Forum

Notifications
Clear all

Early Game Access Details Revealed

Page 1 / 5
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Afhankelijk van wanneer je de preorder geactiveerd hebt, kun je tot maximaal 5 dagen voor de launchdate (20/12) early access krijgen.

Dus met een beetje mazzel kun je direct na de SWG Big Bang meteen door met SWTOR ;D

Klik voor meer info

Quote
Topic starter Posted : 05/11/2011 2:36 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik ben bang dat ik niet veel tijd heb rond die tijd, en het echte gamen pas na kerst gaat beginnen.

Ik wacht het wel af allemaal

ReplyQuote
Posted : 05/11/2011 3:45 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

HEhe shutdown swg Run Tor is een optie.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 05/11/2011 8:11 pm
(@davyk)
Reputable Member

Belachelijk!

Ze zeiden eerst een WEEK (oftewel 7 dagen) Early Acces. Toen zeiden ze dat je misschien nog geen eens Early Access zou kunnen krijgen en nu dus maximaal 5 dagen.

Beetje verschillend allemaal. En ja, het word giga druk, maar daar moet je op inspelen vind ik, zeker met een nieuwe game. Beetje slecht wat Bioware/Lucas en EA laten zien hier.

ReplyQuote
Posted : 06/11/2011 2:11 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Volgens mij werd beweerd "tot een week" en is inmiddels de uiterste introductie datum vervroegd van 22 naar 20 december. Voor de 15e kunnen ze in verband met (exclusieve?) licentie rechten niet beginnen, lijkt me. Blijven er nog maximaal 5 dagen early access over...

ReplyQuote
Posted : 06/11/2011 2:33 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Kortom je word bij de neus genomen met de Early Acces als je pre order neemt.
Bedoel hoe goed zal het allemaal verlopen en hoe vlot?
Zal best laggy zijn.. maar 5 dgn later moet het spel toch vlot draaien.

Anyway.. voor mij dus geen pre order, want ik ben een beetje teleurgesteld bij 2 zaken waar ik het probeerde, zelfs de digital versie lukte niet.. maybe its a sign?! =]

Daarnaast om op Roebar en Abib hun reacties te reageren.
Ik zet ToR voorlopig dichtverpakt in het vriesvak.
Met LOTRO heb ik plezier, en ik merk dat ik wel een beetje klaar bent met mmo's.
Zit echt te wachten tot Starcraft II goedkoper word, wil dat spel graag spelen.
Heeeel misschien Diablo III.. had met D2 erg leuke tijden beleefd.
Doch ik merk dat nu toch wel elk (MMO)RPG hetzelfde is, alleen hier en daar wat anders en andere setting.
Maar ook wil ik niet meer maandelijks betalen voor een game. Sterker nog ik denk dat ToR ook F2P gaat worden op de manier zoals Turbine dat doet met LOTRO... half / half dus hehe.

Anyway ik ben de 40 gepasseerd en ja gek genoeg krijg ik allerlei gedachten dat ik toch het een en ander minstens gedaan wilt hebben end at is buitenshuis, enkele keer in NL, maar vooral in het buitenland. Wil toch eruit halen wat er mogelijk inzit, nu ik nog jong ben en redelijk onbevreesd.

Ik ben aan het sparen voor 3 grote aankopen, als ik geld uit blijf geven met kleine bedragen dan kom ik er niet aan. Wil dus wat zuiniger omgaan met de centen die ik heb.
1 van die grote aankopen is dit: YouTube-HD Hero2-TheGlitchMob ( 1.12! =] ) !

En o.a. me gaan toeleggen op een mooie MP3 muziek verzameling, misschien OGG, maar veel autoradios kunnen geen OGG afspelen, wel de hele dure, maar die worden gejat uit mijn auto hehe.

Wil meer gaan sporten en bewegen en dat is ook buitenshuis, met mijn knieën en rug gaat het weer beter, ook al is mijn voorste kruisband van mn linkerknie finaal doorgescheurd.

Misschien een beetje warrig verhaal hierboven, maar ja is ff snel getypt.
Kortom.. stuk minder tijd om te gamen.

Ik heb heel wat fotos gemaakt van Star Wars Merchandise wat ik wil gaan verkopen, heb nog niet alles gefotografeerd, maar voorlopig zet ik het even snel in Picasa, daarin gaat het uploaden sneller als hier in dit forum.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/11/2011 6:45 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

We zien je bij Launch Leto 🙂

ReplyQuote
Posted : 06/11/2011 6:59 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

We zien je bij Launch Leto 🙂

Hmm ik ging bijna twijfelen.. mijn vorige post schreef ik toch wel in het nederlands?
Weet je wat ik vergroot de lettertype,..misschien word het dan duidelijker leesbaar. :-*

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 06/11/2011 7:46 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Daar ga je spijt van krijgen Leto. Net zoveel als het verkopen van je SWG account.
Misschien niet zozeer om het spel zelf dan wel om het sociale aspect er omheen met je vrienden van STA.
En geloof mij. Als je 48 bent kunt de dingen waar je het over hebt nog steeds doen hoor. Hoef je echt geen onbevreesde veertiger voor te zijn.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Topic starter Posted : 06/11/2011 8:15 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Kijk uit voor je Tinigrifi syndroom 😉

Hee ouwe zak gewoon komen !

ReplyQuote
Posted : 06/11/2011 9:20 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

gaat de grootste starwars fan van nl nu niet swtor spelen valt me tegen van je Leto_jr maar dan zie we je wel over 3 maanden 😛

ik was vrij laat met me regestratsie dus zal voor mij wel een dag of 2 a 3 zijn

ReplyQuote
Posted : 06/11/2011 10:53 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ah, Leto, met die RPG's kun je je kosten toch aan en uit zetten. Met een stukje zelfbeheersing kun je een eind komen. Soms even stopzetten voor andere prioriteiten, soms even lekker knallen. Voor mij geldt de zomer bijvoorbeeld als een periode met weinig game activiteit. Wat SWToR bijzonder zal maken ten opzichte van andere MMO's en games in het algemeen is (in willekeurige volgorde):

  • Het is Star Wars based

  • Het is nieuw

  • Het is STA
  • Tot rond de kerst! 😉

    ReplyQuote
    Posted : 06/11/2011 11:01 pm
    Lantern
    (@lantern)
    Illustrious Member Admin

    Prio voor mij is de Guild op een server zetten 🙂 en dan ingame gaan wanneer ik kan 🙂 is dat 4 dagen eerder - goed of 1 dag eerder ook goed maak me daar niet druk over 😉

    ReplyQuote
    Posted : 06/11/2011 11:06 pm
    Abib
     Abib
    (@abib)
    Noble Member

    Zelfs al is het 2 weken later ::)

    ReplyQuote
    Posted : 06/11/2011 11:09 pm
    Roebar
    (@roebar)
    Famed Member

    Allemaal leuk en aardig die early access maar dat is voor mij echt niet de reden geweest om een pre order te kopen.
    Wat maakt die 5 dagen toch uit (of 10, of 20 of whatever)?

    Het gaat er om dat je rond de launch datum na lang wachten kan beginnen te spelen met een spel dat hopelijk heel lang mee gaat en waar we met STA heel veel plezier aan gaan beleven.

    @Leto_jr.
    Jongen ik hoop echt, net als de andere STA leden al hiervoor hebben aangegeven, je toch tot bezinning komt en ondanks alle twijfel toch met STA, SWTOR gaat spelen.
    Koop het spel, speel die 30 dagen en neem dan pas op basis van de ervaring die je hebt opgedaan de beslissing of je SWTOR wil blijven spelen of er mee stopt. Maar geef jezelf een kans.

    Toch nog even een plaagstootje (ben je inmiddels gewend van me)

    "1 van die grote aankopen is dit: YouTube-HD Hero2-TheGlitchMob ( 1.12! =] ) !"
    Op 1.12 zie ik een jonge blonde vrouw voorbijkomen. Daar moet je niet voor gaan sparen maar die moet gewoon op je pad komen hoor ;D

    ReplyQuote
    Topic starter Posted : 06/11/2011 11:24 pm
    Page 1 / 5