waarin IK bovenaan sta als winnaar?!

Zo mooi heh.. 2 keer op de motor Mapleleaf Tree winnen achter elkaar!

Die foto is er niet, want zoals je ziet, heb ik een andere foto. En bij ons was er dus geen 2e overwinning. Als jij wint, mag je alle thrill hebben die er is, verdiend. Was die foto er wel geweest, stond ie online nu. Wij hebben gisteren erg veel lol gehad over TS, en wanneer Koe Lantern versloeg, zei ik meteen tegen hem "Die staat morgen op het forum!" Toen werd ie gillend gek 😉 Das leuk, das de grap, das iets wat Lantern en ik altijd doen, lekker gek en grappen tegen elkaar (online & IRL).

Over express iets doen of niet, ja ik laat regelmatig mijn powerup zitten, omdat Fiona voor me rijd. Of ik knal hem achteruit naar iemand achter me. Geen blah blah.
En zeker ook wanneer je (ik dus) in een overall standing op het eind de winnaar bent is dat ook gaaf.

Heel gaaf, zeker weten. En dan wil ik niet lullig klinken of doen, maar zou je daar ook gestaan hebben als Fiona en ik niet disconnected waren? Ik zeg niet dat wij gewonnen zullen hebben die 2e en dat jij dan niet zou winnen, maar het HAD gekunt, zowel dat je WEL bovenaan zou staan als NIET. Het is geen eerlijke uitslag eigenlijk.

Rainbow road is een lastige, voor vrijwel iedereen. Ook wij hebben er moeite mee, alleen lijkt het ons makkelijker te verlopen.

Er is geen kwaad bloed hoor, niet hier iig. Ik ben eigenlijk erg blij dat het voorgevallen is. Nu moet ik iets bedenken waardoor we zo'n "voorvalletje" niet in het kampioenschap gaan krijgen. Iemand die disconnected raakt en dus geen punten krijgt, is niet goed.

Aan deze reactie heb ik wat, alles moet te bespreken zijn toch? Misschien moet ik ook leren mijn mond te houden, maar zo ben ik eenmaal, ik zeg wat ik denk (of type ik dit geval). Vooral wanneer ik denk, ondanks dat het goed en mooi is, iets niet volledig klopt.

Er staat hier een beker, een troffee, hij is erg leuk. Ook een poedelprijs. Ik steek er geld (niet dat het veel kostte) en tijd en moeite, en ik hoop van harte dat iemand die beker gaat winnen, zodat ik hem weggeven kan en dat ie niet hier blijft staan, maar daar zullen jullie je best voor moeten doen, want dat doen wij ook 😛

ReplyQuote
Topic starter Posted : 04/05/2011 10:55 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Je weet waar me adres is dus stuur maar alvast op ! muahaha 🙂

ReplyQuote
Posted : 05/05/2011 1:33 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ho ho ho. Die poedelprijs gaat naar het zuiden des lands.

En over eerlijke uitslag gesproken, dat is het nooit natuurlijk.
Er racen lui uit de hoofdklasse tegen tegen grappenmakers uit het bierteam.
De uitslag is dus redelijk voorspelbaar. Maakt ook niet uit want het gaat puur om de lol.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 05/05/2011 2:01 am
Page 4 / 5