| Ja die CTF moeten we echt is proberen :)Enuh, tjaaah 🙂 Jamm... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Klinkt goed, jammer dat het tijdelijk objecten zijn :)Zou he... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| /drools on the swords 😀 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Hmm tis pvp he, dus geen decay toch?Ik pvp nooit, dus weet h... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| 😯 rofl In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| LoL 🙄 😆 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| <img class="go2wpf-bbcode" src=""> In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Nog 3.6k invest 🙂 dan jedi killen 😀 In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Moet ik maar ff WO II grinden :)Kost weer een hoop stormies ... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Ik ben colonel met la'dash, dashni is staff sergeant nu, dus... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Nog een stomme vraag, gaat het om player faction bases, of s... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Kan je als WO II, zeg een reb WO II bij de imps kijken naar ... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |
| Ben Colonel, dus dat het prob niet :)Ik heb bij de 1e termin... In forum D@sh^|^'s Lounge | 21 years ago |