Misschien een aardige discussie want SWG was toch de bakermat van de Solar Trade Alliance.
De vraag: Wat moet er veranderen binnen SWG zodat je weer terugkeert ?
nou dat zijn twee kanten heh..
eigenlijk zeg ik er moet niks meer veranderen, sluiten die handel.
we hebben nu met EQII een tof spel en samen veel plezier eraan.
daarom kan mij SWG niet meer veel schelen.
andere kant ja als SWG weer zo zou zijn als in de eerste 18 mnd na launch, dan zou er bij mij enigzins wel de kriebels boven komen drijven.
doch ondanks dat SWG er voor gezorgd heeft dat STA is gekomen en wij met elkaar samengegaan zijn, wil nog niet zeggen dat het nu niet goed meer zou gaan tussen ons in EQII.
het leven gaat door en is aan veranderingen onderhevig.
kijk nou naar Sytes bijv. die zei niet met EQII te willen beginnen omdat fantasy niet zijn ding is.
Jwalker was helemaal adolaat van WoW en ik ook wel.. toch zitten we nu samen in EQII.
straks is mogelijk bijna dezelfde dingen te doen als in SWG, namelijk guildhalletje bouwen etc.
alles samenvattend ik heb niet weer zin om "opnieuw" te moeten beginnen in een 'ander' spel in dit geval SWG ofzo.
ik hoop dus echt dat we met zn allen blijven in EQII.
en dat SWG slecht blijft of gewoon stopt.
hele goede herinneringen heb ik eraan die eerste 18 mnd, maar die tijd komt niet meer terug. wij allemaal spelen nu minder vaak.
uitzonderingen daar gelaten uiteraard.
Idd ik mis de oude tijden. Ik kom niet terug naar SWG, ik vind WoW leuker omdat ik veel hero's tegenkom die ik in Warcraft serie hebben gespeeld.
ik mis ouwe goede tijden van STA in SWG. Dat was de reden dat ik veel langer in SWG blijft. Maar door teveel verandering in SWG (de core) ben ik teruggetrokken.
Nu swg stabieler is kom ik toch niet meer terug, ik wil meer aan WoW besteden samen met owo, damir, mijn beste vriend Rob en andere dove vrienden.
Speelstyle pre-cu
Dan gaan we maar weer buffen etc, ik vond het wel makkelijk de 1e CU omdat je geen buff meer nodig had, dus geen lange wachtrijen of een uur zoeken naar een doc.
Maar aan de andere kant, het was ook de samenkomst van players, een praatje maken in de wachtrij, bekende gezichten zien etc.
Post edited by: D@sh^|^, at: 2006/03/29 11:34
D@sh^|^ wrote:
Speelstyle pre-cu
Dan gaan we maar weer buffen etc, ik vond het wel makkelijk de 1e CU omdat je geen buff meer nodig had, dus geen lange wachtrijen of een uur zoeken naar een doc.
Maar aan de andere kant, het was ook de samenkomst van players, een praatje maken in de wachtrij, bekende gezichten zien etc.Post edited by: D@sh^|^, at: 2006/03/29 11:34
nuff said
ze hadden dat gewoon meer balance moeten geven. Persoonlijk hebben ADK-s en Jedi's voor die onbalans gezorgt.
Waarom ADK? Omdat iedereen opeens, zonder decay z'n exceptional wapens kon gebruiken. Dus zo'n T21 rifle waarmee je door ieder armor heen schoot.
Jedi omdat die toch echt wel de alpha class was. Ik had ze gewoon wat minder effectieft gemaakt.
Ze hadden DoT's moeten fixen, het hele dizzy/kd gedoe, en misschien jedi energy dam geven.
Armor hadden ze gewoon zoals in CU gedaan allemaal gelijke stats kunnen gevevn, alleen dat het niet meer mogelijk was 90% Composite te dragen
wat dat armor betrefd, wat heeft het voor zin 10 verschillend uitziende armor dezelfde stats te geven..? SWG is geen arcade spelletje! :blink:
juist hadden ze die armor beter moeten ontwikkelen.
dat ieder armor zeer goed beschermd was tegen 1 bepaalde dmg en slecht tot redelijk in verschillende percentages voor ander soort dmg.
of extra eigenschappen aan elke soort type armor geven, net zoals in EQII, WoW, DS, Diablo en andere rpg games.
ach waar maak ik me nog druk om..
SWGII ?? tsja als dat pas over 2 jaar komt.. dan wil ik het misschien wel doen.
maar niet in de komende twee jaren, omdat WoW en EQII twee leuke gave games zijn en 2 mmorpgs tegelijk spelen is gewoon niet te doen. :whistle:
Als ze de volgende dingen zouden veranderen dan maakt het weer een kansje:
1. Locked Targeting - dus geen geneuzel met een crosshair.
2. Meer complexiteit
3. Meer dungeons en caves
4. Volle cantina's en Med Centers - gewoon zoals het vroeger was.
Vind wel jammer dat de mensen die dus niet meer spelen, zeggen van: Sluit SWG maar...
Er zijn nog altijd mensen die wel spelen, moeten ze het dan sluiten voor jou?
Als het echt over is, dan sluiten, maar dat is het nog niet.
Nee sluiten is wel erg drastisch.
Toch denk ik dat het wel op sluiten aankomt - op de niet al te lange termijn zelfs. Volgens mij is het aantal spelers nu niet genoeg om de boel draaiende te houden.
Ik zou op zich graag terugkomen, maar dan moet het op zijn minst weer een pre-NGE achtige omgeving zijn. Liefst in combinatie met Pre-CU zaken, howel ik dat nooit meegemaakt heb. De nieuwe verhaallijn gebaseerde XP moet er wel in blijven. Dat is een goede ontwikkeling die uitgebreid mag worden.
En uiteraard moeten ze Jump to Lighspeed niet aanpassen (misschien verbeteren). Dat is het enige componenet dat ik mis in EQII!! 😉
Quest XP is leuk, maar zou in echt geen enkele manier passen in pre-cu of pre-nge. Die tijd ging je dingen killen om je proff omhoog te krijgen, en als je die proff toch niet zo tof vond, begon je aan een nieuwe grind, die je als je een beetje je best deed in 3 dagen wel af kon maken. Als je het via quests zou doen zou het dus erg lastig worden opnieuw te grinden.
Naar leto, met armor naar zelfde stats bedoelde ik niet armor die precies hetzelfde is, maar meer zoals het nu is (battle armor is gemiddeld voor energy en kinetic, assault kan je heel hoge kinetic cap op hebben, en recon heeft hele hoge energy resists). Pre-cu had je Composite, en voor de rest kwam er niks in de buurt...
Imoan wrote:
Als ze de volgende dingen zouden veranderen dan maakt het weer een kansje:
1. Locked Targeting - dus geen geneuzel met een crosshair.
Pre-cu
2. Meer complexiteit
Pre-cu
3. Meer dungeons en caves
daar word het inderdaad wel tijd voor, maar vergis je niet, mustafar is echt een fantastische planeet, en je bent er echt wel even zoet mee...
4. Volle cantina's en Med Centers - gewoon zoals het vroeger was.
Pre-cu
@ xcaret
ah ok, nee idd iedereen had alleen composite en niks anders was interessant.
heel fout, heel heel fout dus.
Mustafar is eht wel gaaf, en genoeg te doen daar, enige wat jammer is dat ej wel high lvl moet zijn of een goeie gruop meenemen met sommige quests
Letojr8 wrote:
@ xcaret
ah ok, nee idd iedereen had alleen composite en niks anders was interessant.
heel fout, heel heel fout dus.
indd, ik had gewoon een hekel aan composite gekregen op den duur 😛
heb ik ludossk een erg goede padded armor laten maken, met iets rond de 70% kinetic protection, daar ging ik dan wel in pvp-en voor de afwisseling.
Maar nu is het een beetje met jedi zoals toen met composite was. Iedere elder jedi loopt in elder robe, en elke NGE jedi gebruikt de master cloak..... Dus iedereen ziet er het zelfde uit (om dan maar niet over te hebben dat iedereen exact dezelfde lightsaber gebruikt :P)