Forum

Notifications
Clear all

Wie heeft er een ToR dip?

Page 1 / 2
(@davyk)
Reputable Member

Het is de laatste tijd zo ontzettend rustig in de guild.

Hebben jullie allemaal geen zin meer ofzo?
Of wachten jullie op de nieuwe patch: Game Update 1.2?

Meestal zijn ik en Shadowarch er, en af en toe een verdwaald persoon.

SAAIHEID heerst!

Quote
Topic starter Posted : 23/03/2012 12:54 am
(@yoghoo)
Active Member

Meestal zijn ik en Shadowarch er, en af en toe een verdwaald persoon.

Mij een verdwaald persoon noemen. 🙁

Maar je hebt wel gelijk. Is wel erg erg rustig de laatste weken.

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 1:21 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Hallo kinders, ik ben op vakantie met de guildleader 😀

Na het weekend ben ik er weer 🙂

[ Post made via Android ]

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 11:26 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

De afgelopen 2 weken heb ik het prive druk en kon daarom geen tijd vinden voor ingame te komen. Op dit moment ben ik samen koelikeyou en Dash en Fiona op vakantie en kom dit weekend weer terug.

Zondagavond ben ik er als goed is. Het mooie weer weerhoudt mij vaak ingame te komen 😉

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 11:28 am
(@yenthi)
Active Member

Heb het ff te druk met irl shit, vandaar dat ik de laatste 2 weken bijna niet online ben.

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 12:10 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hallo kinders, ik ben op vakantie met de guildleader 😀

Hmm hele verdachtmakende omstandigheden!! ::)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 1:36 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Tsja ik was er zelf ook bang voor.. maar ik probeer 2 vaste avonden online te komen en me daar aan te houden, om te voorkomen dat ik een SWTOR dip krijg.
Doch zo nu en dan tussendoor online komen, maar wanneer ik geen zin heb om te gamen, doe ik het niet.

Ik denk dat vele onderons toch SWTOR vergelijken met SWG.
Onze verwachtingen van het spel SWTOR zijn toch een beetje "aangetast" met wat wij kennen en weten van de klassieker onder de MMO's, namelijk SWG.
Ook natuurlijk andere MMO's die we al achter de kiezen hebben.. speelt allemaal mee.
SWTOR is meer lijkend op WoW dan op de meer volwassen MMO's zoals SWG, EQ2 en LOTRO.

Draagt allemaal bij tot een schijnbaar rappe TOR dip(je?).

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 1:40 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Bij mij geen SWTOR dip te bekennen hoor.
Wel is het zo dat er naast SWTOR ook heel veel andere leuke (en minder leuke) dingen zijn om te (moeten) doen.

In geheel willekeurige volgorde; zeer drukke periode op het werk, het mooie weer, de tuin die zomerklaar gemaakt moet worden, mijn motor die de weg op wil, gezin, Skyrim, shogun 2, Guildwars (de oorspronkelijke versie). Ik kan zo wel even door gaan.

Hoeft voor mij ook niet zo nodig om te proberen iedere dag in SWTOR te zitten. Ik houd van rustig aan casual spelen.
Het is natuurlijk wel zo dat als er andere guildies ingame zijn rond hetzelfde level om gezamelijk te questen of als er events georganiseerd zijn, dat ik dan altijd probeer om ook tijd vrij te maken voor SWTOR. Zeker op mijn standaard game dagen (woensdagavond en zondag)

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 2:24 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ietwat te druk met IRL zaakjes die diverse bezigheden verdrijven, waaronder ToR. Nu het mooie weer erbij. Ben de komende anderhalf tot twee weken ook niet in-game denk ik. Heel misschien zondagavond aanstaande, maar ik ben dan waarschijnlijk of te laat thuis, of te moe.

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 4:27 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Had ik maar een 3 months subscription genomen, bah.. mn subscription loopt nog 116 dagen door.. argh!
4 maanden SWTOR was genoeg geweest omdat de zomer eraan komt, dan zijn we sowieso vaker buiten.
Wel kan ik zeggen dat ik erna niet meer ga betalen maandelijks voor een spel.
Het is het niet waard.. ik krijg met SWTOR meer en meer het gevoel van KOTOR3.
Diablo 3 of Starcraft II zijn net zulke goede spellen. Hopelijk komt er een echte KOTOR 3.
Zo nu en dan zal ik wellicht LOTRO spelen, heb daar ooit een LifeTimeSub voor betaald, ik heb tot aan het eind speelrecht uiteraard.. kost me geen geld meer. Och ja geld ik weet het.. het groeit helaas niet op mn rug. SWTOR is niet echt wat ik er van verwacht had.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 7:04 pm
(@damir)
Reputable Member

Speel al 2 maand niet meer

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 7:32 pm
Abib
 Abib
(@abib)
Noble Member

Ik heb zeker geen spijt van mijn 6 maanden aanschaf. Blijf ik tenminste actief geabonneerd ondanks het mooie weer zodat ik op een mindere dag gewoon kan inloggen =)

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 7:54 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Ik heb ook een 6 maanden abo. Ook absoluut geen spijt van en ik ga me de komende tijd nog heel goed vermaken met swtor.

swtor is en blijft voor mij een erg leuke MMO waar ik nog lang niet op uitgekeken ben.

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 9:28 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Agree ! Zeker geen spijt oid nu even de tijd vinden maar ik speel hem casual 🙂

[ Post made via iPhone ]

ReplyQuote
Posted : 23/03/2012 11:46 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

betaal gewoon maandelijks en heb er geen spijt van 🙂

Maandag gaan we gewoon weer verder waar er gebleven waren, mijn 3e lvl50 oplevelen 😀

ReplyQuote
Posted : 24/03/2012 1:39 pm
Page 1 / 2