Forum

Notifications
Clear all

The Legacy Quest.

Page 1 / 3
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Misschien iemand me helpen.

Ik heb met Imoan de Legacy Quest gestart en op een gegeven moment kan je voor een rebel of imperial missie kiezen. Ik lette niet op en ik pak de Imperial Missie

Het is de missie: Legacy Quest: Imperial path. NPC staat in Bestine op een berg in een Imp. base. Quest afgerond en ik dacht ik wil toch de Rebel versie hebben en delete dus de imperial. Voor de Rebel versie moet je naar Anchorhead maar die NPC zegt dat ze imperial is :pinch: terwijl de guides zeggen dat daar de Rebel Quest begint en kon verder geen Quest aannemen 🙁

Dus ik weer naar bestine en pakte weer de imperial en dat gaat allemaal goed tot Valerian Haul - Quest - Dat is de Quest waar je in een Valerian Base 5 pallets moet inspecteren.

Inspecteren gedaan alleen de Quest update niet en kreeg geen reward ( ik had niks vergeten te doen). Ik had allleen in beeld boven in: Button: Valerian Haul en er gebeurde niks.

Toen heb ik die Quest delete en probeerde overnieuw maar niemand wilde meer die quest geven. Ik kon wel helemaal terug naar het begin ( Mos Eisley - waar de Legacy begint ) weer praten die Vourk die stuurde me naar Niko en die stuurde me naar Dunir ( staat ook boven je scherm Find Dunir en dan stopt het.

Als je dan weer met Dunir praat zegt tie iets van ja succes met de levering van bepaalde packages. Alle NPC of Questgevers ben ik af gegaan maar kan nergens meer die Legacy Quest oppakken . :(:(:(

Weet iemand hoe ik dit weer aan de praat kan krijgen??

Alvast bedankt.

Post edited by: Imoan, at: 2006/10/30 11:25

Quote
Topic starter Posted : 20/10/2006 2:31 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Geloof dat ik ergens las dat Valarian Haul buggie was.
Denk dat er niet echt een oplossing is, behalve een CSR te contacteren, en vragen of die op een of andere manier je kunnen helpen (als zou ik de kans erg klein achten). Ik heb hetzelfde probleem met Xel-HA, als is het nou niet echt een probleem, ben toch al cl 90, maar toch.
Als ticket niet lukt, dan zal je een quest fix in een van de volgende hotfixes, of misschien wel volgende publish afwachten :unsure:

Owh, en probeer niet een quest te deleten, want dat zorgt ook wel is voor problemen, beste zou je dan meteen de CSR kunnen contacteren 🙂

Post edited by: xcaret, at: 2006/10/20 13:37

ReplyQuote
Posted : 20/10/2006 3:36 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik heb een ticket gestuurd en dit was het antwoord:
Discussion Thread
---------------------------------------------------------------
Response (GM-Kaafu) - 10/22/2006 08:30 PM
Greetings Imoan,

This is GM-Kaafu here responding to your ticket. I am sorry to hear that you are stuck with your Legacy quest.

I went in game with your account and regranted you the 'Jawa Tracks', this was the quest prior to 'Valarian Haul'. I went ahead and completed this quest for you. After conversing with FA-2PO he updated your journal and now you are back on your Legacy series.

You current mission is 'Valarian Haul' and the waypoints are activated on screen. This quest earlier has got a fix with a recent update and you should be able to complete it now.

You ticket is open for further communication, so please revert back and let me know if you need any further assistance in this issue. In the future if you come across any other issue, feel free to contact us.

Happy gaming in Star War Galaxies.

Netjes !!

/kowtow

ReplyQuote
Topic starter Posted : 23/10/2006 5:17 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

kan ik ook een ticket sturen dat het mij veelstelang duurt om level 80 te halen? B)

als ze toch zo in kunnen loggen op elk willekeurig account?! :silly:

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 23/10/2006 5:21 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Imoan wrote:
Ik heb een ticket gestuurd en dit was het antwoord:
Discussion Thread
---------------------------------------------------------------
Response (GM-Kaafu) - 10/22/2006 08:30 PM
Greetings Imoan,

This is GM-Kaafu here responding to your ticket. I am sorry to hear that you are stuck with your Legacy quest.

I went in game with your account and regranted you the 'Jawa Tracks', this was the quest prior to 'Valarian Haul'. I went ahead and completed this quest for you. After conversing with FA-2PO he updated your journal and now you are back on your Legacy series.

You current mission is 'Valarian Haul' and the waypoints are activated on screen. This quest earlier has got a fix with a recent update and you should be able to complete it now.

You ticket is open for further communication, so please revert back and let me know if you need any further assistance in this issue. In the future if you come across any other issue, feel free to contact us.

Happy gaming in Star War Galaxies.

Netjes !!

/kowtow

Nice,en alles werkt nu?

ReplyQuote
Posted : 24/10/2006 2:32 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Jep ze hadden heel netjes Imoan 'geparkeerd' bij de Jawa Tracks :).

Die Legacy Quest is trouwens wel heel erg leuk!

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/10/2006 10:06 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

ja totdat de verveling toeslaat van de herhalingen. 🙂

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/10/2006 10:28 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

nou dat valt wel mee - het verhaal is gewoon erg leuk.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/10/2006 10:48 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ja zeker leuk, het is echt zo van "Ga daarheen kill die, ga terug, ga daarheen haal dat, ga terug, ga daarheen sloop computer, ga terug, ga daarheen kill die, ga terug, etc etc, als laatste ga naar de volgende NPC" waar het verhaal opnieuw begint 🙂

Nou dat is vet boring als je lvl90 bent :pinch:

ReplyQuote
Posted : 24/10/2006 11:13 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Legacy Quest is voor nieuwe chars eigenlijk :kiss:

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/10/2006 12:38 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Het hele verhaal is op zich wel leuk, de quests zijn allemaal hetzelfde, en erg langdradig.
Ik vond het leuk om met 1 char te doen, maar om het met allemaal te doen zou een beetje veel van het goede zijn 😛

ReplyQuote
Posted : 24/10/2006 3:29 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik ben ook gestopt met mijn 2e char, tis gekkenwerk 😀
Ik heb geeneens zin om de 1e af te maken, terwijl ik bijna op het einde ben.

ReplyQuote
Posted : 24/10/2006 3:54 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Wat doen jullie dan ? alleen PvP? :S

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/10/2006 4:02 pm
(@xcaret)
Prominent Member

Nah, ik hang bijna alleen in Purgatory en loop te niksen lol
Luie trandoshan 😛

ReplyQuote
Posted : 24/10/2006 9:11 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Uh eigenlijk wel ja.
Maar ook daar heb ik geen zin om te verdelen, doe het op me jedi, tenzij de group een commando nodig heeft dan log ik die in.

Doe grote battles in Restuss zijn gewoon cool 🙂

Oh ja, heb gisteren alleen de rebel rescue gedaan (corvette), das ook geen reet aan. Enige punten die je krijgt zijn die van het killen van de Novatrooper etc. Niet voor de missie zelf, beetje jammer.

Post edited by: Dash, at: 2006/10/25 08:36

ReplyQuote
Posted : 25/10/2006 10:35 am
Page 1 / 3