Forum

Reward constructeur...
 
Notifications
Clear all

Reward constructeurskampioenschap

Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Even gegoogled, maar met je "Mijn team" het constructeurskampioenschap winnen levert aardig wat op!

 

1e, 50 miljoen 

2e, 40 miljoen 

3e, 30 miljoen 

4e, 25 miljoen 

 

Ik ga dit morgenochtend even bevestigen, ik hoef nog maar 2 grand prix. Ik sta 2e in het constructeurskampioenschap, aangezien mijn teamgenoot geen punten scoort 😔

 

Maar 40 miljoen is ook lekker! Kan ik een hoop van upgraden en misschien Lewis of Max als teamgenoot nemen 

Quote
Topic starter Posted : 06/10/2020 8:22 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Best wel krom dat een teamgenoot amper goed rijdt, terwijl je kiest vanwege bepaalde eigenschappen uit een groep coureurs.
Alleen zie je niet dat tijdens de race naar voren komen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 07/10/2020 6:18 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Enigzins klopt het ook wel, jouw team, jouw auto begint op nul natuurlijk.

Ik had gewoon geen nieuwe coureur moeten nemen, mijn fout. Maar realistisch gezien had ik de AI difficulty zo moeten zetten, dat ik binnen een seconde van mijn teamgenoot zou rijden, maar om nou op ergens tussen 50 tot 80% te moeten beginnen vind ik wat overdreven

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/10/2020 6:31 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

AI aanpassing geldt voor het hele veld toch? Je kunt de AI van je teamgenoot niet afzonderlijk aanpassen.
Enkel alleen zien te verbeteren met upgrades wat miljoenen kost.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 07/10/2020 8:42 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Je teammate is afhankelijk van zijn persoonlijke statistieken en van jouw ontwikkeling van de auto. Zolang de auto nog niet op niveau is van een middenmoot team, worden punten lastig.

Heb op facebook wat vragen gesteld ook, er word daar gezegd dat bij de meeste de teammate vanaf halverwege 2e seizoen punten ging pakken

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/10/2020 10:04 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/10/2020 10:07 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Ik kan bevestigen dat de 2e plaats in de constructeurskampioenschap 40 miljoen oplevert 🙂

En dan? Je begint aan het tweede seizoen. Kimi Raikonnen is met pensioen gegaan bij mij 😀 Verder heb ik investeringen gedaan in mijn facilities. Ik kon aan het einde van het seizoen geen Max Verstappen kopen, ik had wel het geld maar niet zijn eisenpakket 🙁

Nu moet ik wachten tot halverwege het seizoen wanneer er weer contract onderhandelingen beginnen.

Mijn seizoen 2 ziet er nu zo uit: 

- AI 40%

- Lichte schade

- 25% race distance

- Remhulp uit

 

Nu ga ik even werken aan mijn controller instellingen, om hem te verbeteren

ReplyQuote
Topic starter Posted : 07/10/2020 10:12 am