Forum

Notifications
Clear all

Pre-Launch Guild Program !

Page 4 / 5
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ok zal jullie adden

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 12/03/2011 10:08 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Misschien in de Guild Roster duidelijk in een omschrijving van STA neerzetten dat nieuwe aanmeldingen binnen een week worden verwijderd als zij niets zeggen in de Public Forum van STA Guild Roster?
Dat zij daarin zich moeten voorstellen? Dan ben je als guild toch toegeeflijk en geef nieuwe aanmeldingen ruim de kans iets met hun aanmelding te doen. En als dan de verwijdering plaatsvind, is het alsnog toch fair.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 13/03/2011 9:16 am
(@damir)
Reputable Member

Maar de aan duiding casual is ok maar de uren die aangegeven worden gaan we dik overheen. Ik alleen al gaan over die uren per week heen.

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 10:42 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Waarschijnlijk heeft onze leader het gemiddelde aantal uren genomen over alle spelers heen.
maar nu ik er over nadenk, zal het zeker richting 15 uren per week gaan.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/03/2011 11:21 am
(@seladina)
Estimable Member

Maar de aan duiding casual is ok maar de uren die aangegeven worden gaan we dik overheen. Ik alleen al gaan over die uren per week heen.
In de eerste weken ga je er per dag over heen Damir 😛

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 11:33 am
(@seladina)
Estimable Member

Waarschijnlijk heeft onze leader het gemiddelde aantal uren genomen over alle spelers heen.
maar nu ik er over nadenk, zal het zeker richting 15 uren per week gaan.
Nou.... Ik heb ongeveer rond de release date vrij ( 2 weken) net zo als Ooug en Damir.

Ik vrees dat het Gamen, eten, gamen, eten onder het gamen, gamen , gamen onder het eten, gamen en o ja wat slapen wordt 😛

daar na komt het werk er ook nog tussen door..... lastig... :P:P:P

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 11:36 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Aantal uur is niet echt belangrijk toch - was ff snel gedaan voor aan het maken van de Guild.

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 12:47 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik zie al een leuke uitdaging. Ik ben en blijf casual speler dus de levels zullen al snel ver uit elkaar gaan liggen als ik het zo lees. Ben benieuwd of swtor hier op een of andere manier rekening mee gaat houden in groepen. EQ2 had hier een heel mooi mentor systeem voor.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 2:09 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik vrees dat ik veel tijd zal hebben overdag om te gamen ;D

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 2:19 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Roebar in de begin weken / maanden van SWG maakte je ook elk vrij uurtje voor SWG.
Teminste ik wel hehe.. daarna word het vanzelf minder.

The Mandorine

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/03/2011 3:57 pm
(@seladina)
Estimable Member

Ik zie al een leuke uitdaging. Ik ben en blijf casual speler dus de levels zullen al snel ver uit elkaar gaan liggen als ik het zo lees. Ben benieuwd of swtor hier op een of andere manier rekening mee gaat houden in groepen. EQ2 had hier een heel mooi mentor systeem voor.

[ Post made via iPhone ]
Daarom is het wel leuk als je al met meerdere chars kan beginnen. Eentje om zelf te lvlen op je eigen snelheid eentje met je groepje en eentje om met bijv. STA te lvlen

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 4:35 pm
(@damir)
Reputable Member

Psies, hopende dat hij 1 juli uit komt.

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 5:33 pm
sytes
(@sytes)
Noble Member

SWTOR Release Date Rumored For September ’2011

It has been rumored that Star Wars: The Old Republic would launch in Spring 2011 as alluded to by Electronic Arts & Bioware. Today rumors to the contrary are floating around stating that the game may be seeing a later release date. In what looks like a pushed launch date into the fall, September to be more accurate. The long awaited MMORPG hit the rumor mills this morning at Gaming Business site MCV.

http://attackofthefanboy.com/news/swtor-release-date-rumored-septemeber/

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 8:04 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik zie al een leuke uitdaging. Ik ben en blijf casual speler dus de levels zullen al snel ver uit elkaar gaan liggen als ik het zo lees. Ben benieuwd of swtor hier op een of andere manier rekening mee gaat houden in groepen. EQ2 had hier een heel mooi mentor systeem voor.

[ Post made via iPhone ]
Daarom is het wel leuk als je al met meerdere chars kan beginnen. Eentje om zelf te lvlen op je eigen snelheid eentje met je groepje en eentje om met bijv. STA te lvlen

Haha ja. Zelf, groepje , STA levelen. Dat is voor mij dan 1 character 😀

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 8:22 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Nu weer in de herst? Eerst zien dan geloven, een bevestiging van Bioware zou ik wel aannemen

ReplyQuote
Posted : 14/03/2011 8:32 pm
Page 4 / 5