Forum

Notifications
Clear all

Scheduled Maintenance for Game Update 1.2: April 12, 2012

Page 2 / 3
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Op dit moment heb ik volgens mij in totaal 48K....

ReplyQuote
Posted : 13/04/2012 7:53 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik zal weer is met Dashea gaan craften, wat centjes verdienen

ReplyQuote
Posted : 13/04/2012 8:34 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ja Leto wat wil je nou ?? ::)

ReplyQuote
Topic starter Posted : 14/04/2012 11:30 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Ik ga geen 100k betalen voor iets wat ik weinig zal gaan gebruiken, zeker ook nog wekelijkse fee erbij voor de guildbank... nahh dat gaan we niet redden. Ik vind het gewoon een beetje bezopen hoeveel credits ingame de guildbank moet kosten.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 5:02 am
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Hoe kom jij aan die wekelijkse fee? Dat heb ik nergens zien staan. Alleen een start fee en de mogelijkheid in er bays bij te kopen.

Ik vind het wel een voordeel als er een guildbank is. Handig om elkaar te helpen met resources (dan is Lorreboer eindelijk van al die troep af).
Hoe meer mensen hier aan meedoen, hoe goedkoper het is.
Die 50k of 100k kom je ook wel weer overheen. Speeder was ook een behoorlijke aderlating. Nu heb je daar alleen maar baat bij.

Eigenlijk ben ik van mening dat ieder guildmember 50k moet (als in verplicht) doneren zodra hij/zij dat kan voor de guildbank. Ook eventuele nieuwe leden moeten dat doen.
Het is in ieders belang en iedereen heeft er profijt van.

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 12:08 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Wat ik niet begrijp, dat je zegt dat je het vrij weinig gaat gebruiken? Is dat omdat het geld moet kosten, jij was toch de grootste voorstander voor guildbank in STA?

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 12:12 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik vind Roebar zijn voorstel over verplichtte bijdrage een uitmuntend idee. Doen we dat per main of voor iedere alt? Ik stem voor iedere alt....

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 5:32 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Pff 50k per alt?
Dat gaat me 2 ton kosten 😮
Kunnen we dan misschien 25k per karakter doen?

Maar het klopt dan wel. Hoe meer alts, hoe meer je gebruik gaat maken van de guildbank dus om voor ieder karakter te betalen, klinkt logisch inderdaad.

Als we voor 25k gaan, doe ik meteen mee. Wordt voor mij dan 100k

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 6:54 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Wat ik niet begrijp, dat je zegt dat je het vrij weinig gaat gebruiken? Is dat omdat het geld moet kosten, jij was toch de grootste voorstander voor guildbank in STA?

jazeker, maar toen wist ik niet dat het eerst 600k credits moest kosten en met welke guildies gaan we het ophoesten lol...?!

btw als we bedrag zouden delen, dan niet per alt, maar per account.
ik zie het zelf niet zo dat met meer alts je de guildbank meer gaat gebruiken.
is ook niet te doen, ik hoef dan minder te betalen dan een ander bijv.

we zijn met te weinig online actieve guildies om een lage prijs per character, persoon of account te kunnen bewerkstelligen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 7:04 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

btw als we bedrag zouden delen, dan niet per alt, maar per account.
ik zie het zelf niet zo dat met meer alts je de guildbank meer gaat gebruiken.
is ook niet te doen, ik hoef dan minder te betalen dan een ander bijv.

we zijn met te weinig online actieve guildies om een lage prijs per character, persoon of account te kunnen bewerkstelligen.

Ik leg het even uit.
Als je een nieuwe alt aanmaakt heb je credits en gear nodig. Die gear kan door iemand gemaakt worden (kost resources) of deze zijn al op de guildbank aanwezig.
Als die alt ook nog een crafting skill gaat starten, dan zal dat behoorlijk wat resources gaan opslokken.
Ik ben dus van mening dat iemand met 3 of 4 alts iets meer aanspraak zal doen op de guildbank (credits en/of items) en daarom vind ik het te beargumenteren dat je een bedrag per alt betaalt.
Hou je dat bedrag laag, dan is het te overzien.
Die 600k hebben we met een man of 6 a 8 zo opgehoest.

Trouwens, niemand zal het erg vinden als je meer doneert dan het minimum aantal credits.

ReplyQuote
Posted : 15/04/2012 7:24 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Trouwens, niemand zal het erg vinden als je meer doneert dan het minimum aantal credits.

lol sneaky!

Maar goed.. per alt dus ok. En we zijn dus maar met 6 a 8 personen?
Alleen elke maand of elke week moet er toch ook fee betaald worden voor de guildbank?
Hoeveel is dat?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 10:21 am
 Imia
(@imia)
Noble Member

Hopelijk eenmalig 😛

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 11:34 am
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik had gelezen eenmalig. Net als voor uitbreidingen van je eigen inventory en bank. Het is geen SWG heh :-*

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 12:01 pm
 Imia
(@imia)
Noble Member

Helaas ben ik niet voor guildbank op dit moment. We zijn allemaal nog aan het levelen. Dus guildbank is pas nut als we daadwerkelijk iets kunnen leveren / uitwisselen zoals exotic materialen BoE items enz..

ReplyQuote
Posted : 18/04/2012 12:45 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Helaas ben ik niet in de positie om credits te leveren ik kom nu al zwaar te kort om mijn skills en me crew skill missions te bekostigen.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 18/04/2012 1:59 pm
Page 2 / 3