Forum

Star Wars Battlefro...
 
Notifications
Clear all

Star Wars Battlefront

Page 2 / 11
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Minimum:
AMD CPU: Athlon 64 X2 Dual Core 5800+
AMD GPU: Radeon HD 5570 1024MB

yup zelfs hieraan voldoet mijn laptop het niet eens meer.. zelfs er ver onder.
dus ik wacht eerst op een demo of try-before-you-buy versie

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 19/06/2015 1:14 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Gegevens tot nu toe:
Maximaal aantal spelers is 40
De AT-AT Walkers volgt een onzichtbare 'rails' en zal dus iet vrij te besturen zijn.
De AT-ST's zijn wel vrij te besturen 😉
De eerste aangekondigde DLC (Battle of Jakku) is gratis voor iedereen; vanaf 1 december voor pre-orders te spelen zijn - en voor iedereen op 8 december; heeft als thema de nieuwe film Episode VII - The Force Awakens.
Er zullen geen ruimtegevechten in het spel zitten, de focus ligt op planetaire maps.
Er zullen diverse maps van 4 planeten in de vanilla-game zitten; in ieder geval Hoth, Endor, Tatooine en de onbekende planeet Sullust.
De vanilla game komt met 12 multiplayer maps.
Er zal geen Battlelog aan de game gekoppeld zitten zoals we dat van de Battlefield-reeks kennen.
Er zal geen klasse-systeem zijn, maar je kunt je uitrusting zelf bepalen.
Er maken bekende personages en voertuigen hun opwacht als 'Heroes', waarbij een bepaalde speler op een bepaald moment gedrurende 1 leven kan spelen als 'hero'. Denk aan Darth Vader, de Millenium Falcon. Hoe dit precies in zijn werk gaat is nog onbekend.
De campagne / single-player heet Missions, en zullen solo (SP) of in co-op te spelen zijn. Co-op via internet of lokaal via split-screen.
Console framerate komt op 60 fps te liggen.
Game-mode "Fighter Squadron" is genoemd als nieuw modus, waarbij je met vliegende voertuigen het tegen elkaar opneemt. Wellicht het alternatief voor space battles, en vergelijkbaar met de "Air Superiority" modus uit Battlefield...

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/06/2015 1:45 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

@Leto_jr

Zelf heb ik nu:

CPU: Intel: 2,93-GHz quad-core Intel Core i7-processor met 8 MB level 3-cache
GPU: ATI Radeon HD 5750 grafische processor met 1 GB GDDR5-geheugen

Maar of het lekker gaat lopen ! Is te hopen 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 19/06/2015 1:58 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Met de CPU zul je nog lang verder kunnen... voor vele games is een i7 een meer dan prima CPU.
Het is voornamelijk de GPU wat de bottleneck kan zijn met bepaalde games.
Maar ik denk dat jij met jouw pc wel het spel redelijk vlot kan draaien op niet al te hoge instellingen.

Ik zal het gewoon moeten zien begin volgend jaar als er een demo is of trial versie van het spel.
En anders is het pech, dan geen SWB voor mij.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 21/06/2015 2:47 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

Applying for the Star Wars™ Battlefront™ Closed Alpha

Apply for your chance to join the Closed Alpha and help us prepare for the release of Star Wars™ Battlefront™ starting on November 17, 2015 in North America. Available for Origin on PC only, the purpose of the Star Wars Battlefront Closed Alpha is to perform a number of technical tests that will help the team at DICE as they continue the development of the game.

http://starwars.ea.com/starwars/battlefront/alpha

ReplyQuote
Posted : 29/06/2015 2:15 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ik denk da's mooi, ik meld mij aan.
maar nee hoor wederom een dooie mus.
ik ben niet geoorloofd om er aan mee te mogen doen?
:-
toch in ieder geval bedankt voor je poging Sytes. 😉

SORRY BUT YOU DO NOT HAVE ACCESS TO THE STAR WARS™ BATTLEFRONT™ CLOSED ALPHA
The Star Wars™ Battlefront™ Closed Alpha is a technical test and is available for a small number of users. Subscribe to our newsletter or follow our social channels to find out how you might be able to play Star Wars Battlefront before its November 17th release in North America.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 29/06/2015 10:32 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik mag ook niet 🙁

ReplyQuote
Topic starter Posted : 29/06/2015 4:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Al met de haperende & stotterende kennismaking, ben ik verkocht.
De hardware van mijn laptop voldoet geheel niet aan minimum eisen.
En dat is te merken ingame.

Maar wat een tof spel is het! Doch 60 euro heb ik er niet voor over.
Dus tegen die tijd dat Battlefront 30 a 40 euro zal worden, wie weet komt er nieuwe hardware.

Het is Star Wars dus tja sowieso vind ik het tof, eindelijk weer een echte Star Wars pc-game!
Heb de game al inmiddels gedeïnstalleerd van mijn laptop, een 'droom' voor later...

Nu maar hopen dat Overwatch wel vlotter wilt draaien op mijn laptop net zoals Borderlands 2 dat doet.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/10/2015 7:15 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Helaas bij mij gaat die Beta feestje niet op want videokaart is not supported. Je moet minimaal catalyst 15.7.1 hebben en deze driver kan ik niet installeren en ook na een hack crashed de game dus helaas. Ik zal moeten wachten tot mijn nieuwe game PC (expected Q1 2016).

ReplyQuote
Topic starter Posted : 08/10/2015 11:16 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

15.9.1.1 (update voor 15.9.1) kun je toch wel installeren? Deze heb ik ook geïnstalleerd.
15.7.1 is niet meer te vinden op de AMD site en van sites van derden download ik geen drivers ivm. mogelijke virussen en trojans.

Apart dat jij op een computer niet de driver kunt installeren?
Als het voor mij wel lukt om op mijn laptop te kunnen doen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/10/2015 11:30 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Voor mij ook geen Star Wars Battledinges beta.
Mijn 'ouwe' AMD 6800 series GPU heeft maar 1 GB geheugen.
Battledinges wil er graag 2 hebben en die krijgt ie voorlopig niet van me.
Nieuwe video kaart komt pas tegen de tijd dat Star Citizen (SQ42) uit komt.

ReplyQuote
Posted : 08/10/2015 11:39 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Met jullie beide videokaarten gaat het echt wel lukken.
Ik heb een HD5470 met 512mb en daarmee kon ik het spel spelen.
Moest ie wel steeds laden en lage video instellingen, maar het draaide.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 08/10/2015 11:53 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Nou, niet dus.
Ik werd helemaal doodgegooid met DX foutmeldingen dat mijn videokaart niet voldoet omdat het spel 2GB wil hebben.
Hoe jij het dan voor elkaar krijgt om het spel te kunnen spelen met een 512 MB kaart weet ik niet. Ik kreeg in ieder geval een melding over 2GB video geheugen.

ReplyQuote
Posted : 09/10/2015 12:19 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nu paar potjes gespeeld, het loopt hier vlekkeloos en ziet er ook nog eens super uit!

Ik vind het nu al te gek eigenlijk, laat staan als je straks nog meer maps en dingen kan spelen

ReplyQuote
Posted : 09/10/2015 12:47 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

@ Dashea wat voor videokaart heb jij? En yup het is een tof spel ja.. bijna wilde ik mijn bankrekening gaan plunderen.

@ Roebar, hmm misschien omdat de videokaart in mijn laptop Up to 2303MB Hypermemory heeft?
Maar ja er zit 'maar' 8GB werkgeheugen in en daardoor blijft er minder over voor het spel zelf.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 09/10/2015 8:43 am
Page 2 / 11