Forum

Notifications
Clear all

Van alles te doen in Lotro....

Page 1 / 2
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Er is van alles te doen in Lotro.
van vissen, craften, questen tot en met het meedoen met Epic Battles.

Tijd voor een polletje om bij de AotS members na te gaan wat ze willen doen in Kinship verband.

Quote
Topic starter Posted : 24/08/2016 12:09 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Music meastro... Please! πŸ˜‰

Zoals Danny al heeft ondervonden, speel ik graag op mijn lute! πŸ™‚

Vissen is ook leuk, verder raid epic battles etc.

Maar ik ben nog steeds aan het puinruimen

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 12:17 am
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Omdat de keuze 'Luisteren naar straatmuzikanten' er niet tussen zat, was ik gedwongen een andere keuze te maken, namelijk Craften. πŸ˜‰
Wat mij brengt naar het feit dat het mij uitermate fijnzinnig lijkt om naar het prettige getokkel van Dash te kunnen luisteren terwijl ik aan het craften ben. ^-^

Verder waren mijn keuzes Main Quest Line, Skirmishes, Epic Battles en Eploren (waarbij Vissen ook tot de mogelijkheden hoort, omdat na zo'n lange hike, best even lekker is om uit te rusten langs het kabbelende water)

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 9:24 am
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

Ik vind alles leuk en heb ook de intentie om alles te gaan willen doen en hoop dat groeps activiteiten zoals een Raids er in zit!.
Monsterplay en Muziek maken staan wat lager op mijn prio lijst.

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 9:48 am
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Moet je voor monsterplay geen VIP zijn, of het vrijkopen in de store?

ReplyQuote
Posted : 24/08/2016 1:24 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Moet je voor monsterplay geen VIP zijn, of het vrijkopen in de store?

F2P spelers kunnen Monsterplay spelen met de Orc Reaver.
Playing as a Monster
Monster Play button from the Character screen

Before you are able to play Monster Play, you have to create a free player and attain at least level 10.

After that, a "Monster Play" button will be active on the character select screen after login.

In Monster Play, you have one slot for each class available to play. Free players get only the Orc Reaver as free class, the other classes cost 795 Turbine Points. The available classes are: Orc Reaver, Orc Defiler, Spider Weaver, Uruk Blackarrow, Uruk Warleader, or Warg Stalker (all of which start as level 105 monsters). Once created, each monster character will persist and be available for further play, unless you choose to reset it.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 24/08/2016 1:40 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

We zijn nu al geschikt om low level RAIDS te doen lees ik namelijk:

The Road to Erebor (Introduced via the Riders of Rohan)

1. Flight to the Lonely Mountain - Flight Region: Erebor LVL 20-105 Boss: 1 Tier: 2 Raid Exp/Buy Daily The army of RhΓ»n has conquered Dale and pursues its inhabitants towards Erebor.

2. The Fires of Smaug - Smaug Region: Erebor LVL 20-105 Boss: 1 Tier: 2 Raid Exp/Buy Daily As the Easterlings lay siege to Erebor, the dwarves struggle to defend their home.

3. The Battle for Erebor - BfE Region: Erebor LVL 20-105 Boss: 1 Tier: 2 Raid Exp/Buy Daily The final assault on Erebor is at hand and the commanders of the besieging army step forward to fight.

ReplyQuote
Posted : 05/09/2016 12:41 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Hahaha. Ja technisch gezien mogen we die Raids doen.
Maar of we daar geschikt voor zijn????

Zolang we 5 verschillende richtingen opvliegen naar een locatie en/of met blind enthousiasme een kamp binnen rennen vol met mobs, dan is dat wel STA tactiek maar geeft ook meteen een vrij grote wipe kans.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/09/2016 1:43 pm
Leto
 Leto
(@leto-the-mandorine)
Illustrious Member

Hahaha πŸ˜€

Was duidelijk te merken dat bij de Dourhands het mis ging.. in die 2 andere kamps in Fornost was het een peulenschilletje.

Maar inderdaad teamrollen moeten worden besproken en geduld opbrengen bij het aangaan van gevechten.
De zwakste tegenstanders eerst neer krijgen, ook als die later erbij komen, dan is het switchen geblazen en de sterkste (elite) mob voor het laatst bewaren.
Want terwijl we bezig zijn de sterkste mob neer te halen, ondertussen zijn handlangers brengen ons flink schade toe.
Daarom slimmer het vice versa te doen.

The Mandorine

ReplyQuote
Posted : 05/09/2016 1:53 pm
Lantern
(@lantern)
Illustrious Member Admin

/Agree !

Ik denk als we aan het questen zijn dat we een Quest Leader moeten aanwijzen die aanwijzingen geeft als we een camp of dungeon in stappen waarbij er zeker de rollen doorgenomen moeten worden.

Persoonlijk denk ik dat Roebar het geschikst is (qua ervaring dan) en tevens zou ik willen vragen om een tandje langzamer te gaan zodat ieder de kans krijgt om het spel te spelen en niet als als een kip zonder kop door een game te rushen ( daar voor heb ik de expansions niet gekocht ).

ReplyQuote
Posted : 05/09/2016 2:16 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Eens om niet te rushen. We hebben tijd genoeg. Maar is een actie voor iedereen. Ook zelf even aangeven als je lore aan het lezen bent of even snel je bags moet legen.

Wel heeft iedereen de verantwoordelijkheid om ruimte te creΓ«ren in zijn bags voordat we gaan questen.
Skills en traits op orde brengen moeten we niet tijdens een Quest avond doen maar ervoor of er na.
Om tijdens het questen resources te gatheren is ook ieders eigen verantwoordelijkheid. Zorg er zelf voor dat je niet achter raakt of aangevallen wordt. De rest van de fellowship hoeft niet te wachten totdat iemand een boom heeft omgehakt.

Ik ben er voor om een Quest leader aan te wijzen. Maar mag wat mij betreft rouleren.
Ik bied me als vrijwilliger aan.

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/09/2016 3:26 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Op welk lvl hangen jullie nu?

ReplyQuote
Posted : 05/09/2016 3:58 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

Op welk lvl hangen jullie nu?

Tussen de level 30 en 34. Meesten zijn Level 31

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/09/2016 4:47 pm
Dashea
(@dashea)
Illustrious Member

Loop ik er 6 achter nog πŸ™‚

ReplyQuote
Posted : 05/09/2016 6:59 pm
Roebar
(@roebar)
Famed Member

En dan?

ReplyQuote
Topic starter Posted : 05/09/2016 7:38 pm
Page 1 / 2