| ja lol, daarom vond ik het al zo vreemd, een maand eerder 😀 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Mace maakt 1337 wapens 🙂 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| 18 april, is epIII geen wereldwijde release? In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Kep hem gezien, OMFG@@!!!Ik ken niet w88 op 19 mei 😛 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Had vanmiddag een jedi gekilled met deze, ik had wel 4 shots... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Ik weet niet eat het laagst is, maar deze is puur damage ger... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Even Imoan laten kwijlen.... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| <img class="go2wpf-bbcode" src="">Mijn ... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Jij kijkt teveel sites :)Moet je niet werken rofl 😀 In forum Star Wars Galaxies/EMU | 21 years ago |
| Waar zie je dat? In forum Star Wars Galaxies/EMU | 21 years ago |
| Ik zit ergens op de 81 ofzo :)Heb een paar CC quests opensta... In forum Star Wars Galaxies/EMU | 21 years ago |
| Nieuwe POI's, nieuwe badges om te vergaren 🙂 In forum Star Wars Galaxies/EMU | 21 years ago |
| Niet veel bijzonders eigenlijk he ❓ In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Waarom niet, het zou net zo goed een ouwe starfighter kunnen... In forum Star Wars Galaxies/EMU | 21 years ago |
| Nieuwe planeet, nieuwe dingen, erg gaaf! :)Vooral die nieuwe... In forum Star Wars Galaxies/EMU | 21 years ago |