Forum

Notifications
Clear all

Details Crafting in SWTOR bekend !

Page 2 / 3
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Sytes, Ooug en Seladina?

het S O S team 😀

ReplyQuote
Posted : 10/11/2010 9:39 pm
(@seladina)
Estimable Member

And the twelve points go to....... Roebar

Erg goed zeg...

ReplyQuote
Posted : 11/11/2010 12:02 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Die houden we er in! 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 11/11/2010 2:37 pm
(@oreba)
Trusted Member

hmm er is een video op de swtor site over dit systeem. het lezen maakt dit moeilijk te begrijpen maar als je luister en kijkt naar die vid... dan begrijp je het!

ReplyQuote
Posted : 13/11/2010 2:02 am
(@basli)
Eminent Member

LINKJE NAAR CRAFT PAGE

ReplyQuote
Posted : 13/11/2010 12:43 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Dit vind ik wel erg cool 🙂 en een leuke aanpak 🙂

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/11/2010 4:54 pm
(@seladina)
Estimable Member

LINKJE NAAR CRAFT PAGE
Oke... dit wordt wel een erg leuke manier van crafting... Je stuurt 1 of 2 crew member(s) er op uit om mats te verzamelen en de andere zet je aan het werk terwijl je zelf thuis gewoon voor de tv hangt 😛

Het is in ieder geval super origineel als je het mij vraagt ik heb het op deze manier nog niet gezien in een MMO...

supper.

ReplyQuote
Posted : 13/11/2010 6:15 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Komt bij mij de vraag of je compagnion niet gedood kan worden, terwijl hij aan het harvesten/gatheren is?

En of je gelijk al een crew van 3 tot je beschikking hebt al vroeg in het spel?
Hoe snel kom je aan een schip?

Maar er is nu dus al wat informatie bekend omtrent het craften, dus we kunnen een schema opzetten om later zo de namen van de guildleden ernaast te zetten.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 13/11/2010 6:24 pm
(@oreba)
Trusted Member

volgens mij krijg je alle 3 of meer companions erbij als je de legacy questline doet zoals in swg maar dan geadvanceerder en met eigen bestemming. en of ze dood kunnen gaan... tja als hij/zij iets verkeerd doet dan kan ie ook weer gekloond worden. zeg maar wat hoor, alleen theory 😛

ReplyQuote
Posted : 13/11/2010 7:59 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wat Oreba zegt klopt je komt in de game je compagnions tegen (via quest lines ?) en die kan je dus in je team zetten en gebruiken voor crafting.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/11/2010 8:54 pm
(@oreba)
Trusted Member

je begint op koriban doet quests totdat je je schip krijgt, ongeveer eeen tijdje daarna denk ik dat die blauwe twi'lek begint op te dagen, daarna meschien en krachtpatser die armor bouwt, wat nu een goede strategie is dat je wacht tot je alle companions heb, trainen met armor/scavenge op een low lvl of wat dan ook en als je de details weet van ze dan kun je het wagen om een super armor set te bouwen of een van de 40 verschillende lightsaber hilt stijlen dat me bekend is.

ReplyQuote
Posted : 14/11/2010 6:09 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Effe pauze op mn werk en ben ik aan het bedenken wat wijsheid is wb. craften.
Stel we komen vroeg in het spel de eerste compagnion tegen die we 1 ding kunnen leren?
Dan lijkt mij dat er overeenkomsten zijn tussen.. of beter samenvallende overlappingen tussen the 3 skillsgroepen zoals..

Gathering Skill - Bio Analysis
Crafting Skill - Biochem
Mission Skill - Diplomacy

Gathering Skill - Slicing
Crafting Skill - Artifice
Mission Skill - Treasure Hunting

Gathering Skill - Scavencing
Crafting Skill - Armstech
Mission Skill - ??

Gathering Skill - Scavencing
Crafting Skill - Armormech
Mission Skill - ??

Jammer dat we de rest nog niet weten.
Discuss?!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/11/2010 2:45 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Hier nog een Video over Crewskills:

http://torocast.com/index.php/news/swto ... d-warzones
Video one:
- Nice overview of crew skills in the beginning here, even if it's not new info.
- Like the emphasis on bonuses to crew skills going up by faction (assuming he means faction rep)
- Is it faster to manually gather than to send on a gathering mission? That might solve a lot of the concern about manual vs. background gathering
- Music is putting me to sleep; it's just so soothing

Video two:
- He's talking about blueprints that are hard to find: once you're at "300 skill" in a crafting profession, you start getting defined by what blueprints you have
- Hopefully things will also affect the outcome of your gear, such as your relationship with your companion, your status in the faction, the way you've "skilled" your crew, etc

Great interviews!

thx to torocast.com

ReplyQuote
Topic starter Posted : 16/11/2010 2:33 pm
(@damir)
Reputable Member

Kan niet wachten

ReplyQuote
Posted : 16/11/2010 7:20 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Er zijn toch nog een paar kritiek punten met dit nieuwe systeem volgens de community.

1. dat je zelf niks craft maar je managed het craften door je compagnions aan te sturen.

2. Het is zo dat de quality van je item ook afhankelijk is van de hapiness factor van je compagnion. De hapiness factor van je compagnion is weer afhankelijk weer van factoren - deze zijn nog niet bekend.

3. Je kan niks direct craften dus m.a.w je moet wachten tot je compagnion klaar is met de craft ( cool down timer ). In SWG en andere mmo kan je ook direct craften voor je zelf als je een item wilt maken en dat schijnt dus in SW TOR niet te kunnen.

DISCUSS !

ReplyQuote
Topic starter Posted : 17/11/2010 4:21 pm
Page 2 / 3