Forum

Notifications
Clear all

SWTOR Beta Ervaring

Page 3 / 4
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Heh, trooper, daar zat ik ook aan te denken. Enig idee of we weer bij level 1 beginnen of ons karakter kunnen hergebruiken waar we gebleven zijn? Misschien een idee om - wanneer we opnieuw beginnen - een engelse server te pakken? Als we bij level 1 beginnen neem ik zeker een andere professie. Trooper of Padewan dus...

ReplyQuote
Posted : 02/12/2011 2:21 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Geen idee, ergens hoop ik verder te kunnen, wil nog wat dingen zien die ik niet gezien heb (vliegen, meer craften)

Stuur vanavond als jullie ingame zijn, ff WhatsAppie met of je verder kan of reset bent 🙂

ReplyQuote
Posted : 02/12/2011 2:50 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Winte heeft maandagavond/dinsdagochtend nog even Tytan onveilig gemaakt (Padewans hun XP ontnomen ::) ) nadat ze haar scheepje ontvangen had. Ook nog even een space missie gedaan.

Ik moest in die space missie toch erg terugdenken aan Rebel Assault II (kan ook I zijn, maar ik dacht dat de space missies in II ook deze besturing hadden).

ReplyQuote
Posted : 02/12/2011 3:41 pm
(@woesteling)
Eminent Member

Heh, trooper, daar zat ik ook aan te denken. Enig idee of we weer bij level 1 beginnen of ons karakter kunnen hergebruiken waar we gebleven zijn? Misschien een idee om - wanneer we opnieuw beginnen - een engelse server te pakken? Als we bij level 1 beginnen neem ik zeker een andere professie. Trooper of Padewan dus...

De meeste servers zijn op dit moment verwijderd, maar ik kan me indenken dat wanneer ze de beta weer voor een groter publiek openstellen een groot deel van de servers weer open gezet wordt. Afwachten dus of dit de servers zijn waar jullie op zitten 😉

ReplyQuote
Posted : 02/12/2011 6:14 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Exar Kun is engelse server geworden!

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 02/12/2011 10:14 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Zo, weer even een paar uurtjes gespeeld.
Trooper en Jedi Knight.
Trooper was ik eigenlijk zo op uitgekeken. Kan te maken hebben gehad met het feit dat Trooper ook op Ord Mantel begint, net als de smuglger waar ik vorig weekend mee speelde.

Met Abib een Jedi aangemaakt. Dit was weer een erg leuke starterplaneet.

ReplyQuote
Posted : 03/12/2011 2:54 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hai all.. gisteren weer ingelogd in beta en met trooper.. na 3 stappen en 3 schoten was ik al weer uitgelogd. Het trok me echt totaal niet.

Nu vanmorgen weer gekeken op website STA en dacht basta ik begin gewoon een Imperial Agent, genaamd Tinigrifi en ergens heb ik nu iets meer swung om het spel te willen spelen.
We zullen zien.. ook trooper is denk ik niet een class dat mij echt aantrekt?

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 03/12/2011 11:05 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Nou jongens.. heb ik weer.. omdat de BETA even tot vanmiddag 5 uur plat ligt.. in een vlaag van verstandsverbijstering koop ik SW:ToR bij Castle Games voor maar 39.99 euro. Ipv. 55 euro, dus eerlijk is fair, dan plak ik zeker wel minstens een extra maand aan vast. :-*

Nu zei Sytes geloof ik, dat ik eigenlijk een half jaar kon rondlopen in SW:ToR omdat ik niet de SE versie kocht, maar dan met de standaard versie van 55 euro + 6 x 15 euro, wat dus samen het bedrag van de SE versie is. Maar nu ik de goedkopere versie van de standaard versie heb, zou Sytes wel eens kunnen opmerken dat ik dan 7 maanden er aan vast kan plakken, gezien ik 15 euro minder heb betaald voor de standaard versie SW:ToR. 😛

Maar goed.. ik moet eerst zien hoe leuk ik het vind als Imperial Operative Agent in 2 maandjes.
Nu speel ik dit ook in de BETA, maar kies ik toch steeds voor antwoorden die mij lightside punten opleveren lol, ipv. dark side punten. Want wil de Dark Lord mij wel genadig zijn als ik zoveel blauwe ster punten heb? Het heeft echt van invloed in de verdere verloop van het spel en hoe zal mijn toekomstige companion reageren? 😀

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 03/12/2011 5:27 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Voor de niet Whatsappers onder ons...

Conclusie na nog eens 6 uur SWToR beta gisteravond:

  • Smuggler en de Jedi professies bevallen zeer goed. Trooper kan me niet zo bekoren. Heb hier ook veel minder een Star Wars gevoel bij, eerder Call of Duty o.i.d.

  • Groepsgrootte van 4 is aan de kleine kant, maar met zijn tweeen levelen werkt wel goed

  • Questende verhaallijn nodigt niet uit tot groupen. Gisteren nog geprobeerd bij de wat lastigere delen of zaken met een timer mensen uit te nodigen met 0 respons.

  • Ik weet nog steeds niet of ik sorcerer of assassin wordt, ik wil namelijk ranged en geen alles omvattend armor ::)

  • Bij een boeiende professie wil je verder in de quest

  • Ik hoop dat space verder ontwikkeld gaat worden. Het ziet er mooi uit maar errug op izchzelf. Een beetje Rebel Assault II
  • ReplyQuote
    Posted : 03/12/2011 6:34 pm
    Dashea
    (@dashea)
    Illustrious Member

    Mijn companion vind de pure sith choices niet zo leuk, de middenmoot wel en de lightside kan ze ook wel waarderen (PS, ik speel BH dus ik en mijn companion zouden evil moten zijn)

    ReplyQuote
    Posted : 03/12/2011 11:22 pm
    Leto
     Leto
    (@leto-the-mandorine)
    Illustrious Member

    Bh kiest toch altijd zijn eigen zijde en niet die van Rebels of Empire?
    Hij gaat voor de harde cash, datgene wat hem het meeste oplevert?

    Ikzelf moet wel kiezen voor de rood/zwarte driehoeken, dat waardeert mn companion meer.
    En ook hoe meer cash hoe beter en niet te truttig zijn in het redden van mensen.. erg hoor.
    Ga ik LIVE de dark side op of de light side of blijf ik in het midden zweven?

    Ik wil wel eens weten hoever het verdere verloop van het spel beinvloed?

    The Mandorine

    ReplyQuote
    Posted : 04/12/2011 2:35 pm
     Imia
    (@imia)
    Noble Member

    Danny, waar heb je die SWTOR gekocht voor 40e? ik wil het voor mijn kerstkado ^^
    en 1 maand spelen in swtor

    ReplyQuote
    Posted : 04/12/2011 3:31 pm
    Roebar
    (@roebar)
    Famed Member

    Volgens de post van Danny bij Castle Games

    http://www.castlegames.nl/shop/4991/pc/electronic-arts/star-wars-the-old-republic

    ReplyQuote
    Posted : 04/12/2011 6:33 pm
    Leto
     Leto
    (@leto-the-mandorine)
    Illustrious Member

    Volgens de post van Danny bij Castle Games

    http://www.castlegames.nl/shop/4991/pc/electronic-arts/star-wars-the-old-republic

    ja wij hollanders zien allen bedragen en lezen slecht!

    stond er inderdaad duidelijk bij Castle Games lol! ;D ::)

    The Mandorine

    ReplyQuote
    Posted : 04/12/2011 6:49 pm
     Imia
    (@imia)
    Noble Member

    TLDR 😛

    Mja ik heb het besteld 😀 zie je 21 dec ingame..

    ReplyQuote
    Posted : 04/12/2011 8:10 pm
    Page 3 / 4